IKM uke 5 ️

@Dodraugen Kan du være så snill å flytte meg en dag? :love017

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP8(PP2 etter MA i uke 9+5) - EL 13/1- IKM 28/1:binkybaby

Noen må være sist på EL i denne gruppa også! Må sjekke én gang til før jeg legger meg, men 1,21 i Premom nå, så den er i alle fall positiv. Har vært det siden i morges. Så da blir det vel ikke eggløsning før i morgen. Men kan sverge på at det var noe som skjedde mens jeg laga middag nå, instant kvalme, svimmelhet og murring i 4 minutter, måtte sette meg ned.:hungover: Så gikk det over. Og plutselig mer utflod, selv om den fortsatt er tynn og vannete.
Lagt inn aksjer to ganger i dag, og får kanskje til en runde i morgen før jobb, om nødvendig. Men skulle vel egentlig holde med de to i dag. :hilarious:

Noen må være sist på EL i denne gruppa også! Må sjekke én gang til før jeg legger meg, men 1,21 i Premom nå, så den er i alle fall positiv. Har vært det siden i morges. Så da blir det vel ikke eggløsning før i morgen. Men kan sverge på at det var noe som skjedde mens jeg laga middag nå, instant kvalme, svimmelhet og murring i 4 minutter, måtte sette meg ned.:hungover: Så gikk det over. Og plutselig mer utflod, selv om den fortsatt er tynn og vannete.
Lagt inn aksjer to ganger i dag, og får kanskje til en runde i morgen før jobb, om nødvendig. Men skulle vel egentlig holde med de to i dag. :hilarious:
Er ikke sikkert du er sist, jeg aaaner ikke når jeg hadde EL. Blir ikke klok på den tempen, har sovet med hånden utenfor dyna på kaldt soverom de to siste nettene, så da klikket det for grafen min :dead: (Temper med klokke). Og jeg har ikke tatt noen EL-tester. Så dette blir spennende :p

Er ikke sikkert du er sist, jeg aaaner ikke når jeg hadde EL. Blir ikke klok på den tempen, har sovet med hånden utenfor dyna på kaldt soverom de to siste nettene, så da klikket det for grafen min :dead: (Temper med klokke). Og jeg har ikke tatt noen EL-tester. Så dette blir spennende :p

Jeg tester heller ikke, men antar at EL har kommet senere enn forventet (17/1) pga sykdom, så da er vi isåfall flere som havner sist :wtf: Vi fikk i det minste lagt inn aksjer iløpet av helgen og får ta en runde til i dag for å sikre oss litt sen EL.

Gøy å se at andre har startet med g-test allerede!! Det føles så langt fram for meg enda :happy090

Jeg tester heller ikke, men antar at EL har kommet senere enn forventet (17/1) pga sykdom, så da er vi isåfall flere som havner sist :wtf: Vi fikk i det minste lagt inn aksjer iløpet av helgen og får ta en runde til i dag for å sikre oss litt sen EL.

Gøy å se at andre har startet med g-test allerede!! Det føles så langt fram for meg enda :happy090
Men da er du jo allerede 2DPO! Nedtellingen kan begynne! :)
Tror jeg skal vektlegge tempen fra smart-ringen mindre og mindre. Også denne syklusen starter temp-økningen FØR det jeg antar er EL. Positive tester kom først i 12-tiden på søndag, så EL er jo tidligst søndag vel. Og de fleste appene mine mener den nå er i dag, logisk nok. Mener krysset kom først noen dager i etterkant sist. Hadde også EL på CD17 sist da, så sånn sett stemmer det at det skal være i dag.
Fikk ikke lagt inn noen aksjer på morran, men får til i ettermiddag, og satser på at vi da har dekket opp. Premom er på 0,5 ca. i dag.

Man blir altså så koko av dette, jeg går all in på sånne ting, og har sikkert brukt 30 EL-tester bare denne syklusen.
Håper det går litt bedre etterhvert, siden vi bare er på PP2. Kanskje slapper jeg litt mer av.

9DA7D406-2AE1-4B27-8808-443B618B50A1_1_201_a.jpeg

2 dager igjen til testene ryker:nailbiting:
Eneste symptomet jeg har er at jeg de siste dagene har frosset så veldig. Fryser såpass at jeg skjelver. Sitter under 2 pledd og har fyr i ovnen:coldfeet::hilarious: Kanskje jeg begynner å bli forkjølet? Ellers ikke ømme pupper eller noe som helst annet... nada, nothing, zero symptomer ellers:p
Screenshot_20260119_102627_FF.jpg

Back
Topp