IKM uke 5 ♡

Goooood torsdag damer<3

Dagens IKM og tidligere dager:
  • QueenP - 30 år - PP2 etter MA i november - B3 - EL 21.01- IKM 04.02
  • Litenherlighet - 30 - B3 - EL 18.01 - IKM 4.2
  • Fjellfrøken - 26 år - B1- PP6 (etter MA) - EL 20/1 - IKM 3/2
  • Miniii - 33 - PP2 - B5 - EL 18/1- IKM 1/2
  • Babykakadue - 38år -PP3(nr 1)- B1 - El 17.1 - IKM 1.2
  • Persillebrille - 32 år - B2 - PP2 - EL 19/1 - IKM 1/2
Hvordan går det med dere? Tror det gjemmer seg noen flere positive tester i gruppa her - blir spennende å se hvor mange som får to streker til slutt.

Lykke til videre til dere som har fått TR - håper spira sitter snart <3

Goooood torsdag damer<3

Dagens IKM og tidligere dager:
  • QueenP - 30 år - PP2 etter MA i november - B3 - EL 21.01- IKM 04.02
  • Litenherlighet - 30 - B3 - EL 18.01 - IKM 4.2
  • Fjellfrøken - 26 år - B1- PP6 (etter MA) - EL 20/1 - IKM 3/2
  • Miniii - 33 - PP2 - B5 - EL 18/1- IKM 1/2
  • Babykakadue - 38år -PP3(nr 1)- B1 - El 17.1 - IKM 1.2
  • Persillebrille - 32 år - B2 - PP2 - EL 19/1 - IKM 1/2
Hvordan går det med dere? Tror det gjemmer seg noen flere positive tester i gruppa her - blir spennende å se hvor mange som får to streker til slutt.

Lykke til videre til dere som har fått TR - håper spira sitter snart <3

Her kom tr i går kveld:(

Lykke til alle dere andre!:Heartred Måtte det bli mange positive tester fremover:happy:

Her var det bare samme skyggen på testen i dag. Regner med TR kommer ila dagen. Kan sette meg på TR :)

Jeg vet ikke om jeg skal settes på TR eller ikke. Hadde en minimal rosa spotting-blødning igår, og ingenting idag :scratch puppene har vokst, men kjennes ikke ut som nåler lenger, og jeg er generelt støl og sliten.. mannen prøver å si det er festeblødning, men jeg vil ikke tenke sånn. I såfall, med sein eggløsning denne mnd, kunne dagen igår vært 9 dpo, også 9 dager etter første samleie da mannen kom hjem...

Last edited:
Jeg vet ikke om jeg skal settes på TR eller ikke. Hadde en minimal rosa spotting-blødning igår, og ingenting idag :scratch puppene har vokst, men kjennes ikke ut som nåler lenger, og jeg er generelt støl og sliten.. mannen prøver å si det er festeblødning, men jeg vil ikke tenke sånn. I såfall, med sein eggløsning denne mnd, kunne dagen igår vært 9 dpo, også 9 dager etter første samleie da mannen kom hjem...

Håper mannen har rett - hadde jo vært magisk <3

Nå vet jeg ikke lengre... :sorry:
Tok ny test idag tidlig, da jeg ikke har blødd noe (kun bitte litt lyserosa på papiret igår tidlig). Og testen viser fortsatt svak strek. Men akkurat nå for halv time siden gikk jeg på do, det kom slim med rosa/lysemørk blod. Ingen ting i doen, kun på papiret. Begynner å lure om det er TR som er på vei, eller et av tidlig graviditetstegn. Jeg kan ikke huske noe gang at jeg får slim rett før mensen, bare at det kom rett ut friskt blod og gjerne i doen ved første besøk. Har ikke hatt samleie igår heller.

Noen her som opplever "el-slim" med lyse blod dagen før IKM?? Og hva skjedde med dere?o_O

Jeg kommer tilbake med oppdatering her om TR kom for fullt ut eller om jeg fikk positiv test senere.

Jeg håper bare at flere kan svare dette her, så kan vi få dele erfaringene rundt dette.:happy:

Slenger med bildet av testen jeg tok idag tidlig, som dere kan se at det er svak strek der... blir ikke klok:wacky:

Vedlegg

• 2344E765-EE90-4399-8773-DE6B14C21BD0.jpeg
    2344E765-EE90-4399-8773-DE6B14C21BD0.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 127
13 som gjenstår - og statistisk så burde det skjule seg 2-3 graviditeter til (hvis man går ut i fra at 1 av 4 lykkes) (: (: (:

Nå vet jeg ikke lengre... :sorry:
Tok ny test idag tidlig, da jeg ikke har blødd noe (kun bitte litt lyserosa på papiret igår tidlig). Og testen viser fortsatt svak strek. Men akkurat nå for halv time siden gikk jeg på do, det kom slim med rosa/lysemørk blod. Ingen ting i doen, kun på papiret. Begynner å lure om det er TR som er på vei, eller et av tidlig graviditetstegn. Jeg kan ikke huske noe gang at jeg får slim rett før mensen, bare at det kom rett ut friskt blod og gjerne i doen ved første besøk. Har ikke hatt samleie igår heller.

Noen her som opplever "el-slim" med lyse blod dagen før IKM?? Og hva skjedde med dere?o_O

Jeg kommer tilbake med oppdatering her om TR kom for fullt ut eller om jeg fikk positiv test senere.

Jeg håper bare at flere kan svare dette her, så kan vi få dele erfaringene rundt dette.:happy:

Slenger med bildet av testen jeg tok idag tidlig, som dere kan se at det er svak strek der... blir ikke klok:wacky:
Ser strek:woot: jeg hadde elslim med blodspor forrige PP, 8dpo.. fikk svaak strek 10dpo, men ente dessverre i kjemisk. Så det kan være festeblødning? jeg hadde massse elslim få dager før streken kom..

Ser strek:woot: jeg hadde elslim med blodspor forrige PP, 8dpo.. fikk svaak strek 10dpo, men ente dessverre i kjemisk. Så det kan være festeblødning? jeg hadde massse elslim få dager før streken kom..
Skulle egentlig vært 15 DPO idag, men kan være at EL ble beregnet feil. Skrev opp notat her under;

24.jan - Litt kremete blod (lys/lilla farget) 1 innlegg
26.jan - Strekkbart og tjukk slim

Kan dette ha vært EL?? Trodde først det var festeblødning. Hvis dette var EL så ville jeg vært ca 10 DPO istedenfor 15? :wideyed:

og den slim blødningen jeg har nå er muligens den berømte festeblødningen? Eller er den litt sen?

Håper fortsatt TR holder seg unna!:hungover:

Skulle egentlig vært 15 DPO idag, men kan være at EL ble beregnet feil. Skrev opp notat her under;

24.jan - Litt kremete blod (lys/lilla farget) 1 innlegg
26.jan - Strekkbart og tjukk slim

Kan dette ha vært EL?? Trodde først det var festeblødning. Hvis dette var EL så ville jeg vært ca 10 DPO istedenfor 15? :wideyed:

og den slim blødningen jeg har nå er muligens den berømte festeblødningen? Eller er den litt sen?

Håper fortsatt TR holder seg unna!:hungover:

ikke så lett å si.. jeg har som regel elslim 2-3 dager FØR el, men dette er så ulikt. Men det er jo tydlig strek på testen din, så du for bare fortsette å teste:woot: håper for deg!

ikke så lett å si.. jeg har som regel elslim 2-3 dager FØR el, men dette er så ulikt. Men det er jo tydlig strek på testen din, så du for bare fortsette å teste:woot: håper for deg!
Ja, mistenker kanskje at EL var sen nå foreløpig :wacky: Får håpe at dette er Festeblødning og ikke utvikler seg til TR! Jeg skal så klart fortsatt teste helt til TR evt kommer eller en endelige positiv svar! :angelic:

Ingen tegn til positiv test i dag heller. Tempen droppet litt ned i går, men rett opp igjen i dag :confused: Litt usikker på om el var 22 :sorry:

Hadde blenda test i dag, har IKM i morgen..

12 dpo. Noen som ser noe strek? Syns jeg ser, men er redd det bare er innbilning. Og så syns jeg den er for svak hvis det er en positiv strek 12 dpo.

Vedlegg

• 480FC5F2-0539-4A7D-AB8E-4A3CFC6F53FF.jpeg
    480FC5F2-0539-4A7D-AB8E-4A3CFC6F53FF.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 92
Da har TR meldt sin ankomst idag for fullt!:banghead::sorry:
Nå får jeg gå inn atter en ny PP, nr 17. Tragisk, og ikke hatt hellet med meg denne gangen:( MEN ønsker dere andre som venter masse lykke til og håper det sitter spirer hos dere:Heartred

Jeg går over til Uke 8 i gruppa så sees vi (dere som har fått TR) der!:Heartred Skal prøve å ta eggløsning / temping denne gangen. Noen som har god erfaring med dette ta gjerne kontakt med meg. Blir første gangen for meg å skrive opp EL skjema :joyful:

Da har TR meldt sin ankomst idag for fullt!:banghead::sorry:
Nå får jeg gå inn atter en ny PP, nr 17. Tragisk, og ikke hatt hellet med meg denne gangen:( MEN ønsker dere andre som venter masse lykke til og håper det sitter spirer hos dere:Heartred

Jeg går over til Uke 8 i gruppa så sees vi (dere som har fått TR) der!:Heartred Skal prøve å ta eggløsning / temping denne gangen. Noen som har god erfaring med dette ta gjerne kontakt med meg. Blir første gangen for meg å skrive opp EL skjema :joyful:
edit! Går det an å være snurrete:hungover:
Skrev uke 8 istad, men mente selvsagt uke 11. Det er den dagen forventet mens, og i uke 8 er eggløsning uka:hilarious:

Back
Topp