IKM uke 5 ♡

Selvfølgelig kunne jeg ikke la være å teste igjen!:banghead:
Streken kunne allerede være litt synlig når jeg hadde testen i arm avstand, så jeg håper virkelig at den blir mer synligere ikveld/ imorgen. :angelic:

Jeg bekymrer meg litt her også nå, da jeg oppdaget nettopp en veeeeldig lys rosa på papiret... :sorry: Kanskje det er TR som er på vei eller at det er en Festeblødning hvis EL var litt senere enn beregnet?

Kort oppsummert her så hva tror dere?
- Høy El-test den 19/1 (Ikke sett maksimal)
- 23 og 24/1 rosa spotting (Mulig EL eller festebl.?)
- 26/1 hadde jeg øm og stram følelse nederst mage + mye slim

3/2 (idag) svaaak strek på testen og bittelitt lys rosa på papiret. 11 dager siden jeg hadde spotting... Nå blir jeg ikke noe klokere av denne rare kroppen min :dead: Får man Festeblødning rundt 7-12 dager etter EL, så kan det jo stemme idag. Hvis jeg hadde virkelig EL den 23/24. Noen andre som opplever det nesten slik som min?:shy:

Vedlegg

• 0AD16A1A-2DBE-461B-9E66-AC6CE8151C52.jpeg
    0AD16A1A-2DBE-461B-9E66-AC6CE8151C52.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 133
Streken kunne allerede være litt synlig når jeg hadde testen i arm avstand, så jeg håper virkelig at den blir mer synligere ikveld/ imorgen. :angelic:

Jeg bekymrer meg litt her også nå, da jeg oppdaget nettopp en veeeeldig lys rosa på papiret... :sorry: Kanskje det er TR som er på vei eller at det er en Festeblødning hvis EL var litt senere enn beregnet?

3/2 (idag) svaaak strek på testen og bittelitt lys rosa på papiret. 11 dager siden jeg hadde spotting... Nå blir jeg ikke noe klokere av denne rare kroppen min :dead: Får man Festeblødning rundt 7-12 dager etter EL, så kan det jo stemme idag. Hvis jeg hadde virkelig EL den 23/24. Noen andre som opplever det nesten slik som min?:shy:

Trur dessverre ingen av alternativene dine gjelder, trur enten dette er ein kjemisk ❤ eller at du produserer veeeldig seint hCG, nokre gjer det nemlig. Men om eg ikkje husker feil har du testa svakt nokre dager sant? Så om du skulle vært 8dpo så er det veldig tidlig å få strek 5-6dpo. Festeblødning får ein før hCG kan påvises, så lite trulig. Håpe virkelig du får sterkere streker ❤

Trur dessverre ingen av alternativene dine gjelder, trur enten dette er ein kjemisk ❤ eller at du produserer veeeldig seint hCG, nokre gjer det nemlig. Men om eg ikkje husker feil har du testa svakt nokre dager sant? Så om du skulle vært 8dpo så er det veldig tidlig å få strek 5-6dpo. Festeblødning får ein før hCG kan påvises, så lite trulig. Håpe virkelig du får sterkere streker ❤
Ja, ikke godt å vite! Krysser fingrene for at det blir sterkere test innen et par dager. Om IKM ikke har kommet den 5/2 og fortsatt svake streker så tror jeg at jeg skal svi av CB om 2 dager:pompus:

Jeg er ikke noen ekspert på dette. Jeg tok en test søndagsmorgen, den var helt blenda ikke antydning til skygge engang. Mandagskveld fikk jeg blødning og tenkte nå er alt håp ute og trodde TR kom. Tirsdag tok jeg ny onestep test som hadde svak strek. Kjøpte en CB som jeg tok i morges og den var helt klart positiv. Tok en onestep i samme urin og den følte jeg var helst svakere enn i går?

Jeg er ikke noen ekspert på dette. Jeg tok en test søndagsmorgen, den var helt blenda ikke antydning til skygge engang. Mandagskveld fikk jeg blødning og tenkte nå er alt håp ute og trodde TR kom. Tirsdag tok jeg ny onestep test som hadde svak strek. Kjøpte en CB som jeg tok i morges og den var helt klart positiv. Tok en onestep i samme urin og den følte jeg var helst svakere enn i går?
Ja, nesten som mitt situasjon her nå:hilarious: Så dette kan være en mulighet, og håper at jeg får positiv test snart og at TR ikke kom likevel:angelic:

13 dpo og negativ test på morgenen idag:(
Bittelitt brunlig utflod både igår og idag pluss at jeg har murringer, så tipper tr er i anmarsj:dead: Ikm i morgen.

Ny dag, nye muligheter <3

De som har IKM i dag eller gjenstår fra tidligere i uka:
  • Lobi91 - 29 år - PP5 - B1 - EL 21.01 - IKM 3.02
  • Fjellfrøken - 26 år - B1- PP6 (etter MA) - EL 20/1 - IKM 3/2
  • Miniii - 33 - PP2 - B5 - EL 18/1- IKM 1/2
  • Babykakadue - 38år -PP3(nr 1)- B1 - El 17.1 - IKM 1.2
  • Persillebrille - 32 år - B2 - PP2 - EL 19/1 - IKM 1/2
  • Troublemaker2.0 - 33 år - PP3 - B3 - EL 18.01. - IKM 01.02
  • Dorris88 - 32 år - PP2 - B2 - EL 18.01- IKM 02.02
Hvordan er ståa? Gi gjerne beskjed dersom dere vil settes som gravid (setter ingen opp uten at jeg får bekreftelse på at det er greit).

Krysser fingrene for enda noen Oktober-babies i gruppa :)
Jeg hadde eggløsning en dag senere enn regnet med, men det kjennes ut som at tr er på vei. Ser bare frem til en ny pp nå :happy:

Jeg kan settes på TR. :crybaby2
Tempdipp i dag tidlig på 0.5 ned og nå som smått begynt å blø..

Så da er der vel bare å si "ny periode, nye muligheter" :dontknow:Heartred:Heartred:Heartred og ny IKM gruppe

Lykke til alle andre her inne :Heartpink:Heartblue

Begynte å blø nå nettopp, så da var det over og ut. Tar med meg det positive med tidens første syklus på 28 dager! Noe som også forteller meg at vi bommet grovt på El denne perioden:joyful:

Krysser fingrene for positive tester på dere andre :)

Kroppen er helt merkelig her, hadde EL rundt 20 og IKM blir da 5. Ingen positiv test enda, så har mistet litt troen:shy:

Dere.. jeg er èn dag over forventet ikm, har ikke fått mensen enda, heller ingen tegn til den. Tok en test nå nettopp på utvannet urin, har drukket en del men holdt meg lenge.

Mine tanker:
- jeg er èn dag over ikm - testen burde vært mye sterkere.
- jeg kan ikke si med 100% sikkerhet når EL var, så den kan ha kommet senere, men vi har ikke hatt samleie siden forventet EL (for 15 dager siden) av ulike grunner. Så det er likevel lenge siden evt implantasjon.
- streken er blå, men veldig svak. Jeg får stadig vekk skygger, men ikke så blå?

hva tenker du/dere?

Vedlegg

• AF7CD627-153B-4E2F-AD29-010C57F26B2C.jpeg
    AF7CD627-153B-4E2F-AD29-010C57F26B2C.jpeg
    44,9 KB · Visninger: 96
  • BC465B8F-469E-4583-8316-A365B2CF065F.jpeg
    BC465B8F-469E-4583-8316-A365B2CF065F.jpeg
    42,1 KB · Visninger: 92
  • D6EF969B-5C73-4BA3-9A78-1592DABFFAD1.jpeg
    D6EF969B-5C73-4BA3-9A78-1592DABFFAD1.jpeg
    43,9 KB · Visninger: 92
TR her! Bedre lykke neste PP :D

Håper det blir mange fler positive tester i løp av uka her! Krysser fingrene!

Dere.. jeg er èn dag over forventet ikm, har ikke fått mensen enda, heller ingen tegn til den. Tok en test nå nettopp på utvannet urin, har drukket en del men holdt meg lenge.

Mine tanker:
- jeg kan ikke si med 100% sikkerhet når EL var, så den kan ha kommet senere, men vi har ikke hatt samleie siden forventet EL (for 15 dager siden) av ulike grunner. Så det er likevel lenge siden evt implantasjon.
- streken er blå, men veldig svak. Jeg får stadig vekk skygger, men ikke så blå?

hva tenker du/dere?

Jeg ser streken ganske tydelig:rolleyes:

Med minstemann testa jeg ikke positivt før 2 dager over ikm, så det er mulig det og:p

Mine tanker:

hva tenker du/dere?
Ser lovende ut!:D Ta en ny test ved morgenurin så tror jeg at streken skal være mye mørkere :Heartred

Her er det kanskje fortsatt håp! Har kun fått bitte litt lyserosa på papiret idag tidlig, og ingen ting mer. Svir av ny test imorgen tidlig! :cool: Noen her som sjekker livmortappen her i DPO-land?

Leste at tappen kan gjerne være høyere ved graviditet og tegn ved mensen er tappen lavere. Er bare litt nysgjerrig om noen av dere gjør her?:p

Mine tanker:

hva tenker du/dere?

Samme testen, men etter tidsfristen

Vedlegg

• 0CC53B12-F497-4132-9215-21FFB608C1E6.jpeg
    0CC53B12-F497-4132-9215-21FFB608C1E6.jpeg
    44,3 KB · Visninger: 74
TR her - alle gode ønsker videre til dere som skal i gang med ny pp - og krysser fingrene for dere som fremdeles har håp <3

:):):)
Her er det kanskje fortsatt håp! Har kun fått bitte litt lyserosa på papiret idag tidlig, og ingen ting mer. Svir av ny test imorgen tidlig! :cool: Noen her som sjekker livmortappen her i DPO-land?

Leste at tappen kan gjerne være høyere ved graviditet og tegn ved mensen er tappen lavere. Er bare litt nysgjerrig om noen av dere gjør her?:p
Jeg prøvde meg på å sjekke her om dagen før test. men jeg vet ikke hva jeg leter etter så litt vanskelig å vite om det ble riktig eller feil;)
Uansett føltes den lav og lukket slik jeg kjente det, internettet sier det er helt individuelt fra person til person så ikke tro på alt du leser - den kan være alt mulig, gravid eller ei:happy:

masse lykke til!:)

:):):)
Jeg prøvde meg på å sjekke her om dagen før test. men jeg vet ikke hva jeg leter etter så litt vanskelig å vite om det ble riktig eller feil;)
Uansett føltes den lav og lukket slik jeg kjente det, internettet sier det er helt individuelt fra person til person så ikke tro på alt du leser - den kan være alt mulig, gravid eller ei:happy:

masse lykke til!:)
Det er sant det!:hilarious:
Ja, takk for det og får håpe at jeg er gravid denne PP-runden nå:rolleyes::Heartred

Da kom TR her :( Masse lykkeønskninger til dere andre, og gratulerer til dere med to streker :happy:

Back
Topp