IKM uke 49

Endelig fast smilefjes på CD13 kveld :)
 

Vedlegg

  • E48FC7A8-FE5B-4193-9872-395F013A7BFE.jpeg
    E48FC7A8-FE5B-4193-9872-395F013A7BFE.jpeg
    29,8 KB · Visninger: 56
For dere som tempet.. når begynner tempen å stige ifht til når man får El? Min begynte å stige i dag, og da ble jeg litt stresset siden jeg er borte fra mannen til mandag :banghead: ikke merket noe el slim enda og er bare på cd 9.
 
CD 8 idag og ifølge my calendar er EL i morgen -og jeg kommer ikke hjem før i morgen:nailbiting: skal uansett hoppe på mannen siden jeg har vært borte siden fredag og har hatt mens hele uka:hilarious:
 
Testene i midten er fra i morges, så kjente jeg murringer på høyre side ved frokost og har også litt ømme pupper så tok en ny test nå og sannelig er de begge sterkere ( de nederste) men ikke 100% positive! Men nå er det bare å legge inn aksjene og krysse fingrene. Skal ha EL i morgen i følge kalenderen min også så håper dette er en godt tegn! :happy::smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 0F5EFBF2-71A3-41F7-A62A-45BBE416CC64.jpeg
    0F5EFBF2-71A3-41F7-A62A-45BBE416CC64.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 44
Den der tror jeg er ganske så positiv! Eller rett rundt hjørne iallefall :)

Mannen har skjønt poenget med el-testene og hvordan positivt resultat skal leses, så han vekket meg i morges med stor iver og spurte om jeg ikke måtte veldig på do:hilarious:
Jooo... jeg måtte jo det. Og lurte på hva han tenkte. Svaret hans var «flott! Da løper jeg ned å henter en sånn der pinne!»
Han jaga meg på do og satt spent, som en unge på julaften, utenfor å ventet. Jeg kommer ut og sier den er litt mørkere, men ikke positiv enda.
Han titter på testen, smiler, og drar meg inn på soverommet. :hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
Etter hans mening blir den positiv i morgen og han mente å ha hørt meg si at de siste dagene FØR el er de viktigste å legge inn aksjer på.

Etterpå fikk jeg beskjed om å bli liggende, så skulle han hente kaffe til meg, slik at «gutta» fikk gjøre jobben sin:hilarious::hilarious:

Kan jo ikke annet enn å flire av gubben. Han er søt da:joyful:
 
Neida, sist hadde jeg eggløsning på CD13. Det vet jeg med sikkerhet både pga testing, temping og at jeg kjenner det på kroppen. Får ganske sterke smerter. Eggløsning er individuelt hos alle da det kommer an på sykluslengden. Den kan jo variere. Blinkende smiley betyr jo bare fertil og ikke at eggløsning er timer unna. Testen har bare detektert en forhøyning i progresteron (og ikke LH) som finner sted før EL.
Hehe, trur eg såg litt feil på kalenderen.. Åsså har du ikm litt før meg, så gir jo meining det;)
 
Hehe, trur eg såg litt feil på kalenderen.. Åsså har du ikm litt før meg, så gir jo meining det;)

Ja, syklusene mine er som regel alltid litt opp og ned så glad jeg har testene og starter i god tid med testing :happy:
 
Mannen har skjønt poenget med el-testene og hvordan positivt resultat skal leses, så han vekket meg i morges med stor iver og spurte om jeg ikke måtte veldig på do:hilarious:
Jooo... jeg måtte jo det. Og lurte på hva han tenkte. Svaret hans var «flott! Da løper jeg ned å henter en sånn der pinne!»
Han jaga meg på do og satt spent, som en unge på julaften, utenfor å ventet. Jeg kommer ut og sier den er litt mørkere, men ikke positiv enda.
Han titter på testen, smiler, og drar meg inn på soverommet. :hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
Etter hans mening blir den positiv i morgen og han mente å ha hørt meg si at de siste dagene FØR el er de viktigste å legge inn aksjer på.

Etterpå fikk jeg beskjed om å bli liggende, så skulle han hente kaffe til meg, slik at «gutta» fikk gjøre jobben sin:hilarious::hilarious:

Kan jo ikke annet enn å flire av gubben. Han er søt da:joyful:

Så herlig!:joyful: Koste meg med å lese innlegget ditt :happy: Han har skjønt hvordan han kan engasjere seg ennda mer i baby-lagingen :p

Det er så herlig når de viser at de virkelig vil ha barn :joyful:
 
Mannen har skjønt poenget med el-testene og hvordan positivt resultat skal leses, så han vekket meg i morges med stor iver og spurte om jeg ikke måtte veldig på do:hilarious:
Jooo... jeg måtte jo det. Og lurte på hva han tenkte. Svaret hans var «flott! Da løper jeg ned å henter en sånn der pinne!»
Han jaga meg på do og satt spent, som en unge på julaften, utenfor å ventet. Jeg kommer ut og sier den er litt mørkere, men ikke positiv enda.
Han titter på testen, smiler, og drar meg inn på soverommet. :hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
Etter hans mening blir den positiv i morgen og han mente å ha hørt meg si at de siste dagene FØR el er de viktigste å legge inn aksjer på.

Etterpå fikk jeg beskjed om å bli liggende, så skulle han hente kaffe til meg, slik at «gutta» fikk gjøre jobben sin:hilarious::hilarious:

Kan jo ikke annet enn å flire av gubben. Han er søt da:joyful:


Altså, for en mann :love7
 
Mannen har skjønt poenget med el-testene og hvordan positivt resultat skal leses, så han vekket meg i morges med stor iver og spurte om jeg ikke måtte veldig på do:hilarious:
Jooo... jeg måtte jo det. Og lurte på hva han tenkte. Svaret hans var «flott! Da løper jeg ned å henter en sånn der pinne!»
Han jaga meg på do og satt spent, som en unge på julaften, utenfor å ventet. Jeg kommer ut og sier den er litt mørkere, men ikke positiv enda.
Han titter på testen, smiler, og drar meg inn på soverommet. :hilarious::hilarious::hilarious::rolleyes:
Etter hans mening blir den positiv i morgen og han mente å ha hørt meg si at de siste dagene FØR el er de viktigste å legge inn aksjer på.

Etterpå fikk jeg beskjed om å bli liggende, så skulle han hente kaffe til meg, slik at «gutta» fikk gjøre jobben sin:hilarious::hilarious:

Kan jo ikke annet enn å flire av gubben. Han er søt da:joyful:
Haha herlig! Ja det er dagene før du skal ha sex siden spermen bruker visstnok ganske mange timer på å nå egglederen hvor den ventet på egget :happy:
 
For dere som tempet.. når begynner tempen å stige ifht til når man får El? Min begynte å stige i dag, og da ble jeg litt stresset siden jeg er borte fra mannen til mandag :banghead: ikke merket noe el slim enda og er bare på cd 9.
Tempen stiger når egget har sluppet og skal være forhøyet i minimum 3 dager.
 
Ja, syklusene mine er som regel alltid litt opp og ned så glad jeg har testene og starter i god tid med testing :happy:
Ser den:)
Eg har berre hatt to syklusar etter p-pillene og sist var syklusen 33 dagar. Blir det samme denne gongen så er ikm 8 des, altså ikm neste søndag. Men har liksom trua bli litt kortare etter kvart, litt meir lik før eg begynte på pillene. Men det er jo 10 år sidan, så mulig eg lurer meg sjølv der:wtf:
Kjøpte 7 pk eggløysingstestar på apoteket i går, så blir vel å begynna testing på onsdag:)
Ser det er fleire som testar to gongar til dagen. Er det anbefalt? Håpar det er nok med dei sju testane:rolleyes:
 
Ser den:)
Eg har berre hatt to syklusar etter p-pillene og sist var syklusen 33 dagar. Blir det samme denne gongen så er ikm 8 des, altså ikm neste søndag. Men har liksom trua bli litt kortare etter kvart, litt meir lik før eg begynte på pillene. Men det er jo 10 år sidan, så mulig eg lurer meg sjølv der:wtf:
Kjøpte 7 pk eggløysingstestar på apoteket i går, så blir vel å begynna testing på onsdag:)
Ser det er fleire som testar to gongar til dagen. Er det anbefalt? Håpar det er nok med dei sju testane:rolleyes:

Selv har jeg aldri testet flere ganger pr dag før denne syklusen. Det var egentlig bare fordi jeg ble litt utålmodig siden «peaken» lot vente på seg og jeg følte på kroppen at det var på gang. I pakningsvedlegget til testen jeg bruker (CB Advanced) står det at man skal teste hver morgen helt til man får fast smilefjes. Når man får blinkende smiley kan man imidlertid teste flere ganger om ønskelig. Jeg ser uansett ikke helt vitsen, for så lenge man har sex regelmessig i denne perioden (annenhver dag/hver dag) så dekker man toppen uansett.
 
Kjenner jeg er litt øm nede på venstre side og i korsryggen, tiltross for svake el tester så tar jeg dette som et positivt tegn
 
Wooo! Her er det kommet menssmerter som bare pokkern de siste timene!:)
Det er i hele nedre område, men stikker mest i venstre side.
Da er det høyst sannsynlig at egget slipper i nær fremtid:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 :happy093
Klimaet i «eggland» har endret seg i helgen og det er økt «nedbør»:laughing002

:signs003 Til meg og :signs003 til dere :happy:
 
Back
Topp