IKM uke 49

Herregud! Tok akkurat en test jeg også, på samme tidspunkt som i går. Mye svakere!! Nå er jeg like forvirret som deg :arghh: Kjente jo kraftige stikk i eggstokken for noen dager siden.. I morgen tester jeg på morgenurin. Har du testet til samme tid? På morgenurin?

Jeg og hadde stikk tidligere i uka og kjenner på panikken over at også denne pp gikk i dass om egget slapp tidlig denne uken.
Jeg testet to timer enere i dag, enn i går. I går testet jeg 12 og i dag 14.
Kanskje prøve med veldig konsentrert morgenurin, men det er ikke lett når jeg ikke får alenetid på do om morningen med to barn som «skal bare».
 
Jeg og hadde stikk tidligere i uka og kjenner på panikken over at også denne pp gikk i dass om egget slapp tidlig denne uken.
Jeg testet to timer enere i dag, enn i går. I går testet jeg 12 og i dag 14.
Kanskje prøve med veldig konsentrert morgenurin, men det er ikke lett når jeg ikke får alenetid på do om morningen med to barn som «skal bare».

Skikkelig kjipt viss det er tilfelle :shifty:

Jeg testet omtrent til samme tidspunkt på ettermiddag(drikker dessverre alt for lite vann på jobb ;)) Men oppdaget jo etter en god stund at streken ble sterkere i dag faktisk. Bruker du A1 eller et annet merke? Står jo at man ikke bør teste før kl.10 faktisk ser jeg nå. Det blir umulig for meg på jobb... Tror jeg bare prøver på samme tidspunkt i morgen faktisk. Håper du får sterkere strek i morgen! :happy:
 
Skikkelig kjipt viss det er tilfelle :shifty:

Jeg testet omtrent til samme tidspunkt på ettermiddag(drikker dessverre alt for lite vann på jobb ;)) Men oppdaget jo etter en god stund at streken ble sterkere i dag faktisk. Bruker du A1 eller et annet merke? Står jo at man ikke bør teste før kl.10 faktisk ser jeg nå. Det blir umulig for meg på jobb... Tror jeg bare prøver på samme tidspunkt i morgen faktisk. Håper du får sterkere strek i morgen! :happy:

Mannen prøver å muntre meg opp. Om det var tilfelle at egget slapp tidligere, så la vi jo inn aksjer på mandag og igjen i dag, så sjansene er der:nailbiting:

Jeg kjøpte noen i Sverige, tror det var det svenske apoteket sine egne.
 
Merkelig med disse testene.
Hvilket merke bruker du?
Jeg kikket på min test igjen nå og streken har tatt seg opp siden jeg såg på den sist, men det er jo ca. 1 time siden... A1 sine skal jo leses av siste gang etter 20 min las jeg. Vet ikke hva som gjelder etter det...
Bruker wondfo fra wish denne gangen, men tar det ikke så nøye. Tester når jeg står opp igjen
 
CD12 og fortsatt blinkende smiley. Forrige syklus fikk jeg fast smiley CD12 og eggløsning et sted mellom denne dagen og CD13. Satser på fast i morgen da.
 
CD12 og fortsatt blinkende smiley. Forrige syklus fikk jeg fast smiley CD12 og eggløsning et sted mellom denne dagen og CD13. Satser på fast i morgen da.
Er det ikkje litt tidlig med eggløysing no? :) Eller har eg misforstått heilt? :angelic:
 
Er det ikkje litt tidlig med eggløysing no? :) Eller har eg misforstått heilt? :angelic:

Neida, sist hadde jeg eggløsning på CD13. Det vet jeg med sikkerhet både pga testing, temping og at jeg kjenner det på kroppen. Får ganske sterke smerter. Eggløsning er individuelt hos alle da det kommer an på sykluslengden. Den kan jo variere. Blinkende smiley betyr jo bare fertil og ikke at eggløsning er timer unna. Testen har bare detektert en forhøyning i progresteron (og ikke LH) som finner sted før EL.
 
Last edited:
upload_2019-11-15_15-39-9.jpeg
Noen som er flinke med el tester? Går jeg mot eller fra eggløsning? Jeg blir forvirret av variasjonen i strekene, men vet den må være lik kontrollstreken for å være positiv.
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Øverst er onsdag, midten torsdag og nederste er tatt nå. Den i midten kan være litt utvannet da jeg ikke hadde ventet lenge mellom dogåing...:confused:
 
Da trooor jeg at jeg har eggløsningsslim (som jeg egentlig ikke har merket tidligere så det er nytt for meg) og økning på clear Blue testene. Skal egentlig ha EL en plass mellom søndag og mandag :smiley-angelic001 den dumme clear blue monitoren sluttet å virke rett før denne perioden ( viser bare boktegn) så jeg prøver å tyde testene selv :hilarious: Men regner med de også øker i styrke på test streken som alle andre tester :rolleyes:
 
Vis vedlegget 312360
Noen som er flinke med el tester? Går jeg mot eller fra eggløsning? Jeg blir forvirret av variasjonen i strekene, men vet den må være lik kontrollstreken for å være positiv.
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Øverst er onsdag, midten torsdag og nederste er tatt nå. Den i midten kan være litt utvannet da jeg ikke hadde ventet lenge mellom dogåing...:confused:
Ville tatt en til i morgen for å se styrken på den, kan hende den i midten ble tatt med litt utvannet urin og derfor viser svakere :happy:
 
Vis vedlegget 312360
Noen som er flinke med el tester? Går jeg mot eller fra eggløsning? Jeg blir forvirret av variasjonen i strekene, men vet den må være lik kontrollstreken for å være positiv.
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Øverst er onsdag, midten torsdag og nederste er tatt nå. Den i midten kan være litt utvannet da jeg ikke hadde ventet lenge mellom dogåing...:confused:
Sitter litt i samme som deg egentlig
 

Vedlegg

  • 0EB80DC2-2139-497B-A1EC-31405570EA06.png
    0EB80DC2-2139-497B-A1EC-31405570EA06.png
    103,4 KB · Visninger: 57
Begynner å bli lei svake tester nå, har ikke slitt med det de andre syklusene
 

Vedlegg

  • 8D177311-2708-4012-B6AB-E59601650F7C.jpeg
    8D177311-2708-4012-B6AB-E59601650F7C.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 45
Vis vedlegget 312360
Noen som er flinke med el tester? Går jeg mot eller fra eggløsning? Jeg blir forvirret av variasjonen i strekene, men vet den må være lik kontrollstreken for å være positiv.
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Øverst er onsdag, midten torsdag og nederste er tatt nå. Den i midten kan være litt utvannet da jeg ikke hadde ventet lenge mellom dogåing...:confused:


Jeg har det litt som deg, noe svakere tester de to siste dagene nå. Kjenner at jeg blir veldig usikker på dette med hvor konsentrert urinen er, og at det kanskje ikke skal så mye til for å få variasjoner. I dag testet jeg på morgenurin, men vet ikke hvor mye det har å si. Enten så har jeg hatt eggløsning ekstremt tidlig eller så tar det seg opp neste uke. Vet ikke helt om jeg blir klokere av denne testingen viss jeg ikke plutselig får en sterk teststrek om noen dager :confused:
image.jpg
 
Når jeg ser på bildet mitt, så ser de kanskje bare litt like ut? :hilarious::wacky:
 
Kjenner jeg bare har lyst til å gi opp hele prosjekt baby
 

Vedlegg

  • 7A97CCBB-56EB-4F66-B483-B5B92C8A2478.jpeg
    7A97CCBB-56EB-4F66-B483-B5B92C8A2478.jpeg
    13 KB · Visninger: 46
Kjenner jeg bare har lyst til å gi opp hele prosjekt baby

Jeg tenker som så, at vi får prøve å stole mer på kroppen enn på disse testene. Så krysser jeg fingrer for at alle her inne får en spire som sitter før eller siden :Heartred
 
Back
Topp