IKM uke 49

Jeg kan forresten settes på Ikke gravid, for TR kom en dag for tidlig den 03.12 :wtf:
Jaja..har hatt mensen noen dager nå og går inn i neste PP med nytt pågangsmot :hilarious:
 
Spotter nå, tror jeg fint kan settes opp på TR! Da blir det å vente ett år minst med prøving på en nummer 3. Masse lykke til til dere andre! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Me held på håpet enda:woot:
Ja, blir nok testing på søndag, men som eg har sett dei siste dagane så blir det mest sannsynlig i morgon og:angelic:

He he, høres kjent ut. Jeg våkner sannsynligvis i morgen tissetrengt med skikkelig testetrang :D
Vi får se hvor sterke vi er :joyful:
 
Blenda idag også. :banghead: Neste test blir på søndag på IKM
 
I morgen skal jeg endelig teste igjen, satser på stigning:smiley-angelic001fortsatt ingen tegn på tr, skulle fått hun den 5 desember i følge appen:schocked028
 
He he, høres kjent ut. Jeg våkner sannsynligvis i morgen tissetrengt med skikkelig testetrang :D
Vi får se hvor sterke vi er :joyful:
Blei det testing? :p

Det blei ein blenda test her, etterfulgt av mest sannsynlig starten på tr:shifty:
 
Blei det testing? :p

Det blei ein blenda test her, etterfulgt av mest sannsynlig starten på tr:shifty:

Det ble testing.... Ingen strek :sorry:
Heller ingen antydning til TR. Kan hende eggløsning var mye senere en vanlig. MYE senere. Da ser det dårlig ut med tanke på aksjelegging, var litt lei etter en iherdig innsats i ukene før :p

Hører vel sikkert inn i ikm gruppe 50 kan jeg tenke meg...

Lykke til med neste pp :Heartred
 
Blir ikke noe sterkere streker her, så da venter jeg bare på tr som er 2 dager forsinket:shifty:
 

Vedlegg

  • CAFB4C6F-E955-4276-9853-12D377349F12.jpeg
    CAFB4C6F-E955-4276-9853-12D377349F12.jpeg
    20,9 KB · Visninger: 75
  • 3C692464-533E-4A0D-AE6C-97D7016155A0.jpeg
    3C692464-533E-4A0D-AE6C-97D7016155A0.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 78
jeg testet på ikm.. å den var neg! Så har liksom ikke noe håp :( derfor jeg ikke har testet mere!

Samme her. Tenkte jeg hadde ikm i dag eller i morgen, men helt blenda i dag. Har mistet troen jeg også... Testet du el? Jeg vet jo egentlig ikke når min var eller om den har vært...
 
Samme her. Tenkte jeg hadde ikm i dag eller i morgen, men helt blenda i dag. Har mistet troen jeg også... Testet du el? Jeg vet jo egentlig ikke når min var eller om den har vært...

jeg fikk ikke positiv el test på de 10 testene jeg hadde! Så aner ikke om jeg har hatt el en gang :( testet du? Håper at vi kan få positiv gravidtest etter helga! Eller at mens kan komme, slik at man får prøve på ny runde :shifty:
 
jeg fikk ikke positiv el test på de 10 testene jeg hadde! Så aner ikke om jeg har hatt el en gang :( testet du? Håper at vi kan få positiv gravidtest etter helga! Eller at mens kan komme, slik at man får prøve på ny runde :shifty:

Jeg testet også i sikkert 10 dager. Den sterkeste jeg fikk ble registrert som negativ av appen premom. Så jeg er også helt i villrede. Er redd jeg ikke har hatt noe eggløsning denne pp. Men har kjent masse ting den siste uken. Skikkelig øm i livmor, stikk og strekk. Så håper jo på en positiv g-test over helga. Men skikkelig kjipt om mens er så forskjøvet... Om jeg ikke gravid så ville jeg helst komme igang med den, ja :shifty:
 
Jeg testet også i sikkert 10 dager. Den sterkeste jeg fikk ble registrert som negativ av appen premom. Så jeg er også helt i villrede. Er redd jeg ikke har hatt noe eggløsning denne pp. Men har kjent masse ting den siste uken. Skikkelig øm i livmor, stikk og strekk. Så håper jo på en positiv g-test over helga. Men skikkelig kjipt om mens er så forskjøvet... Om jeg ikke gravid så ville jeg helst komme igang med den, ja :shifty:

samme tankene som jeg sitter med! Hadde ingen/lite tegn på el også... har aldri hatt en syklus over 27 dager, å nå er den 30! Så hvis den bare er forskjøvet, blir det nederlag ja! Krysser fingrene for oss begge ;)
 
Back
Topp