IKM uke 49

samme tankene som jeg sitter med! Hadde ingen/lite tegn på el også... har aldri hatt en syklus over 27 dager, å nå er den 30! Så hvis den bare er forskjøvet, blir det nederlag ja! Krysser fingrene for oss begge ;)

Min er på dag 32. Akk. Håper vi får positiv g-test over helgen i stedet for mens :happy: Krysser alt jeg har!
 
Kjenner at jeg er så forberedt på negativ test og TR imorgen. Var på Ikea tidligere å følte at jeg merket at det kom noe, kjente klumpen i magen med en gang, men det var visst bare falsk alarm! Prøver å kjenne på livmortappen (som jeg har gjort av og på siden etter fødsel i 2017) og såvidt jeg vet kjennes den fortsatt lukket ut, men jeg er ikke sikker i det hele tatt og venter bare på TR.
 
Det ble testing.... Ingen strek :sorry:
Heller ingen antydning til TR. Kan hende eggløsning var mye senere en vanlig. MYE senere. Da ser det dårlig ut med tanke på aksjelegging, var litt lei etter en iherdig innsats i ukene før :p

Hører vel sikkert inn i ikm gruppe 50 kan jeg tenke meg...

Lykke til med neste pp :Heartred
Kjedelig:oops: satsar på det var kroppen din som hadde behov for ein pause og er superklar for neste syklus:hello2

Takk for det og lykke til til deg og:woot:
 
Føler meg mer sikker på livmortappen nå når jeg kjente på den ikveld og er spent på imorgen. Våget meg inn en liten sniktur på August 2020 termingruppe og sjekket en evt termindato. Er jo selvpining på høyt nivå men, denne gangen ventet jeg ihvertfall lengre! Håper så inderlig på positiv test imorgen.
 
Kan settes på tr!
Kom neeesten to dager for sent :shifty: det vil si at jeg har fått et par skyggestreker denne runden. Så har man erfart det også :p

Blir en pause på oss neste syklus, dessverre. Mann jobber turnus 4/4, så bare 50% av eggløsningene mine er brukbare. Det er skikkelig kjipt :( har nok stressa litt ekstra nå av den grunn. Blir en laaang mnd dette.
 
JEG SER STREKEN!
 

Vedlegg

  • 246CEBC0-F924-4EFA-A57F-B9477CA2BC39.jpeg
    246CEBC0-F924-4EFA-A57F-B9477CA2BC39.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 126
Tante rød i anmarsj. Har nok hatt en slags kjemisk denne måneden. Skal forsøke å ikke teste før ikm neste gang.
Gratulerer til dere som det klaffa for :Heartred
 
Æsj, tr kom her idag.. 3 dager på overtid. Jaja, ikke gravid denne gangen heller :yuck: neste EL ser jeg blir rundt juleaften :eek: får håpe det er en positiv ting! Forhåpentligvis klarer jeg å slappe av når ikke stresset fra jobben henger over meg. Har på følelsen av at det er det som hindrer hver gang :arghh: Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide denne runden :Heartbigred:love7
 
Fortsatt ingen mens, og nå er jeg på syklusdag 36. Aldri hatt så lang syklus noen gang:confused: hvis tr ikke kommer i morgen tidlig får jeg ta en cb, og håpe den er pos:angelic:
 
Fortsatt ingen mens, og nå er jeg på syklusdag 36. Aldri hatt så lang syklus noen gang:confused: hvis tr ikke kommer i morgen tidlig får jeg ta en cb, og håpe den er pos:angelic:

Jeg er på syklusdag 33 og fortsatt ingen mens. Veldig merkelig syklus dette. Krysser fingrene for deg! Håper på positiv test :Heartred
 
Fortsatt ingen mens, og nå er jeg på syklusdag 36. Aldri hatt så lang syklus noen gang:confused: hvis tr ikke kommer i morgen tidlig får jeg ta en cb, og håpe den er pos:angelic:
Jeg er på syklusdag 33 og fortsatt ingen mens. Veldig merkelig syklus dette. Krysser fingrene for deg! Håper på positiv test :Heartred

Da er vi 3 som skal teste i morgen da :) krysser alt som kan krysses for oss :)
 
Back
Topp