*^*^IKM UKE 49^*^*

Tok blodprøve i dag, 16 dpo, eller 13 dager etter 3-dagers innsett. Er tydeligvis gravid!??? Men har hcg på 33. Skal ta ny blodprøve på fredag. Hva betyr dette? Graviditet utenfor livmoren? Ekstremt sen implantasjon som nesten helt sikkert fører til SA? Hva i all verden skal jeg føle nå?? :nailbiting: Hjelp!
Slik jeg har forstått ved innsetting så virker det som hcg kommer ikkje kjapt i gang. Krysser at det går bra :)

Jeg vil anta at det er en kjemisk jeg har, får positive tester, men føler liksom ikke de øker noe særlig og mtp at jeg er 16 dpo burde jo streken være vesentlig sterkere? Blør enda, blødd siden 11 dpo så er på dag 6 med blødning. Vesentlig kortere syklus enn jeg pleier og lengre blødning enn jeg pleier. Ikke til å bli klok på, haha!

Tok blodprøve i dag, 16 dpo, eller 13 dager etter 3-dagers innsett. Er tydeligvis gravid!??? Men har hcg på 33. Skal ta ny blodprøve på fredag. Hva betyr dette? Graviditet utenfor livmoren? Ekstremt sen implantasjon som nesten helt sikkert fører til SA? Hva i all verden skal jeg føle nå?? :nailbiting: Hjelp!

33 er vel ikke så håpløst det?! Jeg har trua! ❤️
B7D47C05-4986-4B6C-918D-5A09E80255B6.png

IMG_20181210_212340__01__02.jpg
IMG_20181210_212340__01__01__01.jpg
dette var dagens. Svake for å være 16 dpo og med dag 6 med blødning kan jeg ikke se noe annet enn at det må være kjemisk

33 er vel ikke så håpløst det?! Jeg har trua! ❤️
Vis vedlegget 282870

Får bare håpe at nivåene skyter i været framover nå, men bør vel kanskje innstille meg på at det ikke går veien :confused: Jeg kan settes på gravid, da - og det synes jeg er helt sjukt, så det skal jeg kose meg med noen dager uansett hva som skjer videre :Heartred:happy:

Får bare håpe at nivåene skyter i været framover nå, men bør vel kanskje innstille meg på at det ikke går veien :confused: Jeg kan settes på gravid, da - og det synes jeg er helt sjukt, så det skal jeg kose meg med noen dager uansett hva som skjer videre :Heartred:happy:

Så rett du gjør! Du er jo gravid akkurat nå:Heartred Gratulerer :wav
Krysser det jeg kan for at det går rette veien for dere:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hvordan går det?❤
Sluttet å blø virker det som. Men puppene mine verker som fy innimellom. Tar ny test imorgen tenker jeg selv om tempen skulle anta at det er over. Sank godt under coverline idag for første gang, men jeg føler meg meget varm idag så mulig den fyker opp igjen imorgen. Ikke til å bli klok av med andre ord. Haha. Med deg da?

Sluttet å blø virker det som. Men puppene mine verker som fy innimellom. Tar ny test imorgen tenker jeg selv om tempen skulle anta at det er over. Sank godt under coverline idag for første gang, men jeg føler meg meget varm idag så mulig den fyker opp igjen imorgen. Ikke til å bli klok av med andre ord. Haha. Med deg da?

I tre av fem sv.skap har jeg hatt snåle blødninger før jeg ble gravid - første gangen trodde jeg at jeg hadde mensen,oppdaget på oul at jeg var tre uker lengre på vei:p sist fikk jeg mens midt i syklusen og gangen før der blødde jeg MASSE og satt med positiv test 2-3 uker etter. Håper at dette er et positivt tegn til deg også og at du får positiv test snart om ikke det går veien denne pp:)

Våknet ekstremt kvalm og tenkte nå får jeg omgangssyken. Klarte såvidt å lage mat til guttungen og sende han avgårde til skolen.
Dagens test
IMG_20181212_080958__01__02.jpg
IMG_20181212_080958__01__01__01.jpg
Den er meget lett å se, men fremdeles veldig veldig svak. Hadde trodd jeg skulle hatt helt blanke tester om jeg hadde kjemisk/tidlig sa?

Dagens test. Ser tydelig stigning, men fortsatt altfor svak til å være 19 dpo... Ny blodprøve i morgen! Tenker å ta digital da også, og krysser alle fingre for at den viser 2-3 eller 3+ :smiley-angelic001

Vedlegg

• 5ED57B3B-2BE6-4780-BD79-AC2B6D9D534D.jpeg
    5ED57B3B-2BE6-4780-BD79-AC2B6D9D534D.jpeg
    950,4 KB · Visninger: 129
Dagens test. Ser tydelig stigning, men fortsatt altfor svak til å være 19 dpo... Ny blodprøve i morgen! Tenker å ta digital da også, og krysser alle fingre for at den viser 2-3 eller 3+ :smiley-angelic001

Den er fin den her, da! ❤️ Jeg har trua altså. 19DPO er ennå tidlig, og HCG varierer veldig fra svangerskap til svangerskap.

IMG_20181214_105530__01__02.jpg
IMG_20181212_214002__01__02.jpg

Øverste tatt nå på mer utvanna urin
Nederste er tatt for to dager siden

Føler liksom det går veien

Begynte å spotte i går, og det har økt litt i mengde i dag, så da mistet jeg det bittelille jeg hadde av håp. I tillegg viste digital test i dag tidlig fortsatt 1-2. Måtte likevel til Riksen og ta blodprøve. Noen timer senere ringer de meg og sier at prøvene ser fine ut - hcg-en har doblet seg hver 48. time + litt til. Nå ville de ikke ha meg inn for flere blodprøver, men satte oss opp til en ultralyd i januar :hilarious: Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg skal tro eller føle om noe som helst! Hahah jeg gir opp dette ass...

Back
Topp