onskespire
Forelsket i forumet
Men det er jo strek på denneVis vedlegget 282407 som dere ser så er det et meget stort tempdrop..
Dagens test og. Måtte forminske den så kvaliteten er gjerne ikke den beste.
Vis vedlegget 282410
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo strek på denneVis vedlegget 282407 som dere ser så er det et meget stort tempdrop..
Vis vedlegget 282410
Jaaa opptil flere gangerer 9 dpo idag, alt blenda.. sett bort fra den som ble svak positiv 6-7 timer etterpå igår kveld da
![]()
krysser fingrene for deg 
Har skjedd før også, var ikke gravid daMen den kan vel ikke bli positiv uansett når, med mindre det er HCG i urinen?
Blir spennende å se dakrysser fingrene for deg
![]()

Tenk om den hopper opp i morgon igjen. Mangt kan skjeVis vedlegget 282407 som dere ser så er det et meget stort tempdrop..
Vis vedlegget 282410
Har skjedd før også, var ikke gravid damen ja, jeg har jo egentlig samme teori som deg!!
Sjekket i mårres, den var blenda, men ble så nysgjerrig så måtte sende melding til mannen som er hjemme om han kunne sjekke den mens jeg er på jobb nå
Veeeeldig spent på din test![]()
men det ga seg når jeg kom hjem igjen
han skjønte ingen ting stakkar 
Vet det. Er bare redd det er enda en kjemiskMen det er jo strek på denne![]()
Ja, jeg hadde lutealfase på 7 dager forrige mnd hvis jeg ikke har sagt det, så enten er det noe på gang, eller så funker wild yam på megDet er fortsatt tidlig enda for deg da, så håper du står med en positiv test i løpet av de neste dagene
Jeg ogsåå! Var ute og farta med ei venninne i stad, og da kjente jeg murringer i korsryggen, noe jeg aldri harmen det ga seg når jeg kom hjem igjen
jeg er så redd for å jinxe det, men i går kveld når jeg og sambo skulle lage kyllingwraps, var det like før jeg måtte gå ut av kjøkkenet. Jeg synes jo at karri og tandoori krydder lukter godt, men fy fader jeg brakk meg nesten
han skjønte ingen ting stakkar
Håper vi begge får positive tester snart![]()

Er lov å håpeTenk om den hopper opp i morgon igjen. Mangt kan skje![]()
Ja, jeg hadde lutealfase på 7 dager forrige mnd hvis jeg ikke har sagt det, så enten er det noe på gang, eller så funker wild yam på meg
Aaah, men er jo gode tegn da!! Jeg har ALLTID god matlyst å spiser mye, men de siste dagene har jeg vært småuggen å lite matlyst, så enten er jeg påtur å bli syk, elleeer
Spennende, håper du tester i ettermiddag![]()

bruker alltid å komme midt på dagen, så vi får se 
Åååh så spennende!!! Nesten mer spent på dine vegneJaa, så du hadde skrevet det tidligere! Håper virkelig det er en spire der altså
Tror jeg skal teste om et par timer om tr fortsatt er borte til dabruker alltid å komme midt på dagen, så vi får se
![]()

Åååh så spennende!!! Nesten mer spent på dine vegne![]()

Pp3 om jeg ikke husker feil, sluttet på pillen i slutten av august. Men er kun denne mnd jeg har begynt å følge med ifht eggløsning og temper, hvor lutealfasen begynner å bli OKI lige måde, du!
Jeg er så spent på alle her inne, tenk så koselig nå mot jul da. Tidenes julegave til alle
Om jeg er gravid nå, så blir jeg overraska. Er bare pp 2, så har jo sett for meg at babyen ikle blir født før 2020
Hvilken pp er du i?![]()
Pp3 om jeg ikke husker feil, sluttet på pillen i slutten av august. Men er kun denne mnd jeg har begynt å følge med ifht eggløsning og temper, hvor lutealfasen begynner å bli OKså blir ganske sjokkert jeg også ja, hvis jeg er gravid nå!!
![]()
Jeg tok tempen første pp, men denne pp så fikk både jentungen på 4 år og samboeren min vannkopper. Så da lot jeg være med å tempe, siden vi sov så lite
så hvis det ikke klaffer nå, så blir det nok temping igjen neste runde

Ja ikke sant, ble veldig betryggende med den tempingen syns jeg!! Hvertfall så jeg vet at jeg har hatt eggløsning og slike tingJeg sluttet på plasteret i september, så stemmer nok med pp 3 hos degJeg tok tempen første pp, men denne pp så fikk både jentungen på 4 år og samboeren min vannkopper. Så da lot jeg være med å tempe, siden vi sov så lite
så hvis det ikke klaffer nå, så blir det nok temping igjen neste runde
Heier på oss![]()
Ja ikke sant, ble veldig betryggende med den tempingen syns jeg!! Hvertfall så jeg vet at jeg har hatt eggløsning og slike tingHadde også forventet 2020 barn, men merker jeg er ufattelig utålmodig nå som jeg er i gang
![]()
når ville dere testet igjen? Må vel bare vente på tr for å helgardere... Henger litt her og i IKM uke 50 inntil videre og gleder meg til å se flere to-strekere
Vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe lenger jeg.. Tatt mange tester de siste dagene, siste i dag uten streker kun 10 dpo og lever på at det enda er tidlig.. Lurer kanskje på om EL har vært noen dager senere enn jeg trodde ut fra EL testene. Den siste EL testen jeg tok oppfattet jeg og glow appen som positiv, men hadde ikke igjen flere så fikk ikke med meg når den ble negativ. Uansett våknet jeg tidlig en morgen noen dager etter av ett kraftig stikk nederst i magen, men var i ørska og la meg til å sove igjen. Forrige syklus var 55 dager, så jeg er svært usikker på når jeg skal forvente noe om dagen
når ville dere testet igjen? Må vel bare vente på tr for å helgardere... Henger litt her og i IKM uke 50 inntil videre og gleder meg til å se flere to-strekere
![]()
sender deg masse babystøv 
Tusen takk, det settes stor pris påJeg ville ventet med å teste til 12 dpo eller ikmsender deg masse babystøv
![]()
tror jeg tar en på søndag, så jeg vet hvilken uke jeg havner i. Usikkert når IKM er, så da får jeg ta det derfra
Jeg kjøpte strimlene fra Normal i går, så godt å se at de virkerNå klarte jeg ikke å holde meg lenger! Og se på det her14 dpo i dag
Strimmeltesten er fra normalbutikken
gratulerer såå mye, håper spiren holder