*^*^IKM UKE 49^*^*

Så gøy å inn og se positive tester!

Gratulerer til Dere!!:smiley-bounce016

Her kjennes det veldig ut som tr er på vei- kroppen er akkurat slik den pleier å være dagene før:confused5
Ikm om 2 dager så ikke så rart..også jeg som var så optimist da jeg fikk litt spotting og rosa på papiret forrige uke:smiley-ashamed008
Husk at graviditet og TR har omtrent identiske symptomer da - håpet er ikke ute før TR kommer og jeg håper hun holder seg vekk!:D

Duria - ser at du har satt meg på TR. Skjønner hvorfor (pga pms heksa?), men det var at jeg var så innmari sur ei vending igår:hilarious: så var den heksa og ikke TR;)

Omg, som jeg sniker på august2019 i dag:hilarious: tør ikke å melde meg inn før neste uke,så får bare fortsette å snike litt og håpe på at jeg kommer meg inn dit og får være der til august:oops:

Vet disse testene er kjent for skyggestreker, men blir likevel spennende i dagene som kommer...
noen fler som ser noe?

Vedlegg

• 940DDF15-F59B-47C7-A577-053033F7DF19.jpeg
    940DDF15-F59B-47C7-A577-053033F7DF19.jpeg
    837,8 KB · Visninger: 112
Terminkalkulatoren sier 3+2 i dag, så da er nok IKM på lørdag, er jo det jeg har skrevet meg opp på innpå her også - får gå ut ifra det allikevel da:rolleyes: hilsen vimsa :hilarious:

Men da synes jeg testen er ganske sterk til å være 5 dager før IKM o_O

Hurra for fin lutealfase! :D

Du kan ta med prøve for mannen hvis du kommer deg til riksen innen en viss tid!

Ja jeg syns det, takk! :hilarious::hilarious:
Ja var det jeg planla å gjøre faktisk! Må bare få han til å onanerte på morras kvisten også reiser jeg inn! Må være der mellom 08 og 14 :happy:

Men får se, han syns nok dette er like skummelt som meg har jeg funnet ut! Han sa nå at han helst ikke vil adoptere fordi han kommer nok ikke til å føle det samme for den som han hadde gjort for sine egne og det syns jeg var utrolig ærlig sagt! :rolleyes: Han spurte også "men... Hvis vi ikke kan få barn sammen, kommer du til å gå fra meg da?" litt spøk men tror han egentlig var dødelig seriøs så da ga jeg han en god klem og sa at det hadde jeg aldri gjort :Heartred Men da kan vi slippe plikt sex og pinne tissing :laughing001

Ja jeg syns det, takk! :hilarious::hilarious:
Ja var det jeg planla å gjøre faktisk! Må bare få han til å onanerte på morras kvisten også reiser jeg inn! Må være der mellom 08 og 14 :happy:

Men får se, han syns nok dette er like skummelt som meg har jeg funnet ut! Han sa nå at han helst ikke vil adoptere fordi han kommer nok ikke til å føle det samme for den som han hadde gjort for sine egne og det syns jeg var utrolig ærlig sagt! :rolleyes: Han spurte også "men... Hvis vi ikke kan få barn sammen, kommer du til å gå fra meg da?" litt spøk men tror han egentlig var dødelig seriøs så da ga jeg han en god klem og sa at det hadde jeg aldri gjort :Heartred Men da kan vi slippe plikt sex og pinne tissing :laughing001

Se på den dokumentaren som gikk på NRK i dag om IVF og mannlig faktor (dårlige/fraværende spermceller). Den var fin synes jeg!

Tar den siste a1 testen på onsdag og digital på lørdag - legger selvfølgelig ut resultatene:D
Herlig med heiagjeng!❤

innom och sniker litt och heiar på dere allesammen! gratulerer med positiva tester! Såg att du planla å lägga digital trst i kalendern till mannen, och vill bara si att det är kort batteritid på dem så det slukker ganska fort. Så den må hels taes/packes in på kvällen och åpnes dagen etter :Heartred

innom och sniker litt och heiar på dere allesammen! gratulerer med positiva tester! Såg att du planla å lägga digital trst i kalendern till mannen, och vill bara si att det är kort batteritid på dem så det slukker ganska fort. Så den må hels taes/packes in på kvällen och åpnes dagen etter :Heartred

Tror de «lever» i ca 24 timer :)

Oi,det visste jeg ikke - takk! Men tenkte å ta den lørdagsmorgen og legge oppi med en gang❤

Se på den dokumentaren som gikk på NRK i dag om IVF og mannlig faktor (dårlige/fraværende spermceller). Den var fin synes jeg!
Har ikke tv(vi bare streamer så har ikke dekoder :hilarious:) hvilken NRK kanal gikk det på? Kan prøve å finne på nettet? :happy:

Back
Topp