*^*^IKM UKE 49^*^*

9dpo og en del mens smerter idag :dead:, ingen mens enda, kun lysebrun utflod (muligens spotting?) blenda g test idag tidlig (tror jeg, klarer å redigere frem den svakeste streken noen gang i historien men).

Symptomlista er syyyk(elig) lang :hilarious:
- Kvalm
- ømme pupper
- gassy
- større pupper
- mye murringer etc i livmor området

Har det som deg jeg da, med brun spotting:shifty: livredd for at det er tr som er tidlig ute..
Jeg har fått skikkelig vondt i bekkenet jeg da, kjennes helt likt ut som bekkenløsning:arghh: fikk det veldig tidlig i begge de andre svangerskapa mine..
kan ikke skjønne at jeg ikke skal være gravid nå selvom testen er blenda :banghead::hilarious: (11 dpo)

Ikke bare hvitt, men blendahvitt :woot:
7DPO.
3E19ADCE-E197-407F-842F-210A3D02C5A4.jpeg
92F454D9-CD61-4ECD-A671-C954085766ED.jpeg

Man får trøste seg med at bare 7,4% tester positivt allerede 7DPO i følge Countdowntopregnancy. Likevel føler jeg det er helt søkt å gå og håpe på en positiv test - jeg vet liksom inni meg at det ikke kommer til å skje.
Flust av stikkinger, murringer og i det hele tatt.

Last edited:
Har ikkje tempa på 3 dager for føremiddagsskift står jeg opp kl 5 og temper til vanlig 7 tiden. Så i morgon kommer det temp. Har gitt opp heile denne ppen. Positiv og til negativ skal ikkje bli positiv igjen.
Hvor lenge har dere prøvd nå?

Jeg hadde masse menssmerter i hele går. I dag stupte tempen, 8DPO.
Enten er det bra (festedipp) eller så er TR ute på tokt alt for tidlig.

Testen for i dag:
6CD2EB07-0A45-4445-87A1-BCA4007C1AF1.jpeg
360A9653-C8FC-481C-AE96-E05406C037C7.jpeg

Screenshot_20181130-074228__01.jpg

Pleier aldri ha så jevn kurve i dpo. Pleier være mer berg og dalbane enn det her. Heller aldri opplevd så stort hopp ved el. Tiden går for sent, haha.

Jeg fikk plutselig enormt vondt i puppene, type ikke rør de!!!! Har pleid å ha ømme nipler og følelsen av tyngre pupper i dpo men aldri sånn her. Kan man få symptomer så tidlig? Eller er dette kun hormonelt dette og? Er nesten som det er vondt å trekke pusten dypt pga puppene.. går det an? Haha.. hater dpo og symptomer

Back
Topp