*^*^IKM UKE 49^*^*

Jeg er bare 6dpo, så det er for tidlig ennå. Ikke IKM før på onsdag om en uke. Men jeg har ikke trua :arghh:

Når begynner du å teste, Duria?

Har vi mye symptomer da??- imens vi venter :bored:
Jakten er i gang og Her er det kvalme,murring og ømme bryster..kan få disse før tr også så trenger jo ikke bety noe-men har et lite håp da jeg spottet litt for noen dager siden etterfulgt av to tørk med lyserødt utflod(sorry) og dette har jeg aldri fått før:angelic:
Jeg har murringer og ømme bryster men disse kommer også før tr:p
Kanskje det var festeblødning du hadde:D

Har vi mye symptomer da??- imens vi venter :bored:
Jakten er i gang og Her er det kvalme,murring og ømme bryster..kan få disse før tr også så trenger jo ikke bety noe-men har et lite håp da jeg spottet litt for noen dager siden etterfulgt av to tørk med lyserødt utflod(sorry) og dette har jeg aldri fått før:angelic:

Jeg får av og til vondt i venstrepuppen, ikke noe jeg ville kalt ømt :wacky: også har areolaene blitt litt mørkere, merket det i går kveld både jeg og samboer, da vi klarte å se det igjennom singleten min :joyful: har ikke vært borti det før! Så har det murret bittelitt i går, og bittelitt i dag, men er redd det kanskje er tr som er på gang :shifty: jeg er 7 dpo i dag :D

5dpo og ingen!!! Symptomer what so ever. Pleier ha ømme bryst fra dag en men ikke antydning engang. Pleier også ha mye luft i magen og å være oppblåst, kvalm(har måtte ty til kvalmebånd fra apoteket) og slite med løs mage hver dag. Null nads niks denne gangen så langt. Veldig rar følelse og ikke ha noe:)

Hvordan går det med deg??? :D jeg begynte idag på klister og wild yam :)
Her går det suuuper bra! Lykkelig.
Screenshot_20181129-105338_Gallery.jpg
Screenshot_20181129-105333_Gallery.jpg

Jeg har også fått strek på babyplan-testene.. men det var nok grunnet at den ble liggende, men har aldri sett det hverken før eller etterpå :eek: fikk to kjempesterke streker også, nesten like sterke! Men var ikke gravid :eek:

Huff så kjipt :( Har ikke hørt så mye negativt om de, men har opplevd å få strek dog ikke så synlig som lusemus, men tolket det da som kjemisk eller lignende :(

9dpo og en del mens smerter idag :dead:, ingen mens enda, kun lysebrun utflod (muligens spotting?) blenda g test idag tidlig (tror jeg, klarer å redigere frem den svakeste streken noen gang i historien men).

Symptomlista er syyyk(elig) lang :hilarious:
- Kvalm
- ømme pupper
- gassy
- større pupper
- mye murringer etc i livmor området

Vedlegg

• IMG_20181129_142107.jpg
    IMG_20181129_142107.jpg
    462,1 KB · Visninger: 112
  • IMG_20181129_142155.jpg
    IMG_20181129_142155.jpg
    739,8 KB · Visninger: 99
9dpo og en del mens smerter idag :dead:, ingen mens enda, kun lysebrun utflod (muligens spotting?) blenda g test idag tidlig (tror jeg, klarer å redigere frem den svakeste streken noen gang i historien men).

- Kvalm
- ømme pupper
- gassy
- større pupper

Håper du får strek om et par dager. Jeg ser den ultrasvake streken du mener å se, men er redd det bare er det "hakket" der selve fargestripa egentlig skal være. jeg synes alltid jeg ser en sånn strek, jeg :P Enn så blenda mine tester er.

- Kvalm
- ømme pupper
- gassy
- større pupper

Ser også noe, men ja som Duria sier kan der være det avgrensa området streken skal komme på.. blir spennende i morgen isåfall da :D Er symptomene annerledes enn andre pp? :)

Blenda på meg i dag også. 8/9 dpo :) forventet virkelig ikke noe annet, siden vi bare har hatt sex over en dag etter eggløsning.

Ser også noe, men ja som Duria sier kan der være det avgrensa området streken skal komme på.. blir spennende i morgen isåfall da :D Er symptomene annerledes enn andre pp? :)
Ja er enig, jeg også tror bare det er en "strek som egentlig bare er stedet der hvor streken skal være strek" :hilarious: Ja veldig annerledes. Jeg er så gassy og veldig kvalm! Til og med mannen sa at nippel område var mørkere I forgårs? Har også vært rimelig forstoppet :facepalm: Munnen kjennes ut som om jeg tygger på bomull hele dagen så går rundt og drikker syke mengder med vann?

Back
Topp