*^*^IKM UKE 49^*^*

Denne ppen har jeg knapt tenkt på prøving. Tok el test på CD 10 og den var positiv på første test. Er ikkje likt meg. Har dyttet det lit til siden, håper det gjør susen.
Grunnen er nok krystallsyken og ørheiten eg har etter det.
 
Denne ppen har jeg knapt tenkt på prøving. Tok el test på CD 10 og den var positiv på første test. Er ikkje likt meg. Har dyttet det lit til siden, håper det gjør susen.
Grunnen er nok krystallsyken og ørheiten eg har etter det.

Det er kanskje litt godt å ikke tenke så mye på prøvingen? Jeg merker at jeg er litt roligere enn tidligere PPer faktisk. Det er ganske deilig :p
 
CE64BF04-6B7A-490F-AA11-A564A245FFA1.jpeg

Her er det nok ikkje egg. Har prøvd og legge inn Temp par dager framover men kommer ingen dpo tegn. Får teste om el kommer igjen :( Har mista alt troa denne ppen.
 
Kattedama - PP7 - B1 - EL20/11 - IKM 03/12 - 24 år

Hei hei! Jeg fikk supersein EL den måneden her på syklus dag 22 (altså idag) så hoppet over i uke 49 istedet for 48 :woot: Aksjer er lagt inn på CD 11,13,15,17,20,21! Håper det klaffer nå!
 
Tror jeg fikk positiv test i går og i dag. Den i dag var sterkere enn i går men mener den i går var også positiv. Regner med at resten er negativ i morgen og at EL er da.
Har gått å ventet på denne EL lenge nå, syklusene mine er helt på bærtur for tiden :rolleyes:

Øverste er fra i går og nederste i dag tidlig. Litt dumt at det er to forskjellige tester.
IMG_20181120_1.png
IMG_20181120_2.png
 
Tror jeg fikk positiv test i går og i dag. Den i dag var sterkere enn i går men mener den i går var også positiv. Regner med at resten er negativ i morgen og at EL er da.
Har gått å ventet på denne EL lenge nå, syklusene mine er helt på bærtur for tiden :rolleyes:

Øverste er fra i går og nederste i dag tidlig. Litt dumt at det er to forskjellige tester.
Vis vedlegget 281074 Vis vedlegget 281075

Vil si at den øverste akkurat ikke er positiv men den nederste er definitivt positiv! Happy humping! :p
 
Wæh. Jeg tok en EL-test nå i kveld. Hadde liggende en CB med dobbel hormonindikator. Den gikk rett på fast smilefjes og en skikkelig sterk strek, så da er det noe på gang her! Jeg temper ikke denne PP, så kanskje EL er i morgen da.

Typisk at jeg skal på forsamtale på riksen på torsdag, kanskje 1 DPO. Håper ikke innvendig UL ødelegger sjansene denne PP?! Jeg er bare på syklusdag 13, så peak på EL-testen er heeelt fantastisk - da er syklusen på riktig spor.

La inn aksjer i forigårs og i dag for øvrig :p
 
Tror jeg fikk positiv test i går og i dag. Den i dag var sterkere enn i går men mener den i går var også positiv. Regner med at resten er negativ i morgen og at EL er da.
Har gått å ventet på denne EL lenge nå, syklusene mine er helt på bærtur for tiden :rolleyes:

Øverste er fra i går og nederste i dag tidlig. Litt dumt at det er to forskjellige tester.
Vis vedlegget 281074 Vis vedlegget 281075
Dpo land no :)
 
1dpo! FINALLY! :smiley-bounce016
 
Back
Topp