* * IKM uke 49 * *

Jeg skulle visst ikke meldt meg ut av denne gruppa likevel jeg! EL må ha kommet drøyt på overtid denne gangen, for jaggu meg er jeg faktisk gravid!! Og det til tross for at runden i halmen kom flere dager for sent i forhold til "siste mulighet" på appen som regner ut syklusen og dagen.

Så da ligger det jammen meg an til baby i august da, hvis alt går bra! :)
 
Jeg skulle visst ikke meldt meg ut av denne gruppa likevel jeg! EL må ha kommet drøyt på overtid denne gangen, for jaggu meg er jeg faktisk gravid!! Og det til tross for at runden i halmen kom flere dager for sent i forhold til "siste mulighet" på appen som regner ut syklusen og dagen.

Så da ligger det jammen meg an til baby i august da, hvis alt går bra! :)

Herlighet! Så fantastisk! Gratulerer så mye! :Heartred
 
Jeg skulle visst ikke meldt meg ut av denne gruppa likevel jeg! EL må ha kommet drøyt på overtid denne gangen, for jaggu meg er jeg faktisk gravid!! Og det til tross for at runden i halmen kom flere dager for sent i forhold til "siste mulighet" på appen som regner ut syklusen og dagen.

Så da ligger det jammen meg an til baby i august da, hvis alt går bra! :)
Gratulerer så mye :D fantastisk med slike overraskelser :)
 
Herlighet! Så fantastisk! Gratulerer så mye! :Heartred

Takk :)

Ja den kom litt overraskende på! Begynte en stund å lure på om det var i forrige PP jeg ble gravid (siden forrige mens var så utrolig sparsom). Men den digitale sa gravid 2-3 så da stemmer ikke det heller.
 
3 dager over ikm, og fortsatt negativ test i dag tidlig. Blæh.
 
Jeg skulle visst ikke meldt meg ut av denne gruppa likevel jeg! EL må ha kommet drøyt på overtid denne gangen, for jaggu meg er jeg faktisk gravid!! Og det til tross for at runden i halmen kom flere dager for sent i forhold til "siste mulighet" på appen som regner ut syklusen og dagen.

Så da ligger det jammen meg an til baby i august da, hvis alt går bra! :)

Oioi! Gratulerer ! :D
 
Jeg fikk ikke kjøpt en digital test pga overtid i går. Har bestilt istedet! Men strekene på Billigtester blir bare svakere... :confused: Ingen tr som har meldt seg og den skulle kommet lørdag så dette er rart. Blir litt sprø av å ikke vite kjenner jeg. :rolleyes:

Håper det er en spire der som klamrer seg fast :D hold oss oppdatert!
 
:(Tr
 
Da kom tr for fullt her med uvanlig sterke smerter... Var nok en kjemisk for testen var helt klart positiv i et par dager... Håpa virkelig at det skulle klaffe nå... :(
 
Da kom tr for fullt her med uvanlig sterke smerter... Var nok en kjemisk for testen var helt klart positiv i et par dager... Håpa virkelig at det skulle klaffe nå... :(

Å nei!! Så utrolig skuffende! :( håper virkelig at det klaffer for deg neste pp!
 
Back
Topp