* * IKM uke 49 * *

Jeg syns nok dine er litt sterkere ja, min siste billigstrimmel som jrg tok onsdag var litt sterkere enn stavene, menn har jrg jo ikke flere igjen sovet ikke hvordan de ville sett ut nå. Det kan jo kanskje se ut som dine har blitt litt sterkere?

Det er jo masse privatleger her, men føler ikke jeg har2000 kroner å bruke på det rett før jul. Jeg ser det nok av et par dager og er det ingen utvikling eller tr så får jeg ringe å høre med.dem....

Nei synes også det er for dyrt, så vil egentlig se hvordan det utvikler seg først... Håper de er litt sterkere, men føler at det skulle utviklet seg mer. Det er vel bare å ta tiden til hjelp og håpe på det beste. :) Har googlet litt og ser ut som det kan slå begge veier.
 
Nei synes også det er for dyrt, så vil egentlig se hvordan det utvikler seg først... Håper de er litt sterkere, men føler at det skulle utviklet seg mer. Det er vel bare å ta tiden til hjelp og håpe på det beste. :) Har googlet litt og ser ut som det kan slå begge veier.
Ja ser sånn ut. Som samboeren min sier, det kan hende det er flere historier som ender dårlig nettopp fordi man da blir værende på forum og trenger trøst /støtte. Går alt veien så er det kanskje fler som " blir borte "? Man kan jo håpe men for min del er det litt slitsomt...
Orker iallefall ikke teste flere ganger om dagen lenger :p
 
Ja ser sånn ut. Som samboeren min sier, det kan hende det er flere historier som ender dårlig nettopp fordi man da blir værende på forum og trenger trøst /støtte. Går alt veien så er det kanskje fler som " blir borte "? Man kan jo håpe men for min del er det litt slitsomt...
Orker iallefall ikke teste flere ganger om dagen lenger :p

Har tenkt den tanken jeg og! :p Mulig de det går veien for synes mindre fordi de "går videre" på en måte. Har bare testet en gang om dagen for blir stresset av det selv. Men går jo og kjenner etter hele tiden uansett! :p Lykke til! Håper vi er heldige begge to...
 
Har tenkt den tanken jeg og! :p Mulig de det går veien for synes mindre fordi de "går videre" på en måte. Har bare testet en gang om dagen for blir stresset av det selv. Men går jo og kjenner etter hele tiden uansett! :p Lykke til! Håper vi er heldige begge to...
Ja lykke til! Du får oppdatere :)

Krysser fingrene for dere begge! Håper dere får svar snart, skjønner det er fortvilende å gå sånn og ikke vite helt..
 
Ja lykke til! Du får oppdatere :)
Har tenkt den tanken jeg og! :p Mulig de det går veien for synes mindre fordi de "går videre" på en måte. Har bare testet en gang om dagen for blir stresset av det selv. Men går jo og kjenner etter hele tiden uansett! :p Lykke til! Håper vi er heldige begge to...

Kjedelig å gå og ikke vite :)

Husk at man kan bare stikke innom å ta blodprøver hos lege, trenger ikke bestille time :) så er jo en mulighet å ta hcg over noen dager :)
 
Nå har jeg fått teste- og forumforbud av sambo. "Du blir helt rar" og jeg som trodde jeg klarte å oppføre meg normalt? Han kjenner meg for godt ;) men trodde helt seriøst jeg klarte å skjule det.
Jeg kommer nok til å være her inne, men har lovt å ikke teste før fredag. Det blir fn lang uke hvis ikke tr dukker opp.
 
Krysser fingrene for dere begge! Håper dere får svar snart, skjønner det er fortvilende å gå sånn og ikke vite helt..
Kjedelig å gå og ikke vite :)

Husk at man kan bare stikke innom å ta blodprøver hos lege, trenger ikke bestille time :) så er jo en mulighet å ta hcg over noen dager :)

Takk for det! :) Ja man blir litt frustrert. :p Se om det er noen dag legekontoret er åpent lenger. Men skal ta en digital i morgen og se hva den sier først. :oops:
 
Da har menssmertene satt inn her. Ikke noe tr enda, men kommer nok ila kvelden/natten. Så da var det nok kjemisk her. Har aldri hatt det før, er det noen som vet hvordan neste syklus blir da? Blir den ofte rar eller er den ganske normal?
 
Da har menssmertene satt inn her. Ikke noe tr enda, men kommer nok ila kvelden/natten. Så da var det nok kjemisk her. Har aldri hatt det før, er det noen som vet hvordan neste syklus blir da? Blir den ofte rar eller er den ganske normal?

Så synd! :( Har hørt at man er ekstra fruktbar etter kjemisk. Kanskje det går veien neste pp. :) Aldri hatt det før hvis det ikke er det nå, så vet ikke om det tuller til etterpå...
 
Da har menssmertene satt inn her. Ikke noe tr enda, men kommer nok ila kvelden/natten. Så da var det nok kjemisk her. Har aldri hatt det før, er det noen som vet hvordan neste syklus blir da? Blir den ofte rar eller er den ganske normal?
Sniker litt her :) min syklus var helt vanlig etter kjemisk/sa. Jeg ble gravid på første forsøk. Så tror det stemmer med at man er mer fruktbar etter kjemisk/sa. Brukte 10pp på den jeg mistet.
 
Måtte følge med litt her hvordan det gikk resten av uka. Ble en kort gravidliste. Håper det klaffer snart for dere som ikke gikk videre i denne runden :) lykke til!

Ja, syns også at gravidlista ble veldig kort denne uka. Men takk! Nå satses alle kortene på uke 53 og septemberbaby! :D Lykke til med graviditeten du da :Heartred
 
Da har menssmertene satt inn her. Ikke noe tr enda, men kommer nok ila kvelden/natten. Så da var det nok kjemisk her. Har aldri hatt det før, er det noen som vet hvordan neste syklus blir da? Blir den ofte rar eller er den ganske normal?

Hadde kjemisk forrige pp. Forskjellen ble at menstruasjonen varte en ekstra dag, og at gravidsymptomene hang i lenge hos meg..
Men fikk EL og tr til samme tid. Ble ikke gravid på nytt igjen denne ppen dog :/ Sikkert noe galt med eggene mine, siden mange tydeligvis blir gravid igjen ppen etter kjemisk :p
 
Back
Topp