IKM uke 48 og 49

Ja vi får håpe det :) håper vi begge får positive tester!!
Har ikke alltid vært så sterk :p haha. Har begynt og teste allerede på dpo 6 før :p Hahaa.
Skjønner du vil teste i morgen da ja!! :) du får prøve å beholde roen om den skulle være negativ da. Siden det kan snu. Jeg skal prøve og minne meg selv på det samme!! Jeg testet positivt sist jeg var gravid. Da 10 dpo :)
Ja, håper! 10 dpo altså, det er jo inspirerende å høre :) tror det er viktig å være instilt på at de kan være negative i en god stund, mine var jo det dag etter dag etter dag!

Enda ikke mer tegn til blødning. Det er ømt i korsryggen og ømt i underlivet.
Søvnen har vært elendig denne uken pga sykdom og hvilepulsen om natten har vært på 62 de siste dagene. Inatt har den steget til 63 :)
Vanligvis er pulsen min mye lavere. Hehe før den begynte og stige var den på 53. :)
Men skal ikke legge for mye i det siden jeg er syk :plitt mindre positiv idag kjenner jeg. Kjennes veldig ut som at neste gang jeg går på do vil det være mensen det.

Last edited:
Enda ikke mer tegn til blødning. Det er ømt i korsryggen og ømt i underlivet.
Søvnen har vært elendig denne uken pga sykdom og hvilepulsen om natten har vært på 62 de siste dagene. Inatt har den steget til 63 :)
Vanligvis er pulsen min mye lavere. Hehe før den begynte og stige var den på 53. :)
Men skal ikke legge for mye i det siden jeg er syk :plitt mindre positiv idag kjenner jeg. Kjennes veldig ut som at neste gang jeg går på do vil det være mensen det.
Meeen når i dag skal du ta testen?

God morgen! 8/9 dpo. Jeg skulle teste på morgenurin idag, men så ble jeg vekt 4:30 av sønnen min og da måtte jeg på do. Drakk litt vann for å ha urin til etterpå. Stod opp 6:30 og tok test. Bare så det er sagt, den er negativ. But hear me out! Etter ca 2-3 min så synes jeg at jeg faktisk skimter en ultrasvak strek? Den er altså så svak at det knapt er mulig å se. Prøvde forskjellig lys og øynene mine ser noe.. vanskelig å få frem på bilde, men kan legge ved om dere vil se? Er jo dødstidlig så mulig jeg bare ser syner/skyggestrek.

Vedlegg

• 20251205_070012.jpg
    20251205_070012.jpg
    1,8 MB · Visninger: 37
  • Snapchat-379105147.jpg
    Snapchat-379105147.jpg
    219,9 KB · Visninger: 37
God morgen! 8/9 dpo. Jeg skulle teste på morgenurin idag, men så ble jeg vekt 4:30 av sønnen min og da måtte jeg på do. Drakk litt vann for å ha urin til etterpå. Stod opp 6:30 og tok test. Bare så det er sagt, den er negativ. But hear me out! Etter ca 2-3 min så synes jeg at jeg faktisk skimter en ultrasvak strek? Den er altså så svak at det knapt er mulig å se. Prøvde forskjellig lys og øynene mine ser noe.. vanskelig å få frem på bilde, men kan legge ved om dere vil se? Er jo dødstidlig så mulig jeg bare ser syner/skyggestrek.
Oi! Jeg ser! Blir spennende å se om den får mer farge i seg :happy:

Det er helt klart synlig strek der :nailbiting: :hello2

Synes du?! Vet ikke om det teller like mye når lysstyrken er skrudd ned? Men den kom veldig mye mer fram synes jeg! Gleder meg til imorgen ♥️
Ja , men også veldig tidlig da. :) min morgen urin er ofte ikke god og teste med. Jeg må gjerne teste med urin nr 2 eller litt utpå dagen faktisk. Du kunne prøvd det? :) håper veldig det stiger hos deg ❤️❤️❤️

Back
Topp