IKM uke 48 og 49

Hihi gøy!! Jeg planlegger ikke flere enn dette barnet her så satser på de her holder :o visst ikke får jeg handle mer neste pp :p haha
Ikke så bra tilbud at man MÅ hamstre :hilarious: Men jeg vet jo at jeg kommer til å ha bruk for de. Eneste grunnen til at jeg eventuelt ikke har bruk for de er hvis jeg jeg blir gravid nå og får til søskenforsøket på få forsøk og dermed ikke har så mange generelle forsøk før de går ut i 2028 :smiley-ashamed004

Hei! Er på første prøveperiode, men usikker på om jeg har eggløsning. Har testet flere dager på rad i fruktbar periode, men bare sånn svak strek på testene. Skulle hatt EL igår/idag, men ser ut som testen er negativ nå også? Må det være helr like streker? Se bilde..

Vedlegg

• Snapchat-1677643397.jpg
    Snapchat-1677643397.jpg
    281,5 KB · Visninger: 41
Hei! Er på første prøveperiode, men usikker på om jeg har eggløsning. Har testet flere dager på rad i fruktbar periode, men bare sånn svak strek på testene. Skulle hatt EL igår/idag, men ser ut som testen er negativ nå også? Må det være helr like streker? Se bilde..
Noen har veldig raske topper, så noen trenger å måle flere ganger om dagen for å få med seg toppen. Men en positiv test har 2 streker med lik styrke ja. Kan du ha målt på feil tidspunkt?

Noen har veldig raske topper, så noen trenger å måle flere ganger om dagen for å få med seg toppen. Men en positiv test har 2 streker med lik styrke ja. Kan du ha målt på feil tidspunkt?
Har bare tatt en gang for dag, så godt mulig.. merker lite symptom da. Bruker alltid ha tydelige symptomer så jeg lurer på om jeg kan ha stresset den bort? Er det så sensitivt skal tro.. har vært stressa og småsyk dennr uka.

Har bare tatt en gang for dag, så godt mulig.. merker lite symptom da. Bruker alltid ha tydelige symptomer så jeg lurer på om jeg kan ha stresset den bort? Er det så sensitivt skal tro.. har vært stressa og småsyk dennr uka.
I så fall så vil kroppen prøve igjen om noen dager :happy:

Takk for respons @Kine 95! Man blir litt tullete i hodet spesielt etter å ha hatt noen kjemiske.

Dette er første gang jeg er med i IKM-gruppe, så jeg har ikke aller mest erfaring - men jeg syns du fantastisk til å følge opp gruppa :Heartred
Åå takk! Det er jo hyggelig å høre :Heartred
Hatt noen kjemiske selv og er veldig redd for at det stopper opp selv :smiley-ashamed004

Back
Topp