Det er tilbud inne på Billige-tester.no jaWhat?? Hvor er det tilbud?haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tilbud inne på Billige-tester.no jaWhat?? Hvor er det tilbud?haha
ja?Men nå er det jo økning siden dagen før da!
jeg blir helt blind på strekene når det er så marginale forskjellerSkal jeg sette deg på gravid?Godt å endelig se litt fremgang. Morgen og kveld fra 8 dpo til 11 dpo morgen. Håper endelig dette går hele veien
Vis vedlegget 474772

ChatGPT sier det samme, at det KAN bli en svak strek i kveld eller i morgen tidlig, men at streken nok kommer dagen etterJeg testet 2 dager etter dipp, da var testen negativSå det kan komme senere også
(Men håper og heier for streK I DAG!)

Blir gjerne litt sånn de første dageneja?![]()
jeg blir helt blind på strekene når det er så marginale forskjeller
Det var da jeg startet å bruke chatGPT haha
Hadde nesten ikke brukt det før, men akkurat da matet jeg ChatGPT med tester og fikk den til å analysere styrken og sette de i en graf for meg 
2028 var fasit, og det er jo perfekt!!!Sniker, jeg ble gravid i månedsskiftet november/desember i fjor og hadde en del tester til overs. Skulle ikke ha flere barn, så jeg solgte unna alt tidligere i høst, før vi fant ut at vi ikke var ferdige likevelDet er med andre ord et marked for videresalg
Hvis ingen andre svarer deg på utløpsdato kan jeg sjekke i ettermiddag, fikk i posten for et par dager siden. Håper for din del at du ikke trenger flere EL-tester nå![]()
Jaa, håper det!! Håper for deg ogÅå, da er det jo mer enn bra med synlig strek alt!Satser på at de små spirene våre holder helt til slutt
Jeg tenkte jeg skulle vente nå to dager og så ta ny test. Da er jeg og en dag over forventet mens, så mer sannsynlig at den er sterkere da. Merker du noen symptomer?
Ooo spennendeAltså jeg har super luktesans nå, gjelder det fler?![]()
Håper du har mest gode lukter i nærheten da haha!
Vi skal rydde opp når vi får godkjent søknad for oppholdsrom i kjeller siden vi uansett skal rive opp hele etasjen, og hadde vært såååå kjipt om vi måtte startet med delvis arbeid bare pga luktesansen min 

Hmmmmm det er 24. som gjelder, er det ikke? Hadde ganske lang topp denne måneden selv, og det var iallfall første dagen som gjaldt der. Hadde ikke noen ekstra lang topp rett etter MA'en min, men alle er ulikeSer ikke ut som kroppen min helt vet hva den vil nå, haha trodde testene var begynt og gå nedover men neidahaha
Nå må den bare gjøre et dropp!Ja takkSkal jeg sette deg på gravid?![]()
![]()

Ja helt sikkertHmmmmm det er 24. som gjelder, er det ikke? Hadde ganske lang topp denne måneden selv, og det var iallfall første dagen som gjaldt der. Hadde ikke noen ekstra lang topp rett etter MA'en min, men alle er ulikeNå må den bare gjøre et dropp!
Haha vi har en 7mnd gammel hannhund, så det er mest vonde lukterOoo spennendeHåper du har mest gode lukter i nærheten da haha!
Vi hadde rotter forrige vinter og fikk beskjed av forsikringen om å la reiret de hadde bygd under kjøkkenbenken ligge lenge i tilfelle de kom tilbake. Da har man kontroll på de og kan ta de. Og det gjorde vi, de var sinnsykt svære og må ha spist masse i veggen. Tok flere, og naboen tok flere i grensen mot oss. En av mine største bekymringer når jeg var gravid i juni/juli/august var å lukte det reiretVi skal rydde opp når vi får godkjent søknad for oppholdsrom i kjeller siden vi uansett skal rive opp hele etasjen, og hadde vært såååå kjipt om vi måtte startet med delvis arbeid bare pga luktesansen min
Hadde heldigvis ikke skikkelig økt luktesans, fjoh! Må slippe unna det denne gangen også siden søknaden fortsatt ikke er godkjent![]()

Oi! Tenk om EL var allerede i går og du allerede er over i dpo land i dag da? Det trenger jo ikke å gå 24 timer. Kan gå så lite som 6. Og det kan godt hende peaken din var på dagtid og ikke klokken 9 på kveldenJa helt sikkerthehe. Kunne visst gå litt i bølger på veien ned igjen
haha.
Men første gang jeg har sett det varer så lenge hos meg! Håper det er ett godt tegn!
I går var det lynaktige støt på venstre siden med lår og underliv , hadde og støt i begge puppene samtidig også på ett tidspunkt! Kvisene er kommet og. Så kroppen jobber på![]()

Ja vi hadde også katten vår som gjorde at de holdt seg under kjøkkenbenkenHaha vi har en 7mnd gammel hannhund, så det er mest vonde lukter
Åneiiii Hahah det skjønner jeg da!! Aldri slitt med rotter her, men er sykt mye mus i år. Har heldigvis en flink pus som er på jakt![]()
Vi har en for stor glippe ved oppvaskmaskinen så de kunne lett kommet seg ut på kjøkkenet hvis de ville.Jeg bestilte 100 EL tester og 120 hcg tester. Tenker at enten har jeg behov for de, eller så går de med på søskenforsøkNetopp bestilt 35 graviditetstester eg då. Haha 303 kr![]()

Hihi gøy!! Jeg planlegger ikke flere enn dette barnet her så satser på de her holderJeg bestilte 100 EL tester og 120 hcg tester. Tenker at enten har jeg behov for de, eller så går de med på søskenforsøk![]()