IKM uke 48 og 49

Tempen gikk opp igjen, men ikke like mye som jeg hadde håpet på :smiley-ashamed004 Våkna i dag uten dyna på meg og var ganske nedkjølt, så håper det er grunnen for lavere temp enn forventet... Den er jo gått litt opp igjen, så det er vel ikke veldig negativt at den er lavere enn søndag?
1000014845.jpg

Tempen gikk opp igjen, men ikke like mye som jeg hadde håpet på :smiley-ashamed004 Våkna i dag uten dyna på meg og var ganske nedkjølt, så håper det er grunnen for lavere temp enn forventet... Den er jo gått litt opp igjen, så det er vel ikke veldig negativt at den er lavere enn søndag?
Vis vedlegget 474770
Det kan ha veldig mye å si ja, så satser på at den går oppover igjen i morgen :) Tror de dip'ene kan vare over 2 dager også utifra spørsmålene jeg stilte chatgpt dagen jeg hadde dip. Den sa at den måtte øke igjen i løpet av 48 timer :)

Jeg har nettopp bestilt inn en hau med både graviditetstester og EL tester, kommer nok på onsdag/torsdag, så kan gi deg en lyd da :) de har Black week tilbud, så tenkte det samme! ;) blir de ikke brukt opp neste periode (håper de ikke trengs mer enn da), så sparer jeg til håpefulle søsken :Heartred
Ok da gjør jeg det samme :happy:
Bare lurte på hvor mange hcg tester jeg skal kjøpe hehe! Hsr foreløpig 3x30 i handlekurven og 100 EL tester. Virker ikke som det er så vanskelig å selge de videre på Finn dersom man ikke skulle hatt behov for de heller. Bare selge litt redusert i pris selvfølgelig.

Bare opplevd det på tidligtestene til babyplan da. Bruker mest vanligtrst
Tenkte jeg skulle droppe å kjøpe inn flere tidligtester nå selv. Samtidig så er jeg forberedt på skygger på tidligtester, men ikke like forberedt på skygger på normale tester slik jeg fikk i går :dontknow

Den skyggen i går så jeg på ekte også altså. Så på kanten av testen at det bulte opp litt rødfarge der streken var. Så den var litt slem :sorry:

Det kan ha veldig mye å si ja, så satser på at den går oppover igjen i morgen :) Tror de dip'ene kan vare over 2 dager også utifra spørsmålene jeg stilte chatgpt dagen jeg hadde dip. Den sa at den måtte øke igjen i løpet av 48 timer :)
Magefølelsen er ganske nøytral denne mnd, men håper virkelig på denne syklusen :smiley-angelic001 Grafen din er jo veldig fin denne mnd, så håper vi får 2 streker om noen dager! Jeg testa negativt i dag tidlig 8 dpo, men er bare 2% av gravide som tester positivt så tidlig.

Tenkte jeg skulle droppe å kjøpe inn flere tidligtester nå selv. Samtidig så er jeg forberedt på skygger på tidligtester, men ikke like forberedt på skygger på normale tester slik jeg fikk i går :dontknow

Den skyggen i går så jeg på ekte også altså. Så på kanten av testen at det bulte opp litt rødfarge der streken var. Så den var litt slem :sorry:
Jeg fikk tidligstrimler med som gave, så da blir det sikkert til at jeg bruker dem allikevel :playful: Jeg må bare huske på de skyggene.

Ja. Den var jo ganske tydelig. Var testen helt blank i dag?

Vel.. jeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer, nå har blødningene tatt seg opp, og testen er nesten helt negativ, ser en strek hvis jeg lyser med lommelykt..
fyfader det er så sjukt vondt og grusomt. At kroppen lurer en sånn. Til og med positiv digital, og ikke bare en liten tynn strek på en strimmel :sorry:
I «beste fall» kunne man jo håpet det er en tvilling som kroppen kvitter seg med, men tror det er mensen som kommer for fullt nå :sad010
Håper alle dere blir gravide, og at vi ikke ses i IKM 52 gruppa :Heartred
Å nei, så trist :sorry: Sender varme tanker

Jeg har nettopp bestilt inn en hau med både graviditetstester og EL tester, kommer nok på onsdag/torsdag, så kan gi deg en lyd da :) de har Black week tilbud, så tenkte det samme! ;) blir de ikke brukt opp neste periode (håper de ikke trengs mer enn da), så sparer jeg til håpefulle søsken :Heartred
What?? Hvor er det tilbud? :p haha

Aii det i går var visst bare en skygge. Ingen strek nå. Bare passet bra at den kom rett etter temp dip og blødning. Ble veldig dratt med da :sorry: :smiley-ashamed004 Men skulle de to tegnene hatt noen mening burde jeg begynne å teste positivt i løpet av i dag da. Håper! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 474764
Jeg testet 2 dager etter dipp, da var testen negativ :bag: Så det kan komme senere også :Heartpink
(Men håper og heier for streK I DAG!)

Noen som har kjøpt EL tester fra babyplan som vet utløpsdatoen på de som blir solgt nå? Vurderte å bare kjøpe en stor pakke, men skulle jeg blitt gravid hadde det vært greit om de varte til 2027 eller 2028 en gang slik at man eventuelt kan bruke de på søskenforsøk.
Sniker, jeg ble gravid i månedsskiftet november/desember i fjor og hadde en del tester til overs. Skulle ikke ha flere barn, så jeg solgte unna alt tidligere i høst, før vi fant ut at vi ikke var ferdige likevel :smiley-ashamed004 Det er med andre ord et marked for videresalg :happy:
Hvis ingen andre svarer deg på utløpsdato kan jeg sjekke i ettermiddag, fikk i posten for et par dager siden. Håper for din del at du ikke trenger flere EL-tester nå :smiley-angelic001

Bare 11dpo, 6 dager siden innsett ivf. Så det viktigste for nå er kanskje bare at den synes? :nailbiting:
Åå, da er det jo mer enn bra med synlig strek alt! :joyful: Satser på at de små spirene våre holder helt til slutt:smiley-angelic001 Jeg tenkte jeg skulle vente nå to dager og så ta ny test. Da er jeg og en dag over forventet mens, så mer sannsynlig at den er sterkere da. Merker du noen symptomer?

Ok da gjør jeg det samme :happy:
Bare lurte på hvor mange hcg tester jeg skal kjøpe hehe! Hsr foreløpig 3x30 i handlekurven og 100 EL tester. Virker ikke som det er så vanskelig å selge de videre på Finn dersom man ikke skulle hatt behov for de heller. Bare selge litt redusert i pris selvfølgelig.
Jeg kjøpte vel rundt 50 tror jeg, så tenker at de kan ligge godt i skuffen hvis det er for mange :)

Back
Topp