Heffalomp
Glad i forumet
Vel.. jeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer, nå har blødningene tatt seg opp, og testen er nesten helt negativ, ser en strek hvis jeg lyser med lommelykt..
fyfader det er så sjukt vondt og grusomt. At kroppen lurer en sånn. Til og med positiv digital, og ikke bare en liten tynn strek på en strimmel
I «beste fall» kunne man jo håpet det er en tvilling som kroppen kvitter seg med, men tror det er mensen som kommer for fullt nå
Håper alle dere blir gravide, og at vi ikke ses i IKM 52 gruppa
fyfader det er så sjukt vondt og grusomt. At kroppen lurer en sånn. Til og med positiv digital, og ikke bare en liten tynn strek på en strimmel
I «beste fall» kunne man jo håpet det er en tvilling som kroppen kvitter seg med, men tror det er mensen som kommer for fullt nå

Håper alle dere blir gravide, og at vi ikke ses i IKM 52 gruppa

Hvor mange dpo? Man bør egentlig vente 48t, da hcg dobler seg for hver 48. Jeg tok en i går natt og en i natt, var ikke veldig forskjell på de, men klarte ikke dy meg! Men bare 11-12dpo i dag så får smøre meg med tålmod
Men skulle de to tegnene hatt noen mening burde jeg begynne å teste positivt i løpet av i dag da. Håper!