IKM uke 48 og 49

Vel.. jeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer, nå har blødningene tatt seg opp, og testen er nesten helt negativ, ser en strek hvis jeg lyser med lommelykt..
fyfader det er så sjukt vondt og grusomt. At kroppen lurer en sånn. Til og med positiv digital, og ikke bare en liten tynn strek på en strimmel :sorry:
I «beste fall» kunne man jo håpet det er en tvilling som kroppen kvitter seg med, men tror det er mensen som kommer for fullt nå :sad010
Håper alle dere blir gravide, og at vi ikke ses i IKM 52 gruppa :Heartred

Vel.. jeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer, nå har blødningene tatt seg opp, og testen er nesten helt negativ, ser en strek hvis jeg lyser med lommelykt..
fyfader det er så sjukt vondt og grusomt. At kroppen lurer en sånn. Til og med positiv digital, og ikke bare en liten tynn strek på en strimmel :sorry:
I «beste fall» kunne man jo håpet det er en tvilling som kroppen kvitter seg med, men tror det er mensen som kommer for fullt nå :sad010
Fader og da :(
Dette var leit og lese :( :( ❤️

Måtte ta en test i ettermiddag og jeg ser strek selv i virkeligheten, men usikker på om den synes på bilde :nailbiting:
IMG_7041.jpeg

Neiinei kjære deg❤️ :sad010

Stor klem :Heartred

Dagens/nattens test, fortsatt bare en veldig svak test. Hvor fort burde egt streken blitt sterkere? Det er rundt 8 timer mellom testene :rolleyes: Vis vedlegget 474762
Den synes! :happy: Hvor mange dpo? Man bør egentlig vente 48t, da hcg dobler seg for hver 48. Jeg tok en i går natt og en i natt, var ikke veldig forskjell på de, men klarte ikke dy meg! Men bare 11-12dpo i dag så får smøre meg med tålmod

Den synes! :happy: Hvor mange dpo? Man bør egentlig vente 48t, da hcg dobler seg for hver 48. Jeg tok en i går natt og en i natt, var ikke veldig forskjell på de, men klarte ikke dy meg! Men bare 11-12dpo i dag så får smøre meg med tålmod
Bare 11dpo, 6 dager siden innsett ivf. Så det viktigste for nå er kanskje bare at den synes? :nailbiting:

Wææ, jeg tror jeg skimter den lyyyyseste lille streken, men kan hende det bare er en skygge. Pleier Babyplan tidligtest å få skygger? Her er den tørket litt inn, men jeg så det da den var helt fersk og! Ser dere noe? 7dpo i dag
Ser noe!! Men de er kjent for skygger, så man burde drøye litt før man blir for glad. Den smellen gikk jeg på i går haha :smiley-ashamed004 Spennende!! :nailbiting:

Noen som har kjøpt EL tester fra babyplan som vet utløpsdatoen på de som blir solgt nå? Vurderte å bare kjøpe en stor pakke, men skulle jeg blitt gravid hadde det vært greit om de varte til 2027 eller 2028 en gang slik at man eventuelt kan bruke de på søskenforsøk.

Noen som har kjøpt EL tester fra babyplan som vet utløpsdatoen på de som blir solgt nå? Vurderte å bare kjøpe en stor pakke, men skulle jeg blitt gravid hadde det vært greit om de varte til 2027 eller 2028 en gang slik at man eventuelt kan bruke de på søskenforsøk.
Min pakke går ut i 28

Jeg har nettopp bestilt inn en hau med både graviditetstester og EL tester, kommer nok på onsdag/torsdag, så kan gi deg en lyd da :) de har Black week tilbud, så tenkte det samme! ;) blir de ikke brukt opp neste periode (håper de ikke trengs mer enn da), så sparer jeg til håpefulle søsken :Heartred

Back
Topp