Kine 95
Elsker forumet
Det her var 7 dpo for meg når jeg ble gravid i juni. Ikke så stor forskjell mellom tidlig og vanlig.Bruker du vanlig makesure test? Kan den fange opp nå? Bruker tidlig test nå, men kan gjerne gå over til makesure?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det her var 7 dpo for meg når jeg ble gravid i juni. Ikke så stor forskjell mellom tidlig og vanlig.Bruker du vanlig makesure test? Kan den fange opp nå? Bruker tidlig test nå, men kan gjerne gå over til makesure?![]()
Nei, veldig lite forskjell der. Går over til makesure da, lettere å få tak iDet her var 7 dpo for meg når jeg ble gravid i juni. Ikke så stor forskjell mellom tidlig og vanlig.
Vis vedlegget 474415
Kanskje? Jeg har tatt blodprøver og vært på UL hoe gyn, Mine verdier var godt under 3, men gyn telte en god del flere follikler og sa at UL trumfer målingene. Jeg forsto det som at verdi under 3 er dårlig, men leser jo om mange som får det til likevel.Sliter du med det samme? Jaa, hadde 4,2 for et år siden, men det var opptil 6 folikker han telte ved UL! Vet AMH ikke er alt, men samtidig betyr det jo litt. Så nå måtte vare nyåret komme slik at jeg kan starte med IVF!
Jeg får så urettferdige streker og skygger på tidligtester så det har jeg egt sluttet med. Vanlige makesure gir ikke skygger hos megBruker du vanlig makesure test? Kan den fange opp nå? Bruker tidlig test nå, men kan gjerne gå over til makesure?![]()
Har så lyst til at dette skal gå!! Kan nesten ikke vente med å legge meg, for å våkne imorgen og tempe igjen, og håpe den har økt Hørtes veldig fornuftig ut jaJeg får så urettferdige streker og skygger på tidligtester så det har jeg egt sluttet med. Vanlige makesure gir ikke skygger hos megde slår ut kanskje 1 dag senere enn tidligtester så det kan jeg leve med
![]()

For ei som er vandt med å sove på natt kan jeg meddele at søvn er IKKE oppskrytt. Men long story short; vil nok tro at dagens temp ikke er helt til å stole på da. Hadde jo bare sovet i typ 1.5 time når jeg målte og frøs ganske godt når jeg våknet. Ganske sikker på at el var i går så forventa jo at temp skulle gått opp, ikke ned.Jeg har faktisk opplevd å bli gravid uten eggløsningslim ELLER positiv test på hele syklusen, så det er absolutt helt mulig altså!Har noen av dere opplevd å ha EL uten EL-slim? Jeg pleier vanligvis å få EL-slim hver syklus, men denne gangen har jeg bare hatt store mengder kremet utflod. Føler det var litt gjennomsiktig blandet inn i går/for to dager siden, men ikke mye. Jeg testet positivt på EL-test på kvelden for to dager siden. Blir bekymret for at jeg ikke har EL denne måneden![]()

Her ser du min graf fra da jeg var gravid med 2019 gutten min.Nå har jeg surfet meg gjennom nesten hele «vi som temper» tråden, for å se om noen har nogen lunde lik temp som meg, som begynte å synke tidlig men tok seg opp igjen, og var gravideHar så lyst til at dette skal gå!! Kan nesten ikke vente med å legge meg, for å våkne imorgen og tempe igjen, og håpe den har økt
![]()

Hmm den økte jo veldig mye med en gang daJeg skjønner ingenting av tempen min.. du skal liksom øke og ikke synkehåper dippen nå er en festedip
sliter med å måle tempen til samme tid hver dag, da kattungen vår vekker meg til ulik tid hver dag, og jeg måler med en gang da.
Vis vedlegget 474416

Nå har du jo bare målt på kvelden så vet ikke når du faktisk hadde peak. I teorien kan det gå så lite som ca 6 timer? Vet ikke om du har merket noen flere symptomer på EL?Jeg tenkte først at el kom i dag siden jeg hadde positiv el test i går.
Men jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke tempen min?
Kan jeg ha hatt el i går, samme dag som positiv test?
Vis vedlegget 474462Vis vedlegget 474463
Hahaha jeg har også bladd igjennom en del hundre sider, men var heldig med at Lilleperle hadde samme graf som meg den ene måneden. Hun ble jo gravid, men jeg ble ikke det selv da selv om den omtrent fulgte temp grafen hennes til punkt og prikke. Nå har jeg mine egne grafer å sammenligne medNå har jeg surfet meg gjennom nesten hele «vi som temper» tråden, for å se om noen har nogen lunde lik temp som meg, som begynte å synke tidlig men tok seg opp igjen, og var gravideHar så lyst til at dette skal gå!! Kan nesten ikke vente med å legge meg, for å våkne imorgen og tempe igjen, og håpe den har økt
![]()