IKM uke 48 og 49

Bruker du vanlig makesure test? Kan den fange opp nå? Bruker tidlig test nå, men kan gjerne gå over til makesure? :confused004:smiley-ashamed004
Det her var 7 dpo for meg når jeg ble gravid i juni. Ikke så stor forskjell mellom tidlig og vanlig.

20250621_135454.jpg

Jeg skjønner ingenting av tempen min.. du skal liksom øke og ikke synke :banghead: håper dippen nå er en festedip :smiley-ashamed004 sliter med å måle tempen til samme tid hver dag, da kattungen vår vekker meg til ulik tid hver dag, og jeg måler med en gang da.
IMG_3754.jpeg

Sliter du med det samme? Jaa, hadde 4,2 for et år siden, men det var opptil 6 folikker han telte ved UL! Vet AMH ikke er alt, men samtidig betyr det jo litt. Så nå måtte vare nyåret komme slik at jeg kan starte med IVF!
Kanskje? Jeg har tatt blodprøver og vært på UL hoe gyn, Mine verdier var godt under 3, men gyn telte en god del flere follikler og sa at UL trumfer målingene. Jeg forsto det som at verdi under 3 er dårlig, men leser jo om mange som får det til likevel.

Var de andre målingene dine fine? Blir det første runde IVF på nyåret?

Bruker du vanlig makesure test? Kan den fange opp nå? Bruker tidlig test nå, men kan gjerne gå over til makesure? :confused004:smiley-ashamed004
Jeg får så urettferdige streker og skygger på tidligtester så det har jeg egt sluttet med. Vanlige makesure gir ikke skygger hos meg :) de slår ut kanskje 1 dag senere enn tidligtester så det kan jeg leve med :)

Blanda her også. Men streksynet jobber overtid som vanlig :meh:

Vedlegg

• 20251118_185732.jpg
    20251118_185732.jpg
    818,1 KB · Visninger: 37
Nå har jeg surfet meg gjennom nesten hele «vi som temper» tråden, for å se om noen har nogen lunde lik temp som meg, som begynte å synke tidlig men tok seg opp igjen, og var gravide :hilarious: Har så lyst til at dette skal gå!! Kan nesten ikke vente med å legge meg, for å våkne imorgen og tempe igjen, og håpe den har økt :p

Jeg får så urettferdige streker og skygger på tidligtester så det har jeg egt sluttet med. Vanlige makesure gir ikke skygger hos meg :) de slår ut kanskje 1 dag senere enn tidligtester så det kan jeg leve med :)
Hørtes veldig fornuftig ut ja :) heller det enn å bli lurt og få falske forhåpninger :Heartred

Da har jeg endelig fått summet meg etter ett litt vel slitsomt døgn. Minstemann er i utviklingstrinn nå. Han begynner å utvikle fantasi, men klarer ikke enda skille fantasi og virkelighet. Så han var våken fra 23:30 til 04:20 i natt. Klarte ikke finne roen stakkar for han så alt mulig rart på rommet og i senga si. Men det betyr også at mammaen ikke sov noe særlig akkurat. Sovna jo når han endelig roa seg, men storebror våkna litt over 6 for han ville i barnehagen :dead: For ei som er vandt med å sove på natt kan jeg meddele at søvn er IKKE oppskrytt. Men long story short; vil nok tro at dagens temp ikke er helt til å stole på da. Hadde jo bare sovet i typ 1.5 time når jeg målte og frøs ganske godt når jeg våknet. Ganske sikker på at el var i går så forventa jo at temp skulle gått opp, ikke ned.
1000014339.jpg

Nå håper vi på ei bedre natt og temphopp i morgen da.

Har noen av dere opplevd å ha EL uten EL-slim? Jeg pleier vanligvis å få EL-slim hver syklus, men denne gangen har jeg bare hatt store mengder kremet utflod. Føler det var litt gjennomsiktig blandet inn i går/for to dager siden, men ikke mye. Jeg testet positivt på EL-test på kvelden for to dager siden. Blir bekymret for at jeg ikke har EL denne måneden :(
Jeg har faktisk opplevd å bli gravid uten eggløsningslim ELLER positiv test på hele syklusen, så det er absolutt helt mulig altså!

Jeg er 4dpo hvis jeg skal gå etter den positiv eggløsningstesten jeg fikk forrige uke, og jeg har *trommevirvel* kjøpt rundens første pakke med graviditetstester, som med garanti kommer til å være tom til 9dpo fordi jeg har et testeproblem og elsker å sløse penger:happy112

Nå har jeg surfet meg gjennom nesten hele «vi som temper» tråden, for å se om noen har nogen lunde lik temp som meg, som begynte å synke tidlig men tok seg opp igjen, og var gravide :hilarious: Har så lyst til at dette skal gå!! Kan nesten ikke vente med å legge meg, for å våkne imorgen og tempe igjen, og håpe den har økt :p
Her ser du min graf fra da jeg var gravid med 2019 gutten min. :joyful:
Jeg tenker at selvom tempen synker så tidlig, så trenger ikke håpet å være ute.
Å jeg vil å tro at dersom egget fester seg sent, så vil ikke tempen øke noe før etter hcg produksjon starter. Så 7dpo er for tidlig å konkludere med temping :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251118_224209_FF App.jpg
    Screenshot_20251118_224209_FF App.jpg
    129,4 KB · Visninger: 27
Jeg tenkte først at el kom i dag siden jeg hadde positiv el test i går.
Men jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke tempen min?
Kan jeg ha hatt el i går, samme dag som positiv test?
Screenshot_20251118_225134_Premom.jpg
Screenshot_20251118_224958_FF App.jpg

Hahaha jeg har også bladd igjennom en del hundre sider, men var heldig med at Lilleperle hadde samme graf som meg den ene måneden. Hun ble jo gravid, men jeg ble ikke det selv da selv om den omtrent fulgte temp grafen hennes til punkt og prikke. Nå har jeg mine egne grafer å sammenligne med :)

Ble nok ingenting denne runden. Litt vemodig selv om det absolutt hadde vært fryktelig dårlig timing:shy: Er nok sikkert fordi jeg begynner og bli gammel, å det føles som"siste sjanse":wacky::hilarious:

Vedlegg

• 20251119_063427.jpg
    20251119_063427.jpg
    141,7 KB · Visninger: 47
Back
Topp