Vestlandsmor
Flørter med forumet
Føler på det samme6 dager dpo idag, og har så lyst å begynne å teste![]()
har hatt veldig mye murring de siste dagene, så vanskelig å ikke få opp forhåpninger
![]()
Sikkelig utålmodig haha!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler på det samme6 dager dpo idag, og har så lyst å begynne å teste![]()
har hatt veldig mye murring de siste dagene, så vanskelig å ikke få opp forhåpninger
![]()
Sikkelig utålmodig haha!Jaa, tror også jeg ryker på en i morgen, har lyst å klare å vente, men kjenner meg selv rett at det kommer nok en test i morgenJeg også! Hadde tenkt å vente til torsdag, men jeg ryker nok på en test i morgen.
Jeg tror at EL kom sent denne måneden, så da er det jo i hvert fall teit å teste så tidlig, men vanskelig å la være![]()
Jaa, men tror ikke jeg klarer å venteOoo så spennende! Da kan du egentlig teste positivt fra i morgen av, men det lureste er jo egentlig å vente til sånn nærmere 10 dpo og utover![]()

Ryker alltid en 7 dpo på meg også bare fordi det har skjedd én gang tidligere at jeg testet positivt allerede daJaa, men tror ikke jeg klarer å vente![]()

Blir veldig spennede med deg også om en ukes tidRyker alltid en 7 dpo på meg også bare fordi det har skjedd én gang tidligere at jeg testet positivt allerede da
Men, hehe, jeg er bare 1 dpo nå da og må leve på spenningen av deres testing i stedet![]()

Har hatt mensmurringer ca 5dpo alle 5 gangeneHvor tidlig har dere brukt å merke det de gangene det har klaffet? Typ sånn at kaffe ikke smaker godt eller lignende?

Jaa, da skal jeg klare å vente til tirsdag@Ellie1234 Jeg skal teste i overmorgen (tirsdag)! Vi kan teste sammen - så klarer du hvertfall å vente en dag til!![]()
![]()
Hurra!Jaa, da skal jeg klare å vente til tirsdager du også 6dpo?
SpennendeHurra!
Jeg er 7 dpo og egentlig i uke 47 (har kort syklus, vipper i mellom ukene)![]()
Forståelig det du tenker og føler.. Da jeg ble gravid med datteren min var det faktisk på tredje runde på rad (mistet de to før det). Før det hadde jeg ikke fått en eneste positiv test på over 1,5 år. Håper det samme gjelder deg nå, at alle gode ting er treJeg må bare skrible det ned. Jeg sliter så mye med å stole på at kroppen min fungerer som den skal. Jeg sliter så mye med å tro på at eggløsning har vært, og jeg har virkelig ikke tro på at det klaffer nå. Nå har jeg mistet to sykluser på rad, og hva er vel oddsen for å treffe den tredje runden på rad.. det her preger meg mer enn jeg trodde for bare noen dager siden, og det stresser meg på sett og vis litt også.

Jeg skal også teste da, for da er jeg 7dpo@Ellie1234 Jeg skal teste i overmorgen (tirsdag)! Vi kan teste sammen - så klarer du hvertfall å vente en dag til!![]()
![]()

Det er veldig forståeligJeg må bare skrible det ned. Jeg sliter så mye med å stole på at kroppen min fungerer som den skal. Jeg sliter så mye med å tro på at eggløsning har vært, og jeg har virkelig ikke tro på at det klaffer nå. Nå har jeg mistet to sykluser på rad, og hva er vel oddsen for å treffe den tredje runden på rad.. det her preger meg mer enn jeg trodde for bare noen dager siden, og det stresser meg på sett og vis litt også.
Å miste prøveperioder er utrolig uheldig når man gjør så mye for å legge tilrette for hver eneste prøveperiode. Håper du hadde eggløsning denne måneden her da 
Da har vi en testedate!Jeg skal også teste da, for da er jeg 7dpo
Med 2.barnet testet jeg positiv 8.dpo![]()

Haha jaa tenker det samme! Trente så mye på vinteren/våren og sommeren, men kom så ut av det etter MA'en. Burde komme meg igang med trening igjen, men er så redd for at hard trening var en medvirkende faktor til at jeg mistet i MA'en i august. Skal prøve litt mer styrke denne gangen tenkte jeg i stedet for sånn kondis-styrke timer. Også hadde det vært litt gøy å få til strikking! Har baaare stikket sokker og luer. Vil lære meg å lage bodyer og sånt5 dpo i dag. Jeg kjenner testetrangen sniker seg påer såå utålmodig! Må seriøst få meg en hobby som tar mye av tiden min, så dpo land går litt fortere
![]()