IKM uke 48 og 49

Jeg også! Hadde tenkt å vente til torsdag, men jeg ryker nok på en test i morgen.
Jeg tror at EL kom sent denne måneden, så da er det jo i hvert fall teit å teste så tidlig, men vanskelig å la være :hilarious:
Jaa, tror også jeg ryker på en i morgen, har lyst å klare å vente, men kjenner meg selv rett at det kommer nok en test i morgen ;) men litt uten forventning om at den er positiv enda

Jeg må bare skrible det ned. Jeg sliter så mye med å stole på at kroppen min fungerer som den skal. Jeg sliter så mye med å tro på at eggløsning har vært, og jeg har virkelig ikke tro på at det klaffer nå. Nå har jeg mistet to sykluser på rad, og hva er vel oddsen for å treffe den tredje runden på rad.. det her preger meg mer enn jeg trodde for bare noen dager siden, og det stresser meg på sett og vis litt også.

Jeg må bare skrible det ned. Jeg sliter så mye med å stole på at kroppen min fungerer som den skal. Jeg sliter så mye med å tro på at eggløsning har vært, og jeg har virkelig ikke tro på at det klaffer nå. Nå har jeg mistet to sykluser på rad, og hva er vel oddsen for å treffe den tredje runden på rad.. det her preger meg mer enn jeg trodde for bare noen dager siden, og det stresser meg på sett og vis litt også.
Forståelig det du tenker og føler.. Da jeg ble gravid med datteren min var det faktisk på tredje runde på rad (mistet de to før det). Før det hadde jeg ikke fått en eneste positiv test på over 1,5 år. Håper det samme gjelder deg nå, at alle gode ting er tre :Heartred

Her ser man hvor viktig det er å teste ofte når det nærmer seg. Jeg har selv veldig korte topper. Hadde jeg kun testet morgen så hadde jeg mistet den.
1000014316.jpg

Det sprenger veldig i eggstokkene i dag så el skjer snart. Føler denne syklusen har gått så sinnsykt fort hittil. Håper dpo land går like fort :hilarious:

Det er veldig forståelig :Heartred Å miste prøveperioder er utrolig uheldig når man gjør så mye for å legge tilrette for hver eneste prøveperiode. Håper du hadde eggløsning denne måneden her da :Heartred

HåperPåEnLiten - 30 - B1 - PP2 - EL 17/11 - IKM 01/12.

Første gang jeg er med i en IKM-gruppe, spennende! Jeg tok en abort i juni i år. Ble gravid igjen i september og ville beholde barnet, men mistet rundt uke 5. Jeg har ikke fått oppleve å være «ordentlig» gravid enda, så dette er veldig spennende for meg☺️

Last edited:
5 dpo i dag. Jeg kjenner testetrangen sniker seg på :hilarious: er såå utålmodig! Må seriøst få meg en hobby som tar mye av tiden min, så dpo land går litt fortere laughing6
Haha jaa tenker det samme! Trente så mye på vinteren/våren og sommeren, men kom så ut av det etter MA'en. Burde komme meg igang med trening igjen, men er så redd for at hard trening var en medvirkende faktor til at jeg mistet i MA'en i august. Skal prøve litt mer styrke denne gangen tenkte jeg i stedet for sånn kondis-styrke timer. Også hadde det vært litt gøy å få til strikking! Har baaare stikket sokker og luer. Vil lære meg å lage bodyer og sånt :D

Back
Topp