IKM uke 48 og 49

Ser ut som du bruker samme app også. Den er nok ikke like sikker som temping med termometer nei. Har du prøvd den over flere sykluser eller ble det bare med den ene?
Har brukt syklussporing siden juni i fjor. Det var da jeg fikk klokka. Den er flink å oppdage mens, men eggløsning er håpløst med temperatur for meg.

Har du fortalt noen av barna om det her, eller tror de bare at du ikke er i form/syk?
Har sagt det til de store, så de vet babyen i magen er død :sad010 Og hva som skjer nå, at kroppen må abortere den ut. Har vondt, så ligger med varmeflaske på magen❤️ De trøster, og synes jo det er vondt de og❤️ De små vet bare at mamma har vondt i magen. Det er de vant med når jeg har mens uansett ifra før, så nok litt lettere for dem å forholde seg til❤️

Har sagt det til de store, så de vet babyen i magen er død :sad010 Og hva som skjer nå, at kroppen må abortere den ut. Har vondt, så ligger med varmeflaske på magen❤️ De trøster, og synes jo det er vondt de og❤️ De små vet bare at mamma har vondt i magen. Det er de vant med når jeg har mens uansett ifra før, så nok litt lettere for dem å forholde seg til❤️
Åhh får så vondt av deg.. :Heartred har jo nettopp vært i gjennom samme greia. Følelsen når det kommer rier er så ubeskrivelig dritt og vondt, når man vet at utfallet ikke gir glede..

Husker jeg spurte spl på gyn når jeg var inne sist hvorfor man gjerne føder uten smertestillende, men får så mye når man aborterer. Hun svarte med at «når man føder er kroppen full av endorfiner og lykkehormoner, de hjelper til med fødselen. Disse er ikke tilstede ved abort og man får derfor mye smertestillende fordi kroppen ikke hjelper til».
Håper du har mye støtte rundt deg i dag, det trenger man :Heartred

Så gode unger du har :Heartred Håper det går fort over :Heartred

Åhh får så vondt av deg.. :Heartred har jo nettopp vært i gjennom samme greia. Følelsen når det kommer rier er så ubeskrivelig dritt og vondt, når man vet at utfallet ikke gir glede..

Husker jeg spurte spl på gyn når jeg var inne sist hvorfor man gjerne føder uten smertestillende, men får så mye når man aborterer. Hun svarte med at «når man føder er kroppen full av endorfiner og lykkehormoner, de hjelper til med fødselen. Disse er ikke tilstede ved abort og man får derfor mye smertestillende fordi kroppen ikke hjelper til».
Håper du har mye støtte rundt deg i dag, det trenger man :Heartred

Har ligget med rier siden klokken 10.00, og klokken er nå 14.25, så ser fram til at det tar slutt. Blør mye koagler og. Fint at det blir renset skikkelig opp❤️

Er så lei meg for at du også nettopp har gått gjennom detta selv også, er jo helt hjerteskjærende å stå oppi, man er så hjerteknust over tapet av den lille :sad010

Alle rundt meg gjør alt de kan for å trøste og hjelpe, men er jo ikke så mye å få gjort❤️ Har verdens fineste familie, og er dét som holder meg oppe:love7

Hvor tidlig har dere brukt å merke det de gangene det har klaffet? Typ sånn at kaffe ikke smaker godt eller lignende?

Hvor tidlig har dere brukt å merke det de gangene det har klaffet? Typ sånn at kaffe ikke smaker godt eller lignende?
Har ikke hatt aversjon mot kaffe, men følte murringene i livmor endret seg skikkelig. Og det skjer vel sånn nesten med en gang etter implantasjon? Jeg merket generelt veldig lite forrige graviditet. Hadde noen vitaminmangler og måtte starte med fast høystyrke B12 tilskudd da. B12 hjelper med å ta opp folat, så hadde lite folat til tross for at jeg tar tilskudd for det også. Pga det fikk jeg veldig umiddelbart lite energi.

Yessda! :dance011 Står bare high, men er jo per definisjon positiv nå!:hello2 Ble ikke så veldig forsinka el allikevel! Morsomt at jeg hadde 0.07 på eltesten i går morges :hilarious: sier litt om hvor fort det stiger hos meg
1000014305.jpg

Må ta en til i kveld, for å prøve å finne toppen

Vedlegg

• 1000014302.jpg
    1000014302.jpg
    46 KB · Visninger: 26
Yessda! :dance011 Står bare high, men er jo per definisjon positiv nå!:hello2 Ble ikke så veldig forsinka el allikevel! Morsomt at jeg hadde 0.07 på eltesten i går morges :hilarious: sier litt om hvor fort det stiger hos meg
Vis vedlegget 474324
Må ta en til i kveld, for å prøve å finne toppen
Weeey!! Over i dpo land på tirsdag da kanskje :happy093

Bra med dobbeluke da, for her har vi jo vært flere som har flyttet oss frem og tilbake nå :smiley-ashamed004

Back
Topp