IKM uke 48 og 49

Begynt å blø nå ikveld, tok mifegyne igår. Går gjennom en MA 9+4 idag. Begynner med salvie-te om 5 dagers tid :angelic:

Har ikke barn fra før så kan ikke kjenne meg igjen i akkurat det. Hva slags risikoer med å få barn tenker du på? Sånn sykdommer og sånt mens de er spedbarn?
Både og! Litt det, gjerne at en vet mer hva en går til (på godt og vondt :laughing002 ), men kjenner aller mest på den om vi har kjærlighet til en til og hva nr 1 «tenker» på det! Den konstante dårlig samvittigheten

Jeg syns også det er litt skummelt. Vi prøver også på nr2. Jeg tenker det kanskje har litt å gjøre med at alt fungerer så bra med nr1. Og så vet man ikke hvordan dynamikken vil bli om det kommer en til. Dessuten er jeg blitt en del eldre siden sist, og da øker jo risiko for det meste.
Ja det er noe med det! Godt å høre at vi er flere:Heartred

Både og! Litt det, gjerne at en vet mer hva en går til (på godt og vondt :laughing002 ), men kjenner aller mest på den om vi har kjærlighet til en til og hva nr 1 «tenker» på det! Den konstante dårlig samvittigheten
Blir det stor aldersforskjell? Tror dere vil ha like mye kjærlighet til nr 2 som til nr 1 :happy:

Huff, fortsatt så trist for at det endte slik for deg :arghh: Tar du de andre tablettene hjemme eller på sykehuset?
Skikkelig dritt, men sånn er det bare❤️ tar de hjemme imorgen formiddag etter litt frokost. Er begynt å blø, og har vondt. Så det er iallefall igang, så får tablettene imorgen alt ut❤️

Skikkelig dritt, men sånn er det bare❤️ tar de hjemme imorgen formiddag etter litt frokost. Er begynt å blø, og har vondt. Så det er iallefall igang, så får tablettene imorgen alt ut❤️
Siden du har vondt allerede høres det jo ut som det allerede har startet. Hvis alt kommer seg ut før i morgen formiddag vil ingenting skje/du vil ikke få noe smerte når du tar tablettene i morgen :Heartred Håper du får sove noe i natt da :Heartred

Siden du har vondt allerede høres det jo ut som det allerede har startet. Hvis alt kommer seg ut før i morgen formiddag vil ingenting skje/du vil ikke få noe smerte når du tar tablettene i morgen :Heartred Håper du får sove noe i natt da :Heartred

Det samme skjedde sist gang også, at jeg begynte å blø av mifegyne. Noen gjør det, mens noen ikke gjør det. Blødde som faen med blodsprut og alt sist+ smerter, så er forberedt på at det kan skje denne gangen også. Men nå fikk jeg med mer smertestillende hjem, enn man fikk forrige gang. Nye regler visst nok, etter mange klager fra kvinner om store smerter med de smertestillende en fikk før. Sist var i 2020

Det samme skjedde sist gang også, at jeg begynte å blø av mifegyne. Noen gjør det, mens noen ikke gjør det. Blødde som faen med blodsprut og alt sist+ smerter, så er forberedt på at det kan skje denne gangen også. Men nå fikk jeg med mer smertestillende hjem, enn man fikk forrige gang. Nye regler visst nok, etter mange klager fra kvinner om store smerter med de smertestillende en fikk før. Sist var i 2020
Var det ikke bare paracet man fikk med seg i den posen? Var så mange tabletter oppi der. Har jo nok til å ta en abort til uten å overdrive.

IMG_5818.jpeg

Lurer på om det kanskje kan ha vært peak i går kveld/natt, siden LH nivået har droppet så plutselig siden i går?

Da er det sikkert samme tidspunkt hver dag regner jeg med. Men høres jo skikkelig behagelig ut å ikke måtte tenke på det da. Prøvde å laste ned en app til garmin klokken, men da må jeg starte den temp målingen hver dag. Da kunne jeg like greit bruke et termometer :hilarious:
Jeg har brukt syklussporing med klokka og er ikke sånn superfornøyd med det. Jeg opplever ustabile målinger og så trumfer temperaturen alt annet. Denne syklusen avbildet hadde jeg positiv el test 19 som jeg registrerte i appen og el var 20. Allikevel påstår klokka jeg hadde el senere pga tempgrafen :rolleyes: har nå skrudd av temperatursporing av syklus og legger heller inn når eltest blir positiv.
1000014255.jpg

Forventet eggløsning var i dag. Det ble det ikke allikevel, men jubler fordi seee :hello2
1000014259.jpg

I tillegg er det endelig litt stigning på eltesten også!
1000014251.jpg

Nå skjer det endelig ting! :cool05 grafen den får vi heller vente å se hvordan blir etter el for enn så lenge synes jeg den hopper veldig :facepalm: Men dagens punkt var faktisk ikke så langt fra gårsdagen!
1000014254.jpg

Da er det sikkert samme tidspunkt hver dag regner jeg med. Men høres jo skikkelig behagelig ut å ikke måtte tenke på det da. Prøvde å laste ned en app til garmin klokken, men da må jeg starte den temp målingen hver dag. Da kunne jeg like greit bruke et termometer :hilarious:
Ja, da er det ikke til like mye hjelp om man må starte måling selv. Så skjønner godt du valgte det :hilarious:

Var det ikke bare paracet man fikk med seg i den posen? Var så mange tabletter oppi der. Har jo nok til å ta en abort til uten å overdrive.

Forrige gangen fikk jeg paracet, voltaren og en oxynorm stikkpille.

Denne gangen 4 paracet, 2 voltaren, 2 oxynorm oral tabletter. Og 4 cytotec til å sette i skjeden(om man ikke blør) eller sette analt for å fullføre aborten. Jeg blør en del, så måtte sette de analt. Ubehagelig. Men nå er det gjort. Må vente 40 min til før jeg kan reise meg opp(må ligge stille en time). Kjenner godt det jobber i livmoren.

Last edited:
Forrige gangen fikk jeg paracet, voltaren og en oxynorm stikkpille.

Denne gangen 4 paracet, 2 voltaren, 2 onynorm oral tabletter. Og 4 cytotec til å sette i skjeden(om man ikke blør) eller sette analt for å fullføre aborten. Jeg blør en del, så måtte sette de analt. Ubehagelig. Men nå er det gjort. Må vente 40 min til før jeg kan reise meg opp(må ligge stille en time). Kjenner godt det jobber i livmoren.
Har du fortalt noen av barna om det her, eller tror de bare at du ikke er i form/syk?

Jeg har brukt syklussporing med klokka og er ikke sånn superfornøyd med det. Jeg opplever ustabile målinger og så trumfer temperaturen alt annet. Denne syklusen avbildet hadde jeg positiv el test 19 som jeg registrerte i appen og el var 20. Allikevel påstår klokka jeg hadde el senere pga tempgrafen :rolleyes: har nå skrudd av temperatursporing av syklus og legger heller inn når eltest blir positiv.
Vis vedlegget 474298
Ser ut som du bruker samme app også. Den er nok ikke like sikker som temping med termometer nei. Har du prøvd den over flere sykluser eller ble det bare med den ene?

Hilsen egentlig-ikke-prøver som tydeligvis er sykt utålmodig på avklaring:meh::hilarious:

Vedlegg

• 20251116_094548.jpg
    20251116_094548.jpg
    586,3 KB · Visninger: 43
Back
Topp