IKM UKE 48❤️

Så ut som en skyggestrek jeg fikk i går kveld… ingenting i dag… øverste fra i går og nederst nå……

Vedlegg

• IMG_1757.jpeg
    IMG_1757.jpeg
    459,6 KB · Visninger: 148
Jeg innser at det ikke er håp og slutter å teste nå. Flere dager uten nevneverdig økning på strekene. 4 dager over IKM, så nå håper jeg bare at jeg begynner å blø snart.

Lykke lykke til dere andre som fortsatt lever i spenning:Heartred Så gøy å følge med på alle testene her, håper det blir mange med to klare streker de neste dagene:)
IMG_3761.jpeg

Jeg innser at det ikke er håp og slutter å teste nå. Flere dager uten nevneverdig økning på strekene. 4 dager over IKM, så nå håper jeg bare at jeg begynner å blø snart.

Lykke lykke til dere andre som fortsatt lever i spenning:Heartred Så gøy å følge med på alle testene her, håper det blir mange med to klare streker de neste dagene:)
Vis vedlegget 420930
Å…. Kan det være kjemisk? <3

Takk!! Jeg kjenner at jeg ikke slipper jubelen helt løs enda, vil gjerne se at streken fortsetter å bli sterkere.. syns det er skummelt enda…!
Tempen stiger hvertfall fint også så håper det hjelper på oddsen.
Nei det skjønner jeg veldig godt... Positiv test er lissom bare første steget. Håper den stiger som den skal ❤️☺️ stigende temp er et godt tegn da ☺️

Vis vedlegget 420930
Dumme skyggestreker som gir håp! Sender deg mange gode klemmer og masse lykke til neste runde ☺️❤️

Back
Topp