Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var syndSå ut som en skyggestrek jeg fikk i går kveld… ingenting i dag… øverste fra i går og nederst nå…
Så gøy å følge med på alle testene her, håper det blir mange med to klare streker de neste dageneJa! Jeg som trodde ikke make sure ga skyggestreker. Dette blir en lang dag kjenner jeg..Det var syndForbanna skyggestreker altså…
Gratulerer så mye!!Finally!!♡♡♡
Endelig to streker på testene etter 15 PP!
Hva synes dere om strekene 13 dpo??

Takk for det<3 SÅ kjedelig at det ikke gikk veien for deg<3 Kan det ha vært en kjemisk?Så fantastisk! Ble rørt nå jeg! Gratulerer!! Synes det var fin strek til å være 13 dpo jeg![]()
Så synd!Ser ut som det ikke går veien her heller... Bare skyggestreker som ikke økerVis vedlegget 420931
Håper neste pp blir mye bedre<3ÅåNegativ test 12/13DPO og synkende temp. Jeg kan settes på TR!
Gratulerer til alle som lykkes denne perioden![]()
NeiSer ut som det ikke går veien her heller... Bare skyggestreker som ikke økerVis vedlegget 420931
Å…. Kan det være kjemisk? <3Jeg innser at det ikke er håp og slutter å teste nå. Flere dager uten nevneverdig økning på strekene. 4 dager over IKM, så nå håper jeg bare at jeg begynner å blø snart.
Lykke lykke til dere andre som fortsatt lever i spenningSå gøy å følge med på alle testene her, håper det blir mange med to klare streker de neste dagene
Vis vedlegget 420930
Det var da så himla mange med sånne streker her nå….Så ut som en skyggestrek jeg fikk i går kveld… ingenting i dag… øverste fra i går og nederst nå……
Gratulerer så mye!!!!!! Den lille streken der fanga den jaggu meg opp…. Så håper den blir værende!!
Vis vedlegget 420937

Takk!! Jeg kjenner at jeg ikke slipper jubelen helt løs enda, vil gjerne se at streken fortsetter å bli sterkere.. syns det er skummelt enda…!Gratulerer så mye!!Så hærlig å se!!
![]()
Nei det skjønner jeg veldig godt... Positiv test er lissom bare første steget. Håper den stiger som den skalTakk!! Jeg kjenner at jeg ikke slipper jubelen helt løs enda, vil gjerne se at streken fortsetter å bli sterkere.. syns det er skummelt enda…!
Tempen stiger hvertfall fint også så håper det hjelper på oddsen.
Æsj... Er så utrolig skuffende med disse skyggestrekeneSå ut som en skyggestrek jeg fikk i går kveld… ingenting i dag… øverste fra i går og nederst nå……

god klem til deg!Dumme skyggestreker som gir håp! Sender deg mange gode klemmer og masse lykke til neste rundeJeg innser at det ikke er håp og slutter å teste nå. Flere dager uten nevneverdig økning på strekene. 4 dager over IKM, så nå håper jeg bare at jeg begynner å blø snart.
Lykke lykke til dere andre som fortsatt lever i spenningSå gøy å følge med på alle testene her, håper det blir mange med to klare streker de neste dagene
Vis vedlegget 420930
Regner med det er kjemisk ja.Å…. Kan det være kjemisk? <3