Bare i korte perioder, hehe. Tok oppvasken etter jeg skrev sist post og det hjalp littHaha ja er det ikke rart hvordan tiden går så mye tregere jo nærmere man kommer?hahaha elsker det! Har du funnet noe som funker?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare i korte perioder, hehe. Tok oppvasken etter jeg skrev sist post og det hjalp littHaha ja er det ikke rart hvordan tiden går så mye tregere jo nærmere man kommer?hahaha elsker det! Har du funnet noe som funker?
![]()

Samma her , folk på jobb må begynne å lure snart haha. Hvert tullete lenge nå heheJeg er så forbaska ufokusert og klarer ikke gjøre NOEN ting på jobb… sånn HELT på bærtur… Gad som jeg blir kokko av disse dagene…
Ser brått ut som jeg er sju mnd på vei , og tisser tre ganger så ofte . Uggen . HjelpesDpo-syndromet lever i beste velgående, synes jeg kjenner mer og mer til puppene. Har en del murringer/stikkinger i magen. Oppblåst herfra til neste halvmåne (seriøst ser 6 mnd gravid ut her nesten). Forstoppet. Og nå begynner ting å smake og lukte rart synes jeg... Får sånn altfor mye håpet opp av det greiene her!![]()

Hørtes ikke ut som det morsomste tidsfordrivetBare i korte perioder, hehe. Tok oppvasken etter jeg skrev sist post og det hjalp litt![]()

Godt vi er flere!Ser brått ut som jeg er sju mnd på vei , og tisser tre ganger så ofte . Uggen . Hjelpes![]()
orker ikke ha på meg vanlig bukse jeg... Synes det var litt tidlig å ikke kunne bruke det Man har jo lyst å tempe når man ser disse spennende grafene , er det normalt st tempen går ned ved 6DPO når man er gravid eller er det ikke merkbart. Kjøpte temp i høst , fikk prøvd den tre ganger ellers nytter det ikke ta temp med små barn i hus . Men ble gravid og glemte av måleren .Der kom 6DPO-proppet og kvalmen ja...
Vis vedlegget 420269
Det er ikke uvanlig at temp dropper mellom 6 og 10DPO. Det skjer tilsynelatende oftere hos gravide enn hos ikke gravide, men det er ingen selvfølge i at det betyr graviditet...Man har jo lyst å tempe når man ser disse spennende grafene , er det normalt st tempen går ned ved 6DPO når man er gravid eller er det ikke merkbart. Kjøpte temp i høst , fikk prøvd den tre ganger ellers nytter det ikke ta temp med små barn i hus . Men ble gravid og glemte av måleren .

Så gøy!! Håper du får en mer tydelig strek i morgen!Men hva er det jeg ser her på det første bildet og den øverste av de tre på det andre? Selvfølgelig leeeenge etter tidsfrist på alle, men kun den det har kommet antydning til en eller annen strek på? De to andre tatt i går.
Jeg vet jo at de ikke kan stoles på, og at de er ugyldige. Men allikevel![]()
Så gøy!! Håper du får en mer tydelig strek i morgen!
Den er jo ikke gyldig da, og jeg tror jo bare at jeg blir lurtSå gøy!! Håper du får en mer tydelig strek i morgen!![]()
Vi får se i morgen, eller senere i kveld
Haha joda det er sant, men litt gøy er det allikevel å tydeDen er jo ikke gyldig da, og jeg tror jo bare at jeg blir lurtVi får se i morgen, eller senere i kveld
![]()
forhåpentligvis får du en som er mer til å stole på også 
så utrolig gøy, gratulerer!!Jeg er litt i sjokk jeg, 8 dpo og fikk denne nå. Dette hadde jeg ikke forventet når mannen reiste før eggløsning. Håper den klamrer seg fastVis vedlegget 420319

takk for håpetDet kan gå allikevel!! Vi ble gravide på sex én gang og testa ikke etter EL heller men kjente på kroppen at den var nære. Trenger ikke ha symptomer heller. Håper allikevel det har gått for dere![]()

Ja jeg også tempa i senga , men da jeg begynte med det så våkna ungen 30 min før klokka ringte . Så ble bare tullball . Samme når jeg har mensen så er det en unge som henger i ræva på en, eller når jeg skal ta el tester .Det er ikke uvanlig at temp dropper mellom 6 og 10DPO. Det skjer tilsynelatende oftere hos gravide enn hos ikke gravide, men det er ingen selvfølge i at det betyr graviditet...
Jeg temper i sengen før jeg står opp.

WowJeg er litt i sjokk jeg, 8 dpo og fikk denne nå. Dette hadde jeg ikke forventet når mannen reiste før eggløsning. Håper den klamrer seg fastVis vedlegget 420319
nok et bevis på at
de koser seg på vent til egget kommer . På søndag er jeg 8DPO . Blir spennende å følge medpå stigningen din
Fantastisk!! Gratulerer så myeJeg er litt i sjokk jeg, 8 dpo og fikk denne nå. Dette hadde jeg ikke forventet når mannen reiste før eggløsning. Håper den klamrer seg fastVis vedlegget 420319
Når begynner du å teste?Wownok et bevis på at
de koser seg på vent til egget kommer . På søndag er jeg 8DPO . Blir spennende å følge medpå stigningen din
![]()
Kor lenge før eggløsning reiste han ? Spør for min mann reiser nok vekk på jobb 3 dager før eg har neste eggløsningJeg er litt i sjokk jeg, 8 dpo og fikk denne nå. Dette hadde jeg ikke forventet når mannen reiste før eggløsning. Håper den klamrer seg fastVis vedlegget 420319