Bkno9118510
Betatt av forumet
Bkno9118510 - 35 - B2 - PP 15 - EL 15/11 - IKM 29/11
Med IVF, så EL er sikker.
Med IVF, så EL er sikker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har pleid å få 3-4 dager før, men det har også skjedd at jeg ikke har fått noe , men blitt gravid likevel . Nå hadde jeg slim dagen etter el som jeg så tydlig . 2dpo så spennende .Får dere eggløsningsslim før, under eller etter eggløsning?![]()
Flere her inne har testa positivt på 8DPO selv har jeg testa negativ på 11DPO og positiv 12DPO .8dpo idag og dagens test helt blenda hvit. Noen som har testet positiv dpo 8 før?
Hihi sant! Så bra!!Ja! Var en falsk alarm tidligere så er kjempeglad for hver dag den holder seg oppe
JippiNå må vi bare holde ut til vi kan teste
![]()

Jeg får som regel før og under, men har sykluser hvor det kommer noe som ligner helt utenom når el er, og sykluser hvor jeg ikke har merkbart mer slim under el...Får dere eggløsningsslim før, under eller etter eggløsning?![]()
Fikk ikke positivt før 10 dpo sist jeg var gravid8dpo idag og dagens test helt blenda hvit. Noen som har testet positiv dpo 8 før?
men har i dag hatt så mye utflod, mer vått enn slimete. Og merket ingen el slem i helgen.Det er så kjipt med dårlig søvnHihi sant! Så bra!!Her oppfører den ikke seg sånn som jeg hadde håpet men håper det har gått allikevel. Hadde håpet å kunne bekrefte el med temp men etter 5 netter med dårlig søvn så ser det ikke ut som jeg kan stole på målingene
Blir spennende å se når dere begynner!!Føles eeevig lenge til her
![]()
Jeg har vært mødt til å tempe i 4-5 tida for å få gjort det
Ellers er det noen som våkner tidlig og skal ha oppmerksomhet

Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhetDet er så kjipt med dårlig søvnJeg har vært mødt til å tempe i 4-5 tida for å få gjort det
Ellers er det noen som våkner tidlig og skal ha oppmerksomhet
Hvordan ser charten din ut?
Tida går kjempefint i dpo-land, men vi kommer oss igjennom det![]()
bare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):
Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhetbare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):Vis vedlegget 420129
Vis vedlegget 420130
Tror du den vil bli klokere av å få flere temperaturer sånn at du får kryss etterhvert?Tusen takk! Krysser fingrene for det, fikk henne ned for en god lur nå så forhåpentligvis får hun hvilt litt godt så hun blir bedreHuff, nei med sykdom fyker jo tempingen helt ut vinduet. God bedring til nurket ditt, håper hun blir fort frisk igjen
Var ikke lett å forstå noe av den grafen neiTror du den vil bli klokere av å få flere temperaturer sånn at du får kryss etterhvert?
også når de to er forskjellige fra hverandre også. Vet ikke, men tenkte å fortsette å prøve så godt jeg kan så får vi se 
Ble bare nysgjerrig, hvorfor har du både rød og orange kurve?Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhetbare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):Vis vedlegget 420129
Vis vedlegget 420130
Jeg mener å leste sist at det gikk fint å ta de første 3 mnd i ett svangerskap? Men hadde tatt en tlf til legekontoret og spurt hva de tenkte om du skulle utsette eller eiEr på dpo 6 og jeg klarer nesten ikke vente med å teste om en uke! Kom på at jeg har celleprøve time da den 28.nov, da jeg har første dag i forventet mens.. er det farlig om jeg da forhåpentligvis kan være gravid?
Ble nysgjerrig og googlet :Jeg mener å leste sist at det gikk fint å ta de første 3 mnd i ett svangerskap? Men hadde tatt en tlf til legekontoret og spurt hva de tenkte om du skulle utsette eller ei![]()
Sniker.. 1-2 uker før jeg ble gravid med nr 2 fant gyn celleforandringer. Jeg tok jevnlige celleprøver gjennom hele svangerskapet for å følge med celleforandringene. Det gikk helt fintBle nysgjerrig og googlet :
Kan man ta celleprøve hvis man er gravid?
Celleforandringer i livmorhalsen kan også forekomme under svangerskapet, og gravide kvinner anbefales derfor å møte opp til time for celleprøve dersom man får innkalling eller påminnelse mens man er gravid.
Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i første trimester kan man møte opp til timen som vanlig.
Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i andre eller tredje trimester kan man velge å kombinere celleprøvetaking med 6-ukerskontroll ved helsestasjon.