IKM UKE 48❤️

Får dere eggløsningsslim før, under eller etter eggløsning? :)
Har pleid å få 3-4 dager før, men det har også skjedd at jeg ikke har fått noe , men blitt gravid likevel . Nå hadde jeg slim dagen etter el som jeg så tydlig . 2dpo så spennende .

Ja! Var en falsk alarm tidligere så er kjempeglad for hver dag den holder seg oppe :D

Jippi:excited001 Nå må vi bare holde ut til vi kan teste:hilarious:
Hihi sant! Så bra!! ❤️☺️ Her oppfører den ikke seg sånn som jeg hadde håpet men håper det har gått allikevel. Hadde håpet å kunne bekrefte el med temp men etter 5 netter med dårlig søvn så ser det ikke ut som jeg kan stole på målingene :bored:

Blir spennende å se når dere begynner!! ❤️Føles eeevig lenge til her :hilarious:

Får dere eggløsningsslim før, under eller etter eggløsning? :)
Jeg får som regel før og under, men har sykluser hvor det kommer noe som ligner helt utenom når el er, og sykluser hvor jeg ikke har merkbart mer slim under el...

Takk for alle svar om el slim! Fine dere :Heartred
Jeg tror el var på fredag. Her har vi hatt frihelg på hytta med bare mannen og meg, så her har vi lagt inn aksjer fredag, lørdag, søndag og i dag :shy: men har i dag hatt så mye utflod, mer vått enn slimete. Og merket ingen el slem i helgen.

Hihi sant! Så bra!! ❤️☺️ Her oppfører den ikke seg sånn som jeg hadde håpet men håper det har gått allikevel. Hadde håpet å kunne bekrefte el med temp men etter 5 netter med dårlig søvn så ser det ikke ut som jeg kan stole på målingene :bored:

Blir spennende å se når dere begynner!! ❤️Føles eeevig lenge til her :hilarious:
Det er så kjipt med dårlig søvn:dead: Jeg har vært mødt til å tempe i 4-5 tida for å få gjort det:hilarious: Ellers er det noen som våkner tidlig og skal ha oppmerksomhet:Heartblue
Hvordan ser charten din ut?

Tida går kjempefint i dpo-land, men vi kommer oss igjennom det :hilarious:

Det er så kjipt med dårlig søvn:dead: Jeg har vært mødt til å tempe i 4-5 tida for å få gjort det:hilarious: Ellers er det noen som våkner tidlig og skal ha oppmerksomhet:Heartblue
Hvordan ser charten din ut?

Tida går kjempefint i dpo-land, men vi kommer oss igjennom det :hilarious:
Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhet :hilarious: bare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):
1000037049.png

1000037048.png

Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhet :hilarious: bare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):Vis vedlegget 420129
Vis vedlegget 420130

Huff, nei med sykdom fyker jo tempingen helt ut vinduet. God bedring til nurket ditt, håper hun blir fort frisk igjen :Heartred

Var ikke lett å forstå noe av den grafen nei:hilarious: Tror du den vil bli klokere av å få flere temperaturer sånn at du får kryss etterhvert?

Huff, nei med sykdom fyker jo tempingen helt ut vinduet. God bedring til nurket ditt, håper hun blir fort frisk igjen :Heartred

Var ikke lett å forstå noe av den grafen nei:hilarious: Tror du den vil bli klokere av å få flere temperaturer sånn at du får kryss etterhvert?
Tusen takk! Krysser fingrene for det, fikk henne ned for en god lur nå så forhåpentligvis får hun hvilt litt godt så hun blir bedre ❤️

Haha nei ikke sant :hilarious: også når de to er forskjellige fra hverandre også. Vet ikke, men tenkte å fortsette å prøve så godt jeg kan så får vi se :hilarious::p

Er på dpo 6 og jeg klarer nesten ikke vente med å teste om en uke! Kom på at jeg har celleprøve time da den 28.nov, da jeg har første dag i forventet mens.. er det farlig om jeg da forhåpentligvis kan være gravid?

Haha kjenner til det problemet med noen som vil tidlig opp og få oppmerksomhet :hilarious: bare du har funnet en løsning!! problemet her nå er at de siste 5 dagene har mini vært veldig urolig på natta, de siste 3 med høy feber, så hun har ligget som klistret på meg hele natta og da får ikke jeg sove skikkelig, pluss at hun våknet sånn 5-6 ganger i løpet av natta for å få vann, eller mer paracet osv. Stakkars lita. Men ja, målingene er helt forvirret av det hehe. Dette sier FF (vaginalt) og dette sier premom (oralt):Vis vedlegget 420129
Vis vedlegget 420130
Ble bare nysgjerrig, hvorfor har du både rød og orange kurve? :) Jeg har bare den orange (og blå da)

Jeg har også en merkelig kurve som ikke gir helt mening med temp, men har vært mye våken, så aldri sovet 4 timer før måling.. men utg pkt før el var også snodig mye høyere enn det var forrige syklus.. nå er jeg 1 eller 2 dpo, alt ettersom at jeg fikk toppen rett etter midnatt natt til lørdag.. så ikke godt å vite om el ble lørdag eller søndag.. men ikke noe merkbar stigning enda.. Jeg er i dårlig humør og hadde aldeles ikke sexlyst på el slik jeg hadde forrige mnd.. ikke noe el slim, men det vet jeg ikke om jeg har hatt med de andre graviditetene heller, økt utflod og tykk, men aldeles ikke strechy på noe vis, så jeg overanalyserer selvsagt og er redd det er "feilen"... Nå blir det en umåtelig lang uke... jeg blir alene med ungene og kjenner jeg bare vil skru tiden fort frem til 10 dpo og få det avklart... jeg er UFATTELIG dårlig på uavklarte ting kjenner jeg... blææææ!!! sorry dårlig stemning her.. man skal jo tenke gode tanker på at det skal gå!!!

Forrige mnd var den så enkel og grei, men denne mnd mye mindre «tydelig» på en måte…
DE16A720-4481-45AB-9EA1-F2E97045BCC2.png

Vedlegg

• 170763C5-4F17-4643-869D-9B3EA23D37FB.png
    170763C5-4F17-4643-869D-9B3EA23D37FB.png
    193 KB · Visninger: 47
Er på dpo 6 og jeg klarer nesten ikke vente med å teste om en uke! Kom på at jeg har celleprøve time da den 28.nov, da jeg har første dag i forventet mens.. er det farlig om jeg da forhåpentligvis kan være gravid?
Jeg mener å leste sist at det gikk fint å ta de første 3 mnd i ett svangerskap? Men hadde tatt en tlf til legekontoret og spurt hva de tenkte om du skulle utsette eller ei :)

Jeg mener å leste sist at det gikk fint å ta de første 3 mnd i ett svangerskap? Men hadde tatt en tlf til legekontoret og spurt hva de tenkte om du skulle utsette eller ei :)
Ble nysgjerrig og googlet :
Kan man ta celleprøve hvis man er gravid?

Celleforandringer i livmorhalsen kan også forekomme under svangerskapet, og gravide kvinner anbefales derfor å møte opp til time for celleprøve dersom man får innkalling eller påminnelse mens man er gravid.

Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i første trimester kan man møte opp til timen som vanlig.

Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i andre eller tredje trimester kan man velge å kombinere celleprøvetaking med 6-ukerskontroll ved helsestasjon.

Ble nysgjerrig og googlet :
Kan man ta celleprøve hvis man er gravid?

Celleforandringer i livmorhalsen kan også forekomme under svangerskapet, og gravide kvinner anbefales derfor å møte opp til time for celleprøve dersom man får innkalling eller påminnelse mens man er gravid.

Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i første trimester kan man møte opp til timen som vanlig.

Dersom man mottar påminnelse på time for celleprøve i andre eller tredje trimester kan man velge å kombinere celleprøvetaking med 6-ukerskontroll ved helsestasjon.
Sniker.. 1-2 uker før jeg ble gravid med nr 2 fant gyn celleforandringer. Jeg tok jevnlige celleprøver gjennom hele svangerskapet for å følge med celleforandringene. Det gikk helt fint :) siste prøve ble tatt i uke 34.

Godt å høre av dere❤️ Jeg skal til gyn for å ta prøve, blir også gjort inndvendig ultralyd tror jeg.

Back
Topp