IKM UKE 48❤️

1000012033.jpg

Ok, når kan EL være? I natt? Klarte bare å holde meg i tre timer pga. kulda nå, men når streken er SÅ svak, så må jo toppen ha vært i natt en gang mellom klokka 20 og 06?

Jeg kjenner det godt i eggstokkområdet nå i hvert fall. Litt kvalm også.

Angående testekjør: Holder meg nok til IKM. Liker ikke stress og tolkning for egen del, men tolker gjerne andres. :hilarious:

Vis vedlegget 420017
Ok, når kan EL være? I natt? Klarte bare å holde meg i tre timer pga. kulda nå, men når streken er SÅ svak, så må jo toppen ha vært i natt en gang mellom klokka 20 og 06?

Jeg kjenner det godt i eggstokkområdet nå i hvert fall. Litt kvalm også.

Angående testekjør: Holder meg nok til IKM. Liker ikke stress og tolkning for egen del, men tolker gjerne andres. :hilarious:
På peaken din her skulle du ha hatt CBtesten andre veien som på den nederste :hello
For jeg tror Premom har lest den feil..

Jeg skulle hatt eggløsning i går, og trodde den peaket i går, men ser fortsatt stigning i dag! Noen av bildene er nok ugyldige siden de er tatt etter fristen, så det er både bilde innen fristen og 15 min etter :angelic:

Det andre bildet er av forrige syklus, så spesielt at toppen var 0,6, men nå er den over 1? Kan det bety at jeg har større sannsynlighet for å lykkes? To egg? :laughing002 Har aldri hatt så sterke eggløsningstester før!

Vedlegg

• IMG_1127.jpeg
    IMG_1127.jpeg
    130,5 KB · Visninger: 52
  • IMG_1125.jpeg
    IMG_1125.jpeg
    287 KB · Visninger: 51
På peaken din her skulle du ha hatt CBtesten andre veien som på den nederste :hello
For jeg tror Premom har lest den feil..
Snudde den, og svaret ble nesten helt likt. :) Og testen fikk jo smil også, så! Slettet den som var feil vei og la den inn riktig vei med riktig tidspunkt.

Vedlegg

• SmartSelect_20231119_163137_Premom.jpg
    SmartSelect_20231119_163137_Premom.jpg
    186,4 KB · Visninger: 51
Jeg skulle hatt eggløsning i går, og trodde den peaket i går, men ser fortsatt stigning i dag! Noen av bildene er nok ugyldige siden de er tatt etter fristen, så det er både bilde innen fristen og 15 min etter :angelic:

Det andre bildet er av forrige syklus, så spesielt at toppen var 0,6, men nå er den over 1? Kan det bety at jeg har større sannsynlighet for å lykkes? To egg? :laughing002 Har aldri hatt så sterke eggløsningstester før!
Hadde det på samme måte! Blir spennende å se om det gir utslag for oss. :D

Hmm den viser senkning, men murringer og EL-smerter er på vei for fullt. Håper på stigning da :bored:

Vedlegg

• IMG_7379.jpeg
    IMG_7379.jpeg
    121,3 KB · Visninger: 56
Det er bra! Ja da virker det som de testene stemmer godt for deg :) Jeg merker det også på kroppen enkelte sykluser, da har jeg skikkelig symptomer på El som ikke det er noen tvil på. Mens andre sykluser virker det som jeg kanskje ikke har el, ikke positive tester eller ingen tegn fra kroppen. Merkelig opplegg. Jeg går på metformin men synes ikke det har hjulpet så mye på syklusen. Har alt fra 21 til 80 dagers sykluser. Får håpe Letrozol er det som gjør susen om det ikke klaffer nå :)
Ikke prøvd noe annet enn letrozol her, bortsett fra provera for å få igang en blødning slik at jeg kunne begynne på letrozol. Hadde jo ikke eggløsning i det hele tatt uten. Krysser fingrene for oss begge denne pp :Heartbigred

Hadde forventet å se svakere tester i dag, men begynner å bli vant til nå at ingenting er som det pleier i det siste :hilarious: regner 1dpo i dag da inntil temp evnt korrigerer for det.
1000037047.png

Back
Topp