IKM UKE 48❤️

Føler at jeg treffer med monitor og eggløsningstester ja, for alle symptomer på eggløsning i kroppen kommer ca rundt samme tid! Temping er heller ikke noe for meg.
TR har kommet i riktig tidspunkt etter positiv eggløsningstest, og før letrozol hadde jeg sykluser på 50-70 dager, nå ca 29 dager med letrozol. Har jo blitt gravid med el dag 18 før, så må nesten bare stole på de testene nå som de blir positive dag 17, og håpe på det beste :smiley-angelic001

Neggu! Den er jo enda høyere i dag! Riktignok ENDA et nytt testmerke, CB, men med så stor forskjell er kanskje ikke toppen nådd likevel? @Alma<3 , nådde du topoen i går? Har ikke kommet gjennom alle trådene ennå. :hilarious:

Vedlegg

• SmartSelect_20231119_075208_Premom.jpg
    SmartSelect_20231119_075208_Premom.jpg
    181,9 KB · Visninger: 68
Det er bra! Ja da virker det som de testene stemmer godt for deg :) Jeg merker det også på kroppen enkelte sykluser, da har jeg skikkelig symptomer på El som ikke det er noen tvil på. Mens andre sykluser virker det som jeg kanskje ikke har el, ikke positive tester eller ingen tegn fra kroppen. Merkelig opplegg. Jeg går på metformin men synes ikke det har hjulpet så mye på syklusen. Har alt fra 21 til 80 dagers sykluser. Får håpe Letrozol er det som gjør susen om det ikke klaffer nå :)

Neggu! Den er jo enda høyere i dag! Riktignok ENDA et nytt testmerke, CB, men med så stor forskjell er kanskje ikke toppen nådd likevel? @Alma<3 , nådde du topoen i går? Har ikke kommet gjennom alle trådene ennå. :hilarious:
Oooh!! Se den da! Eggløsningene våre slutter ikke å overraske altså :p:hilarious: men fint egentlig at den stiger mer da. Godt tegn. Etter min erfaring måler de fra cb veldig likt som babyplan ☺️ jeg nådde toppen i går ja, så EL i dag i teorien

Oooh!! Se den da! Eggløsningene våre slutter ikke å overraske altså :p:hilarious: men fint egentlig at den stiger mer da. Godt tegn. Etter min erfaring måler de fra cb veldig likt som babyplan ☺️ jeg nådde toppen i går ja, så EL i dag i teorien
Nå begynner det snart å bli spennende:excited001

Vil holde meg til ihvertfall 9 dpo som blir neste lørdag. Kjenner det kommer til å bli en lang uke :hilarious:
Når begynner du?
Ja det blir en laaaang uke! Da er du sterkere enn meg! Tenker å begynne 8 dpo, men kan hende jeg sprekker før :hilarious: har en million tester liggende så da er det vanskelig å holde seg hehe

Ja det blir en laaaang uke! Da er du sterkere enn meg! Tenker å begynne 8 dpo, men kan hende jeg sprekker før :hilarious: har en million tester liggende så da er det vanskelig å holde seg hehe
Tror vi er flere som sprekker :nailbiting:

Hadde masse tester sist og det endte ikke bra :bag: :hilarious:
Denne gangen har jeg "bare" 5:hilarious:

Lurt!! Da "må" du lissom porsjonere de litt mer ut, jeg har sikkert 50 strimler, og 2 cb, tror det er en tidlig og en med ukenr. Dette kan ta litt av frykter jeg :laughing021
Har hatt godt hell med tvangsmåtehold før :joyful:
Blir underholdende å følge med på når du begynner og hvor mange tester pr dag:hilarious:

I følge Flow var EL 17.11, jeg testa ikke på forhånd siden det var første PP etter pause. Så testa jeg første gang i går, og i dag tidlig, bare for å se. Og nå ser det ut til at den stiger? Klarer ikke bli klok på om CD17 eller CD16 er sterkest :confused004

Vedlegg

• IMG_7378.jpeg
    IMG_7378.jpeg
    254,4 KB · Visninger: 52
Back
Topp