IKM uke 47

Er litt utålmodig idag, så tok en kveldstest og - 9 DPO.

Jeg synes liksom at hvis jeg virkelig legger godvilja til og stirrer skikkelig, skikkelig hardt, så er det en strek der :p Bildene er tatt innen tidsfristen.

ImageUploadedByBV Forum1447793287.738397.jpg

ImageUploadedByBV Forum1447793312.154550.jpg

Hva tror dere? Tatt imorges, da klarte jeg ikke å få et ordentlig bilde, så jeg tok bilde nå. Nå har den jo tørka, og bildet ser ut sånn som den så ut innafor tida :)
9d6b3d49b738a82d6a9f544b42f45278

Jeg kan skimte noe, så dette blir spennende :)

Dette er tatt et kvarter over fristen, men dere - det ER jo strek der, ikke sant?! :O
Vis vedlegget 146350

I virkeligheten så ser jeg det bedre :p

Litt vanskelig bilde å tyde, så du ser det nok bedre i virkeligheten, men syns jeg kan se noe svakt! Krysser fingra for at det betyr mer enn en vanlig skyggestrek :)

Litt vanskelig bilde å tyde, men syns jeg kan se noe svakt! Krysser fingra for at det betyr mer enn en vanlig skyggestrek :)

Ja, de testene der er jo så vanskelig å få gode bilder av synes jeg :/ Men får bare vente å se imorgen om det er noe endring :)

Dette var det beste jeg fikk til :)
Vis vedlegget 146360
Vis vedlegget 146361

Men nå skal jeg slutte å stirre meg ihjæl :p

På det øverste bildet kan jeg absolutt se en strek, om enn veldig svak :) Den er så og si helt lik den jeg fikk i dag faktisk :p Men jeg har ikke giddet å legge ut her enda. Fikk første negative test litt over 3 uker etter SA på søndag, og i dag kunne jeg plutselig skimte en sånn strek som du har igjen. For min del tar jeg streken min med en klype salt foreløpig, men jeg krysser fingra for oss begge (og alle andre) :)

På det øverste bildet kan jeg absolutt se en strek, om enn veldig svak :) Den er så og si helt lik den jeg fikk i dag faktisk :p Men jeg har ikke giddet å legge ut her enda. Fikk første negative test litt over 3 uker etter SA på søndag, og i dag kunne jeg plutselig skimte en sånn strek som du har igjen. For min del tar jeg streken min med en klype salt foreløpig, men jeg krysser fingra for oss begge (og alle andre) :)

Krysser fingrene for deg også! :)

Back
Topp