Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ 9 DPO, kaster inn håndkleet
Yay, da er vi ihvertfall fire. Bestisten min og gubben så den og. ^_^ Tar vel en til imorra okke som, hehe.Ser to streker ♡
Da har vi samme godvilje ^_^ syns jeg ser no jeg og.Er litt utålmodig idag, så tok en kveldstest og - 9 DPO.
Jeg synes liksom at hvis jeg virkelig legger godvilja til og stirrer skikkelig, skikkelig hardt, så er det en strek derBildene er tatt innen tidsfristen.
Vis vedlegget 146344
Vis vedlegget 146345
Hva tror dere? Tatt imorges, da klarte jeg ikke å få et ordentlig bilde, så jeg tok bilde nå. Nå har den jo tørka, og bildet ser ut sånn som den så ut innafor tida![]()
![]()
11 dpo på meg også, er med på den![]()
Noen som skal teste i morgen? Jeg vurderer det.. Er bare 11 dpo i morgen og redd for at det kan være litt tidlig, men om flere blir med så kanskje!![]()
Hurra ^_^ gleder meg til imorra tidlig! Og torsdag! Hehe.Jeg kan skimte noe, så dette blir spennende![]()
Ja, er litt pessimist kanskje.Kaster du inn håndkle 9 dpo??
Dette er tatt et kvarter over fristen, men dere - det ER jo strek der, ikke sant?! :O
Vis vedlegget 146350
I virkeligheten så ser jeg det bedre![]()
Litt vanskelig bilde å tyde, men syns jeg kan se noe svakt! Krysser fingra for at det betyr mer enn en vanlig skyggestrek![]()
Ja, de testene der er jo så vanskelig å få gode bilder av synes jeg :/ Men får bare vente å se imorgen om det er noe endring![]()
Her ser det ut som at det er noeDette er tatt et kvarter over fristen, men dere - det ER jo strek der, ikke sant?! :O
Vis vedlegget 146350
I virkeligheten så ser jeg det bedre![]()
Her ser det ut som at det er noe![]()
Spennende, krysser fingra![]()
Dette var det beste jeg fikk til
Vis vedlegget 146360
Vis vedlegget 146361
Men nå skal jeg slutte å stirre meg ihjæl![]()
På det øverste bildet kan jeg absolutt se en strek, om enn veldig svakDen er så og si helt lik den jeg fikk i dag faktisk
Men jeg har ikke giddet å legge ut her enda. Fikk første negative test litt over 3 uker etter SA på søndag, og i dag kunne jeg plutselig skimte en sånn strek som du har igjen. For min del tar jeg streken min med en klype salt foreløpig, men jeg krysser fingra for oss begge (og alle andre)
![]()