IKM uke 47

Er nesten ikke aktiv lenger, er så lei mislykkede pp... Men jeg er 8 DPO... Tar en test ikveld :) håper alle dere er heldige denne mnd. Blir vel nok et nederlag for meg... :/
Føler med deg. Har mistet 2 ganger og føler meg veldig mislykket når alle andre får til. Stikker ekstra når nære venner får barn og man sitter igjen med "ingenting". Håper det klaffer for oss denne pp :)

Smånervøs nå når mensen ikke er kommet enda og skulle vært her natt som var. Mye "aktivitet " i området men ingen tegn til tanta enda. Overrasker vel i natt, da..

Noen som har bestilt fra billige-tester.no som vet kor lang tid de tar å komme frem? Hilsen en stk utålmodig frk :P

Jeg fikk også rosa utflod i dag og prikking i brystene. Nå kjenner jeg litt ømhet i magen.
Er også redd det er tanta som melder seg :-(
Fikk negativ digital rfsu i dag :-/

Hm, nervepirrende...
Egentlig så gidder jeg ikke teste mer, blir bare skuffa :/ Men jeg husker med minstemann at jeg ikke fikk svak positiv test før dagen etter ikm, så det er jo håp :-)
Hvor mange dpo er du?

Hm, nervepirrende...
Egentlig så gidder jeg ikke teste mer, blir bare skuffa :/ Men jeg husker med minstemann at jeg ikke fikk svak positiv test før dagen etter ikm, så det er jo håp :-)
Hvor mange dpo er du?
Er vel 13 dpo i dag om jeg hadde el når jeg tror den var.
Men det ser dessverre ut som tanta er kommet nå :-(
Mer brunlig utflod når jeg stod opp

13 dpo, bleeenda test, ømme pupper og det RENNER utflod, men ikke mens. Snakk om at kroppen kan legge til alle de beste symptomene før den serverer deg kritthvit g-test :P

Tok en stavtest fra test-deg, som kan se ut som om den har en svak strek, men hvor mye jeg enn prøver så får jeg den ikke med på bilde..

Liste oppdatert.

Iiik, tørr ikke juble helt enda da streken var veeldi svak før tidsfrist. Så den før tidsfrist også, men knapt synlig. Gleeeder meg til å teste i morgen!

Back
Topp