IKM uke 47

Gratulerer til dere med positiv test :D Er 6 dpo i dag og tiden går så forferdelig sakte.. Andre som er 6 dpo?
Jeg er også det! Håper å klare å vente så lenge som mulig med testing, så får vi se hva det blir til:p

Jeg er også det! Håper å klare å vente så lenge som mulig med testing, så får vi se hva det blir til:p

Flink hvis du klarer det :) Lykke til, spennende å se om noen dager!!

Last edited:
Var hos legen i går og tok en urinprøve pga blærebetennelse. Tok samtidig en graviditetstest, men den var negativ :bored: Men har ikm på onsdag så det var nok litt tidlig...håper jeg! Men kjenner jeg har alle symptomer på tr og en veldig sterk følelse som sier at dette ikke kommer til å klaffe med det første. Så tror nok den testen stemmer.

Ja, det blir veldig spennende! Kanskje første test ryker på onsdag.. Hva med deg?

Jeg holder egentlig på med testing nå :p Venter på at testene skal bli negative igjen etter sa, i dag kom det en strek som nesten var helt usynlig, så da regner jeg med negativ på søndag (hvis jeg ikke er gravid). Så det blir testing søndag og tirsdag neste :) Tirsdag er jeg 10 dpo og var da jeg fikk positiv sist Jeg skal ha hatt el etter SA siden jeg hadde negativ eltest, så positiv så negativ igjen.

Vet ikke om jeg holder ut :p Når skal du starte å teste?

Jeg tror jeg tar en billigtest i morgen, selv om den garantert er helt blank :p Skal på jobbfest, vil jo helst ikke drikke vin, men så kan jeg jo ikke slutte å leve helt før det blir en positiv test tenker jeg da :) Etter det tester jeg nok ikke før 10 dpo.
Du da? :)

Jeg holder egentlig på med testing nå :p Venter på at testene skal bli negative igjen etter sa, i dag kom det en strek som nesten var helt usynlig, så da regner jeg med negativ på søndag (hvis jeg ikke er gravid). Så det blir testing søndag og tirsdag neste :) Tirsdag er jeg 10 dpo og var da jeg fikk positiv sist Jeg skal ha hatt el etter SA siden jeg hadde negativ eltest, så positiv så negativ igjen.

Så denne nå :) Da er det bare å vente og forhåpentligvis blir den helt negativ, såå positiv :D

Jeg tror jeg tar en billigtest i morgen, selv om den garantert er helt blank :p Skal på jobbfest, vil jo helst ikke drikke vin, men så kan jeg jo ikke slutte å leve helt før det blir en positiv test tenker jeg da :) Etter det tester jeg nok ikke før 10 dpo.
Du da? :)
Så denne nå :) Da er det bare å vente og forhåpentligvis blir den helt negativ, såå positiv :D

Det er ikke lett å la være å begynne å teste :p Nei man kan ikke slutte å leve, som prøver kan det ta lang tid før det skjer noe og da må man kunne unne seg noe. For min del holder jeg meg som regel borte fra alkohol i dpo-land, og når det ikke klaffer så har vi uansett over 1 mnd. pause fra prøving siden sambo er på sjøen, og da kan jeg drikke det jeg vil.. :P Jeg håper det, hadde vært helt fantastisk :D Men vet ikke om det er så store sjanser da :P

13 dpo og negativ test her.

ImageUploadedByBV Forum1447472292.239966.jpg

Annen type test i dag, ikkje prøvd denne typen før, men kom en svak strek på denne og :)
Men veldig vanskelig å få med på bilde :P

14 dpo og begynte å spotte. Man kan nesten stille klokka etter syklusen =)

Nei nå bare MÅ jeg ut å handle tester i dag :-D
Har de i det hele tatt noe billig å få tak i på apotek/butikk?
Hvor mange dpo er du?

Ja noen av testene på apoteket er billigere enn andre, og så har du rfsu som de selger på dagligvarebutikken :) eg tror eg e ca 9 dpo :)

Back
Topp