IKM uke 47

Kommer an på hvor tidlig du vil begynne å teste. Er du tålmodig så trenger du jo bare en ;) Men får du til overs er de ikke vriene å bli kvitt her på forumet da.
Jeg er jo tålmodig nå når jeg ikke har tester i hus. Vet de vil brenne hull i skuffa om jeg har liggende :-P :-D

Jeg er med!
Er det normalt med symptomer fra 3dpo? Var overbevist om at ikke jeg hadde hatt eggløsning helt til igår når tempen steg. Til og med den dagen jeg var overbevist om at ikke jeg hadde hatt el, og var sikker på at ppen var blåst - så det er jo ikke sånn at jeg har kjent etter symptomer denne ganga siden jeg ikke trodde jeg hadde sjans. Men de 2 siste dagene kan jeg plutselig bare begynne å gråte helt usammenhengende og for ingenting. Gråt over oppvasken istad liksom. Helt poengløst. Men kan bare ikke skjønne at det er mulig å ha det så tidlig siden egget fester seg jo ikke engang før 6-9 dpo, og det er jo ikke mye hcg i kroppen nå da uansett.
Sant som du sier. Tar noen dager før egget er festet.
Men er jo folk før som har merket ting omtrent ved samleie. Så det er veldig individuelt.
Sist fik jeg symptomer 7 dpo. Ble støl nederst i magen. Kjentes ut som jeg hadde trent hardt. Var også eneste symptomet, foruten mistet tr.

I følge appen min er jeg 6 dpo.. Usikker på denne pp da vi ikke har hatt sex så veldig mange ganger, en gang noen dager før el. Og noen dager etter.. Men vet egentlig ikke når eggløsning var heller, ser bare når appen sier den var basert på tidligere pp! Er litt støl og kjenner murring nederst i magen.. Blir spennende å se :)

Jeg slenger meg på her selv om jeg er litt usikker på ikm. Vi la inn aksjer forrige mandag og jeg fikk positiv eltest på fredags ettermiddag, så sjansene er vel ikke særlig store...Men jeg slenger meg på likevel :) Dette er første syklus etter sa, men er det som før blir ikm 20.november. Pp5.

bcfa384c6e99d743f0f1941309b76f2b

Så har jeg fått bekreftet at jeg hadde el på tirsdag, og ikke så fullmakt i forhold til aksjeinnlegging på søndag før mannen reiste på jobb. Nå er det bare å krysse fingrene :-)

Jeg er enda litt usikker på når ikm er. Så venter hvertfall med å teste til i slutten på uka....
Tror jeg....
Så lenge jeg ikke har disse billigtestene så gidder jeg ikke svi av så mange kr :p
Hvor får jeg tak i greie billigtester til neste uke?
Søk på Finn. Mange som handlet på eBay, men ikke trenger dem lengre. Jeg kjøpte der for 3 eller 5 kr stykke.

Hva med denne følelsen som kommer da... Jeg er i grunn usikker på når jeg hadde el, tok siste testen jeg hadde på onsdag 4, da var den nesten positiv. La inn aksjer fredag 6. Passet ikke verken før eller etter så sjansen slik jeg ser det, rent logisk er liten. MEN etter sex på fredag kom denne følelsen/vissheten om at nå har det klaffet. Jeg bare visste det, men jeg vet jo ikke :P Flere som har hatt det sånn? Blir spennende å se om følelsen stemmer! Jeg har ingen reelle symptomer, bare denne følelsen.

10 dpo og negativ test. Mistenker at løpet er kjørt.

Var hos gyn og fikk beskjed, Vi kan ikke gjøre noe for dere,. Ja, dere har prøvd i 1 år, men prøveresultatene for begge er normale. Bare prøv videre på egenhånd.

10 dpo og negativ test. Mistenker at løpet er kjørt.

Var hos gyn og fikk beskjed, Vi kan ikke gjøre noe for dere,. Ja, dere har prøvd i 1 år, men prøveresultatene for begge er normale. Bare prøv videre på egenhånd.

Så sløvt! Når vi hadde prøvd i 1 år fikk vi henvisning til prøverør selv om alt var fint med begge to, no skal det sies at vi ble gravid rett etter den timen då, men likevel!

Hva med denne følelsen som kommer da... Jeg er i grunn usikker på når jeg hadde el, tok siste testen jeg hadde på onsdag 4, da var den nesten positiv. La inn aksjer fredag 6. Passet ikke verken før eller etter så sjansen slik jeg ser det, rent logisk er liten. MEN etter sex på fredag kom denne følelsen/vissheten om at nå har det klaffet. Jeg bare visste det, men jeg vet jo ikke :P Flere som har hatt det sånn? Blir spennende å se om følelsen stemmer! Jeg har ingen reelle symptomer, bare denne følelsen.

Eg og har den følelsen :P e redd eg blir megaskuffet om tr kommer :( :P hehe

Back
Topp