IKM uke 47

Ikm 20.11 pp3

Ikm 20/11, 1.pp etter tvungen pause pga sykdom. Prøvd i to år før dette, med to graviditeter som har endt i ma/sa. Skal til gynekolog i dag, for å sjekke at alt ligger til rette for ny graviditet. Og evt for å få hjelp til å øke sjansene for vellykket svangerskap neste gang! Veldig spent! Noen som har forslag til hva jeg kan be om av hjelp/medikament osv?

CD 10 og lav i dag også. Får håpe på høy snart og etterhvert max :)

Vært skikkelig uggen noen dager nå, småkvalm og brekningsfølelser. Og dårlig matlyst. Hadde jeg ikke akkurat hatt tr hadde jeg mistenkt graviditet :p
Jeg har også vært uggen noen dager nå og tenkt tanken på en evt graviditet om ikke det var for at tanta akkurat er reist :p

Oops.. hadde visst bare to el tester.. dammit, for seint å bestille nye nå da. Men hadde svak strek på tirsdag og svak igår, så det er egentlig bare å fortsette med jevnlige aksjer framover. Og jeg trengte virkelig ikke å bli forkjøla akkurat nå ..

Har bare to eller tre el tester igjen jeg også
Så vil ikke begynne for tidlig. Tror eller er på søndag
Så her blir det annenhver dag med kos og hygge og testing fra i morgen?

Her legger vi inn aksjer 1 til 2 ganger daglig, men iallefall 1! Livredd for å gå glipp av noe. Snart er el her, så vi får bare peise på til den er over :p Krysser fingrene for dere alle (og meg selv)!

Jeg er så trøtt at jeg holder på å gå av skaftet. Hadde det ikke vært for at jeg kun er på cd14 så hadde jeg tenkt at jeg var gravid. Hva slags symptomer pleier dere å ha i forbindelse med el?

EL stiger, gjør den ikke?
ImageUploadedByBV Forum1446148760.308911.jpg

Venter uansett i spenning på positiv test så jeg kan begynne å tenke på å telle DPO :D

Oppdatert

Ny pp nye muligheter :)
Ikm 21 Nov
El 7 Nov
:) venter i spenning
Lykke til alle sammen <3

Cd16

Tre dager med tome sirkler på CB og i morrest kom plutselig et fast smilefjes med en gang!!! Så fredag-lørdag er peak fertility.

Spennende. Ser ut til at syklusen blir på 31 dag denne gangen istede for vannlige 32-33.

Oppdatert liste.

På disse el-testene står det at du skal teste mellom klokken 10 og 20.
Gjør dere det?
Jeg sliter med å få til det i hverdagen.....

☆ MANDAG 16. NOVEMBER:
Symaskin - pp10
Bina - pp50
Amahel - pp4
Baremeg=0)
Kjerringaivinden
Border

☆ TIRSDAG 17. NOVEMBER:

*Drømmer90*- pp8
Arcalae - pp5
Hepe - pp3
Bkno1019872 - pp3