IKM uke 47

Jeg blir med her! :) IKM 21 nov, pp3!
Planen er å prøve slimløsende hostesaft. Får ikke EL slim så vet ikke om det kan hjelpe noe, kanskje grapefruktjuice også? :)

Last edited:
Jeg melder meg inn her :) PP2. Litt usikker på når ikm er, har hatt sykluser på rundt 28 dager helt siden april bortsett fra forrige syklus der tr kom på dag 34, men sett meg opp på torsdag 19.november du enn så lenge! Jeg kommer til å teste etter el denne gangen, så da får jeg eventuelt endre dato ut fra det.

Også lurer jeg på om jeg har forstått dette med el og DPO rett: Er el den dagen jeg får negativ el-test etter en positiv dagen før? Og blir da 1 DPO dagen etter der igjen?

Ah.. Det er så digg at tanta har dratt! Back to business ^_^ åssen ligger dere an, jenter?

Syklusdag 4 i dag og mindre blødninger men ikke helt vekke! Håper den forsvinner fort som f*** så jeg kan få kroppen min tilbake! Fungerer ikke når jeg har tanta, blør som pokker og en hodeverk som jeg ikke unner det verste trollet! :-(

Hører til her! Tror jeg :) mensen nå og er det 4 uker til neste gang så blir det ikm i uke 47 ;)
Er 1 pp etter MA, så er helt ute av syklus. Har blitt gravid på 1 eller 2 pp tidligere, så jeg er spent på hvor fort det går nå med tanke på at jeg har hatt utskraping og 2 kurer med cytotec for å få ut rester.

Hører til her! Tror jeg :) mensen nå og er det 4 uker til neste gang så blir det ikm i uke 47 ;)
Er 1 pp etter MA, så er helt ute av syklus. Har blitt gravid på 1 eller 2 pp tidligere, så jeg er spent på hvor fort det går nå med tanke på at jeg har hatt utskraping og 2 kurer med cytotec for å få ut rester.
Hvilken dato tror du IKM er?

Melder meg inn her, hadde regnet feil, så var i feil ikm uke :- p Går ut etter 28 dager, ikm 17.11, pp3 :-) cd 5 idag.

Kan jeg være med her?
Jeg er ganske ny her på forumet, men synes det er så nyttig og hyggelig å kunne følge med dere som er i samme situasjon :)

IKM fredag 20 november. PP 2

CD 4 i dag. Tenker å bestille el-tester snart. Når starter dere å teste etter el? Og hvilken tid på døgnet tester dere?

CD 4 i dag. Tenker å bestille el-tester snart. Når starter dere å teste etter el? Og hvilken tid på døgnet tester dere?
Jeg begynner i morgen (cd12). Pleier å ha EL på cd17-19, men siden det varierer så starter jeg heller tidligere.
Testet alltid på ettermiddag med strimmeltestene. Nå brukr jeg CB digital og tester om morgen.

Skulle begynne å teste etter EL fra i dag. Kom på det mens jeg satt på do i morgen tidlig. Så skal vel prøve å holde meg på ettermiddagg og heller teste da. CB slo positivt ut på ettermiddag forrige gang uansett.

Back
Topp