Har lest på nettet at den øker fruktbarheten. Og siden det bare er te som er lett tilgjengelig, så tenkte jeg "Hvorfor ikke?" Te er te. Til en vanlig te-pris ogsåHvorfor drikke du denne?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lest på nettet at den øker fruktbarheten. Og siden det bare er te som er lett tilgjengelig, så tenkte jeg "Hvorfor ikke?" Te er te. Til en vanlig te-pris ogsåHvorfor drikke du denne?![]()
Har lest på nettet at den øker fruktbarheten. Og siden det bare er te som er lett tilgjengelig, så tenkte jeg "Hvorfor ikke?" Te er te. Til en vanlig te-pris også![]()
Smakker helt vanlig. Jeg drikker for det meste grønn te og denne er vel mer som svart te. Altså for meg smaker det ikke noe frukt, bare te.Hvordan smaker den? Var nettopp innom lokale prixen her, og de hadde den ikke. Må man kanskje på Meny eller lignende med større sortiment? Skader vel ikke![]()
Noen flere her med migrene? Igår måtte jeg ta Cataflam fordi jeg fikk migrene. Vet at disse er uheldige for gravide, men leste etterpå at de også kan forsinke/forhindre eggløsning. Jeg tok 1 tablett på 50 mg, og er nå livredd for at hele pp'en ødelagt pga den ene lille idiotiske pillen. Noen som har peiling? Jeg er på cd6 idag.
Trur tanta har dratt sin kos allerede, har heldigvis relativt korte besøk. Og har begynt med grapefruktjuice og hostesaft igjen. Vet ikke om det var derfor, men brukte det da jeg ble gravid sist, selv om det smaker heslig. Blander 50-50 med appelsinjuice, smaker bedre.
Er ikke noe lege, men tviler sterkt på at en pille kan påvirke syklusen så mye spesielt så tidlig i syklusen.Noen flere her med migrene? Igår måtte jeg ta Cataflam fordi jeg fikk migrene. Vet at disse er uheldige for gravide, men leste etterpå at de også kan forsinke/forhindre eggløsning. Jeg tok 1 tablett på 50 mg, og er nå livredd for at hele pp'en ødelagt pga den ene lille idiotiske pillen. Noen som har peiling? Jeg er på cd6 idag.
Tar grapefruktjuice når jeg husker på det, haha. Dvs jeg drikker et glass eller to fra den dagen jeg husker på det, til den dagen jeg glemmer det igjenOppdatert.
Er nå på cd 8. Begynte også på Vitex i går.
Tar dere grapefruktjuice og hostesaft bare rundt EL, eller hele første stadiet av syklusen?
☆ MANDAG 16. NOVEMBER:
Symaskin - pp10
Bina - pp50
Amahel - pp4
Baremeg=0)
☆ TIRSDAG 17. NOVEMBER:
*Drømmer90*- pp8
Arcalae - pp5
☆ ONSDAG 18. NOVEMBER:
Jordbærmamma - pp11
☆ TORSDAG 19. NOVEMBER:
Frida00 - pp2