IKM uke 46

Åh det var rart? Hva gjør Letrozol igjen?

Jeg er også 8 dpo :love2
Ja, er liksom utenfor normen min med mange og forskjellige symptomer hver syklus :think005

Letrozol reduserer østrogennivået slik at FSH-hormonet får bygget et stort og sterkt follikel, som igjen stimulerer til eggløsning. Tok det cd3-7 i syklusen.

Så spennende! Har du noen symptomer enda?

Ja, er liksom utenfor normen min med mange og forskjellige symptomer hver syklus :think005

Letrozol reduserer østrogennivået slik at FSH-hormonet får bygget et stort og sterkt follikel, som igjen stimulerer til eggløsning. Tok det cd3-7 i syklusen.

Så spennende! Har du noen symptomer enda?
Ja det er det :) Er det pga pcos du får det eller? Hvilken syklusdag fikk du eggløsning på nå?

Har ikke så mye symptomer nå jeg heller, har bare hatt et slags «trykk» på høyre side i livmorområdet fra i går kveld til nå. Også har jeg hatt kjempehøyt stressnivå og litt høy hvilepuls på klokka hele forrige uke, før den plutselig droppet veldig på lørdag. Er oppe igjen nå :p

Ja det er det :) Er det pga pcos du får det eller? Hvilken syklusdag fikk du eggløsning på nå?

Har ikke så mye symptomer nå jeg heller, har bare hatt et slags «trykk» på høyre side i livmorområdet fra i går kveld til nå. Også har jeg hatt kjempehøyt stressnivå og litt høy hvilepuls på klokka hele forrige uke, før den plutselig droppet veldig på lørdag. Er oppe igjen nå :p
Nei, er under utredning for infertilitet så er først verktøy, på en måte, pluss blodprøver cd2 og 22. Fikk el cd14, pleier å få det enten cd15 eller 16 :happy:

Det er jo noe da! Har lest her inne at folk merker det på pulsøkning om de var gravide :D Krysser fingrene :Heartpink

Nei, er under utredning for infertilitet så er først verktøy, på en måte, pluss blodprøver cd2 og 22. Fikk el cd14, pleier å få det enten cd15 eller 16 :happy:

Det er jo noe da! Har lest her inne at folk merker det på pulsøkning om de var gravide :D Krysser fingrene :Heartpink
Okei, skjønner :love2 går du offentlig eller privat?

Jaa håper veldig den sitter nå :Heartblue Tenkte å ta en test til torsdag 11dpo

10 dpo, tempen sank, testen er blenda. Er nok ikke håp for denne runde heller. TR dukker nok opp snart.
Jeg kan bare settes på TR, klarer ikke følge med her, nå er alt bare dritt :sorry:
1000003770.jpg

9 dpo og negativ test, et par dager igjen å håpe på denne runden :Heartred
IMG_6333.jpeg

Da kom TR som forventet idag:sad010 Synes det var så merkelig denne ventetiden, jeg pleier alltid å ha ganske mye pms plager fra ca.6/7dpo og fram til mens. Men denne gangen hadde jeg ingen av de vanlige symptomene, ikke menssmerter en gang noe jeg alltid har. Blir aldri klok på kroppen, blir nok snart å søke hjelp.

Ønsker resten av gjengen lykke til, krysser alle fingre for dere:Heartbigred

Back
Topp