Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

dumme dumme skyggen igår som tente ett ørlite håp i meg igjen.. så skuffa og sint på kroppen min DPO land går driiiitsakte! Tester du i morgen tidlig? Spent på å seEr så spent på å teste imorgen på 11 dpo. De dagene går så sakte![]()

Ja tenkte å teste imorgen tidligDPO land går driiiitsakte! Tester du i morgen tidlig? Spent på å se
Tar sikkert en siste selv i morgen tidlig, men null håp for denne perioden nå, tr kan egentlig bare komme så man får omstilt seg til ny pp.. ikke den beste perioden som kommer heller da mannen reiser offshore og spermen mulig må overleve flere dager..
meen vi bestilte oss akkurat 1 uke til Gran Canaria før jul nå, så har noe positivt å se fram til hvertfall![]()
Gruer og gleder meg siden jeg har ventet så lenge heheh. Jeg kjenner faktisk en som ikke fikk positiv test før 23 DPO eller noe, så må prøve å ikke gå helt i kjelleren før TR kommer…Oi! Det var sent det, men er vel en beskyttelsesmekanisme etter så mange skuffelser , at det er bedre å forberede seg på det verste, å heller bli positivt overrasket, det er jo en berg og dalbane disse ppJa tenkte å teste imorgen tidligGruer og gleder meg siden jeg har ventet så lenge heheh. Jeg kjenner faktisk en som ikke fikk positiv test før 23 DPO eller noe, så må prøve å ikke gå helt i kjelleren før TR kommer…
Ååh så nydelig det hørtes ut. Det blir digg for dere![]()
Creds for å ha klart å vente så lenge
Jaa, bare å stålsette seg. Føler håper synker for hver ppOi! Det var sent det, men er vel en beskyttelsesmekanisme etter så mange skuffelser , at det er bedre å forberede seg på det verste, å heller bli positivt overrasket, det er jo en berg og dalbane disse pp
spent på testen din imorgen da!Creds for å ha klart å vente så lenge
![]()
Ja, tar nok en i morgen tidlig før jobbJaa, bare å stålsette seg. Føler håper synker for hver pp
Jaa er skikkelig spennende altså. Du tar ny imorgen eller?![]()

12 DPO og blenda her også i dag
Kjedelig12 DPO og blenda her også i dag![]()

Jaa det blir spennende11dpo og fremdeles ingen symptomer på enten ellerBlir spennende å teste på søndag, om ikke TR kommer på lørdag/søndag.