IKM uke 46

Har 1 test fra normal liggende, det var det jeg brukte i dag tidlig også. Har også en clearblue digital liggende, men tenker å vente med den til jeg eventuelt har en litt sterkere vanlig test :smiley-ashamed004 skulle egentlig handle inn ms tester på fredag, men så droppa jeg det når jeg begynte å blø :smiley-ashamed004

Da hadde jeg fortsatt å håpe! Og kjøpt ms i morgen tidlig! :joyful: ♡♡

Tok den første testen på kvelden den 7/11. De to siste tok jeg nå i kveld:oops: Trodde ikke vi skulle lykkes så fort på første PP, men det ser jammen sånn ut:smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_7269.jpeg
    IMG_7269.jpeg
    827,3 KB · Visninger: 63
  • IMG_7317.jpeg
    IMG_7317.jpeg
    383,2 KB · Visninger: 69
9DPO og negativ BP tidligtest.. :banghead: ømme pupper, igår når jeg la meg sleit jeg med å sove, følte meg litt uvel/småkvalm, fikk noen ‘støtsmerter’ på bare noen sekunders varighet på høyre side, det var også høyre side jeg hadde vondt rundt eggløsning.. kan det være festesmerter? Regner med det bare er ønske om at det skal være noe da.. men om det har vært det er det vel for tidlig å teste positivt i dag?

9DPO og negativ BP tidligtest.. :banghead: ømme pupper, igår når jeg la meg sleit jeg med å sove, følte meg litt uvel/småkvalm, fikk noen ‘støtsmerter’ på bare noen sekunders varighet på høyre side, det var også høyre side jeg hadde vondt rundt eggløsning.. kan det være festesmerter? Regner med det bare er ønske om at det skal være noe da.. men om det har vært det er det vel for tidlig å teste positivt i dag?
Det kan være festesmerter :) Ja hvis det festet seg i går så kunne du kanskje fått positiv test i morgen kveld?
Ville tatt en til imorgen tidlig :love2

Syklusen nå er så rart, men er vel pga første runde på Letrozol. Er nå 8dpo og har absolutt ingen symptomer! Har i alle de andre syklusene hatt ømme bryster, kvalme, murringer/stikking osv fra 6dpo :nailbiting:

Tok en cb digital i dag og den var negativ. 11dpo og 8dp3dt, så nå vil jeg bare få svaret på blodprøven jeg tar nå på torsdag så jeg kan prøve å legge dette bak meg.

Klarer å glede meg over å se de fine testene fra dere andre her, så jeg har ikke mistet meg selv helt denne gangen heller. ♡♡♡ Det skal jeg prøve å ikke glemme :)

Klarer jo ikke å slippe det og testet igjen...
Nå er det en skygge der igjen, men usikker på om jeg ser noe farge.. men det er NOE eller? :sorry:

20251110_202812.jpg
20251110_203341.jpg

Back
Topp