IKM uke 46

Håper dette er starten på noe! :wideyed: 7 dpo i dag.

Uredigerte og redigerte bilder, tatt etter 3 min og 10 min.

Vedlegg

• IMG_0159.jpeg
    IMG_0159.jpeg
    265,9 KB · Visninger: 45
  • IMG_0159.jpeg
    IMG_0159.jpeg
    533 KB · Visninger: 42
  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    263,9 KB · Visninger: 43
  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    494,1 KB · Visninger: 40
Ja men da er det helt innenfor med festebløding i dag!! Har hørt noen har vært helt stein sikker på at demmes festebløding har vært mensen, at di har funnet ut di er gravide når di har vært ca 6 uker på vei…
Noen får en ordentlig blødning asså.

Veldig spennende, håper det er festebløding og en termin spire fester seg godt in i livmoren :hello2 :Heartred

Skal du ta ny imorgen tidlig eller?
Jeg syns det kan være vanskelig å holde meg til å få konsentrert nok urin på kvelden, så morgenurin er det sikreste å teste på for min del :wacky:
Ja, har vært så tørst i hele ettermiddag at det ikke er noe poeng i å teste i kveld. Bare å smøre seg med tålmodighet til i morgen :hilarious: Viste den første testen til samboeren og han så også streken, så nå begynner jeg å tro at det kanskje er sant

Ja men da er det helt innenfor med festebløding i dag!! Har hørt noen har vært helt stein sikker på at demmes festebløding har vært mensen, at di har funnet ut di er gravide når di har vært ca 6 uker på vei…
Noen får en ordentlig blødning asså.

Veldig spennende, håper det er festebløding og en termin spire fester seg godt in i livmoren :hello2 :Heartred
Jeg hadde det ved forrige graviditet, blødde i 1,5 døgn eller noe og var sikker på at det bare var en veldig rar mens :laughing002

Ja, har vært så tørst i hele ettermiddag at det ikke er noe poeng i å teste i kveld. Bare å smøre seg med tålmodighet til i morgen :hilarious: Viste den første testen til samboeren og han så også streken, så nå begynner jeg å tro at det kanskje er sant
Det blir spennende å se imorgen. Den første testen var jo veldig tydelig :happy: Masse lykke til!

Jeg våknet til temp dip og bittelitt lyserosa spotting, jeg spotter aldri før mensen dukker opp, så dette var nytt for meg. Prøver å ikke håpe så alt for mye. Dagens test er fremdeles negativ, men om det er implantasjon som skjedde og førte til temp dip og spotting så er det vel kanskje litt tidlig for positiv :dead: 9 dpo i dag

Jeg våknet til temp dip og bittelitt lyserosa spotting, jeg spotter aldri før mensen dukker opp, så dette var nytt for meg. Prøver å ikke håpe så alt for mye. Dagens test er fremdeles negativ, men om det er implantasjon som skjedde og førte til temp dip og spotting så er det vel kanskje litt tidlig for positiv :dead: 9 dpo i dag
Er så vanskelig å ikke få forhåpninger når noe viker fra «normalen», vi vil jo bare at det skal gå! Og som du sier, hvis det er implantasjon så vil jo testen være negativ litt til :Heartred

Begynner å tro at testen i går var falsk positiv… den var alt for sterk til å bare være skygge og den ser rosa ut. Kan kanskje skimte noe hvis jeg holder testen i rett vinkel, men føler den burde vært sterkere 11 dpo
IMG_7828.jpeg

Back
Topp