Ønskebarn4
Første møte med forumet
Ja, positiv test og alle symptomer jeg pleier å ha på eggløsning. Så er ganske sikkerSkjønner detEr du sikker på når eggløsningen var?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, positiv test og alle symptomer jeg pleier å ha på eggløsning. Så er ganske sikkerSkjønner detEr du sikker på når eggløsningen var?

Dette ble jo veldig spennende og skuffelsen blir jo bare ennå større om det faktisk er tr som kommer nåNoen får bare noen små spotter, noen får en ordentlig mengde. Jeg fikk ingenting. Men 8DPO er jo en veldig populær dag for implantasjon! Så vil tro at hvis det er det, kan du få positiv test om noen få dager![]()
![]()

Er 10 dpoHmm. Hvor mange DPO er du?
Forstår det godtDette ble jo veldig spennende og skuffelsen blir jo bare ennå større om det faktisk er tr som kommer nå![]()
12 dagerForstår det godt
Hvor mange dager etter EL pleier du få mens?

Ja men da er det helt innenfor med festebløding i dag!! Har hørt noen har vært helt stein sikker på at demmes festebløding har vært mensen, at di har funnet ut di er gravide når di har vært ca 6 uker på vei…12 dager![]()

JaJa, positiv test og alle symptomer jeg pleier å ha på eggløsning. Så er ganske sikker![]()
Kommet noe mer blod?Ser noe på alle deHåper dette er starten på noe!7 dpo i dag.
Uredigerte og redigerte bilder, tatt etter 3 min og 10 min.

Skal du ta ny imorgen tidlig eller?Er 10 dpo

Ja, har vært så tørst i hele ettermiddag at det ikke er noe poeng i å teste i kveld. Bare å smøre seg med tålmodighet til i morgenSkal du ta ny imorgen tidlig eller?
Jeg syns det kan være vanskelig å holde meg til å få konsentrert nok urin på kvelden, så morgenurin er det sikreste å teste på for min del![]()
Viste den første testen til samboeren og han så også streken, så nå begynner jeg å tro at det kanskje er santJeg hadde det ved forrige graviditet, blødde i 1,5 døgn eller noe og var sikker på at det bare var en veldig rar mensJa men da er det helt innenfor med festebløding i dag!! Har hørt noen har vært helt stein sikker på at demmes festebløding har vært mensen, at di har funnet ut di er gravide når di har vært ca 6 uker på vei…
Noen får en ordentlig blødning asså.
Veldig spennende, håper det er festebløding og en termin spire fester seg godt in i livmoren![]()
![]()

Det blir spennende å se imorgen. Den første testen var jo veldig tydeligJa, har vært så tørst i hele ettermiddag at det ikke er noe poeng i å teste i kveld. Bare å smøre seg med tålmodighet til i morgenViste den første testen til samboeren og han så også streken, så nå begynner jeg å tro at det kanskje er sant
Masse lykke til!Ikke tatt seg opp. Kun et par bittesmå dråper på truseinnlegget, kunne så vidt skimte noe på papiret nåJaKommet noe mer blod?
Hvis det er festeblødning så vil jeg jo tro du kunne begynne å se strek hvis du tar test i morgen kveld. Krysser fingrene.
murringene har nesten avtatt helt også
9 dpo i dagEr så vanskelig å ikke få forhåpninger når noe viker fra «normalen», vi vil jo bare at det skal gå! Og som du sier, hvis det er implantasjon så vil jo testen være negativ litt tilJeg våknet til temp dip og bittelitt lyserosa spotting, jeg spotter aldri før mensen dukker opp, så dette var nytt for meg. Prøver å ikke håpe så alt for mye. Dagens test er fremdeles negativ, men om det er implantasjon som skjedde og førte til temp dip og spotting så er det vel kanskje litt tidlig for positiv9 dpo i dag

Hmm, ja, eller så var testen i går mer sensitiv? Har du flere av den typen du brukte i går?Begynner å tro at testen i går var falsk positiv… den var alt for sterk til å bare være skygge og den ser rosa ut. Kan kanskje skimte noe hvis jeg holder testen i rett vinkel, men føler den burde vært sterkere 11 dpoVis vedlegget 473865
Den i går var 10 og den i dag er jo 25, er litt pessimistHmm, ja, eller så var testen i går mer sensitiv? Har du flere av den typen du brukte i går?
Har ikke flere av den jeg tok i går, men vurderer å kjøpe flere i dag