IKM uke 46

Aldri før har timene på jobb gått så sakte, vil bare kjøpe flere tester :laughing002 Tror denne var 10ml, ser cb har en digital med samme sensitivitet så den burde vel slå ut også da? Vil bare ha et klart svar uten å synse så jeg ka vise mannen
Ja, den bør slå ut den også da tenker jeg, men er den digital? Skjønner deg såååå godt :Heartred

Negativ digital… kan skimte noe på ms, men det er så vidt
IMG_7827.jpeg

Beklager at jeg har vært litt lite aktiv her. Visste at jeg kom til å være litt travel denne perioden, så ventet i det lengste og håpet at noen andre skulle lage gruppe, men ble til at jeg lagde til slutt da jeg ble for utålmodig ved eggløsning :dance018Dere får hjelpe meg med oppdatering av lista ved å tagge meg når det er noe dere vil ha oppdatert, så skal jeg prøve å henge med i svingene så godt jeg kan :angelic:

Ååå, denne ventetiden :nailbiting: 9 dpo i morgen, da har jeg bestemt meg for å ta en test..selv om jeg vet at jeg blir så fryktelig skuffet om den er negativ, som den mest sannsynlig er uansett så tidlig :smiley-ashamed004 i dag har det murret skikkelig, kjenner det nesten ned i lårene. Føles mest ut som at tr er på vei altså:rolleyes:

Nå forstår jeg ingenting:dontknow en god del murring nå, så gikk jeg på do og fikk en god del lyserosa blod på papiret :nailbiting: Har aldri opplevd å få mensen så tidlig som 8 dpo før:arghh:

Back
Topp