Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den bør slå ut den også da tenker jeg, men er den digital? Skjønner deg såååå godtAldri før har timene på jobb gått så sakte, vil bare kjøpe flere testerTror denne var 10ml, ser cb har en digital med samme sensitivitet så den burde vel slå ut også da? Vil bare ha et klart svar uten å synse så jeg ka vise mannen

Den er digital ja, og det hadde vært så godt med et tydelig svar!Ja, den bør slå ut den også da tenker jeg, men er den digital? Skjønner deg såååå godt![]()
Ikke noe som er så stas som en skikkelig bekreftelse neiDen er digital ja, og det hadde vært så godt med et tydelig svar!

Ser noe her!Er det bare meg som ser noe her? Kjempe dårlig bilde, tatt i full fart på jobbVis vedlegget 473813
Kan med litt godvilje se noe! Håper det er en ekte strek!Her er forresten 10 dpo, med og uten blitz. Innbiller meg noe, er sikkert skygge som alltid.
Vis vedlegget 473808
Vis vedlegget 473809
Jeg serEr det bare meg som ser noe her? Kjempe dårlig bilde, tatt i full fart på jobbVis vedlegget 473813

Dere får hjelpe meg med oppdatering av lista ved å tagge meg når det er noe dere vil ha oppdatert, så skal jeg prøve å henge med i svingene så godt jeg kan 
9 dpo i morgen, da har jeg bestemt meg for å ta en test..selv om jeg vet at jeg blir så fryktelig skuffet om den er negativ, som den mest sannsynlig er uansett så tidlig
i dag har det murret skikkelig, kjenner det nesten ned i lårene. Føles mest ut som at tr er på vei altsåDer er den positiv jaEr det bare meg som ser noe her? Kjempe dårlig bilde, tatt i full fart på jobbVis vedlegget 473813
Kanskje jeg kan skimte litt. Spennende!Her er forresten 10 dpo, med og uten blitz. Innbiller meg noe, er sikkert skygge som alltid.
Vis vedlegget 473808
Vis vedlegget 473809
en god del murring nå, så gikk jeg på do og fikk en god del lyserosa blod på papiret
Har aldri opplevd å få mensen så tidlig som 8 dpo før
Hmm. Hvor mange DPO er du?Negativ digital… kan skimte noe på ms, men det er så vidt
Vis vedlegget 473825
Oi, kan det være festeblødning?Nå forstår jeg ingentingen god del murring nå, så gikk jeg på do og fikk en god del lyserosa blod på papiret
![]()
Sniker her i tråden - høres ut som festeblødingNå forstår jeg ingentingen god del murring nå, så gikk jeg på do og fikk en god del lyserosa blod på papiret
![]()

Det tør jeg nesten ikke håpe påOi, kan det være festeblødning?

Har ikke turt å sjekke om det kommer merSniker her i tråden - høres ut som festebløding![]()

Skjønner detDet tør jeg nesten ikke håpe på![]()
Er du sikker på når eggløsningen var?Noen får bare noen små spotter, noen får en ordentlig mengde. Jeg fikk ingenting. Men 8DPO er jo en veldig populær dag for implantasjon! Så vil tro at hvis det er det, kan du få positiv test om noen få dagerHar ikke turt å sjekke om det kommer mer![]()