***IKM UKE 46***

Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..
Vi går da inn i pp7, men den skal være "prøvefri" blir å ta en pause fra babyverden forum, temping, testing og sex annenhver dag. Blir å ha sex når vi har lyst, og blir ikke å teste før eventuelt mensen uteblir. Oppdaterer ikm gruppa på ikm dagen, og kommer da tilbake på forumet om jeg føler meg bedre. Men ak nå må jeg bare ta en pause og tenke på andre ting. Føler meg rett og slett nedkjørt.

Så utrolig trist :(
Ta vare på hverandre og kos dere og slapp helt av. Høres ut som dere trenger det nå!
Ønsker deg masse lykke til da, og håper du plutselig dukker opp i et terminforum:)
Klemmer til deg!

Masse lykke til videre i svangerskapet dere som er gravide, måtte dere få beholde alle spirene deres❤️ Og masse lykke til neste pp til dere som dessverre ikke ble gravide, håper spirene deres sitter snart!
Så snakkes vi om 4uker! dere er en fantastisk gjeng, og en utrolig støtte i både gode og dårlige tider. Men jeg håper å komme sterkere tilbake her i gruppa, eller forhåpentligvis kanskje i en termin gruppe også:) h

Her går det fint. Lang dag på jobb og uggen/kvalm hele formiddagen. Men ellers fin form. Snakka med de nærmeste kollegaene i dag siden kvalmen er på plass. Sånn i tilfelle jeg trenger litt hensyn.
Siste test i hus ble også tatt :D og sterkere ble den. Vis vedlegget 88480
Får se om jeg kjøper en cbd til uka. Vil gjerne ha den 3+ før jeg slutter å teste og flytter helt til juli.
Fine streken :)

Da var jeg kommet til IKM... Testen i dag var like negativ som alle de forrige. Vært oppe hele natten med noen intense smerter nederst i magen så regner med at tanta er på vei.

Har ikke så mye mer å komme med. Jeg er lei! Så ufattelig sliten, utgrått og lei. Føler meg tom for både tårer og håp akkurat nå. Går rundt med følelsen av at jeg aldri noensinne kommer til å bli gravid. Nå har jeg jo prøvd i 23 måneder!

Da var jeg kommet til IKM... Testen i dag var like negativ som alle de forrige. Vært oppe hele natten med noen intense smerter nederst i magen så regner med at tanta er på vei.

Har ikke så mye mer å komme med. Jeg er lei! Så ufattelig sliten, utgrått og lei. Føler meg tom for både tårer og håp akkurat nå. Går rundt med følelsen av at jeg aldri noensinne kommer til å bli gravid. Nå har jeg jo prøvd i 23 måneder!

:( liker ikke disse smertene dine.

Stor klem til deg ♡ Håper virkelig du får den lille spira di snart.
Ta vare på dere selv.

Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..
Vi går da inn i pp7, men den skal være "prøvefri" blir å ta en pause fra babyverden forum, temping, testing og sex annenhver dag. Blir å ha sex når vi har lyst, og blir ikke å teste før eventuelt mensen uteblir. Oppdaterer ikm gruppa på ikm dagen, og kommer da tilbake på forumet om jeg føler meg bedre. Men ak nå må jeg bare ta en pause og tenke på andre ting. Føler meg rett og slett nedkjørt.

Huff da :( det er så vondt og sårt når det blir slik.. Håper spira sitter når dere har fått slappet av litt! :) masse lykke til! Så må du nyte juleforberedelsene :) god jul hvis jeg ikke ser deg her inne før den tid :)

Wææææææææ...,,. Testet idag!!!! Er denne positiv!!?!

Tok en billig stav test og, den kom ikke noe strek på.... Elle jo det kom en svak en nå.....

Vedlegg

• 1416036179139.jpg
    1416036179139.jpg
    17,3 KB · Visninger: 143
Wææææææææ...,,. Testet idag!!!! Er denne positiv!!?!

Tok en billig stav test og, den kom ikke noe strek på.... Elle jo det kom en svak en nå.....

Weeeeee!!! :D
Gratulerer! Helt klart en fin strek der ♡♡♡

Ikm i dag:
1+1
onemoretime, pp3 ♡
jente19år
Venessiela

Hvordan går det med dere?
Venessiela har allerede oppdatert, og håper virkelig ikke den dumme tanta dukker opp!

Nå er vi brått 12 stk på gravid lista etter Trillian87 sin test:) føler at det er uvanlig mange heldige i denne uka? :confused: :)

Last edited:
Ikm i dag:
1+1
onemoretime, pp3 ♡
jente19år
Venessiela

Hvordan går det med dere?
Venessiela har allerede oppdatert, og håper virkelig ikke den dumme tanta dukker opp!

Nå er vi brått 12 stk på gravid lista etter Trillian87 sin test:) føler at det er uvanlig mange heldige i denne uka? :confused:

Klarer ble de!! Blir en digital senere!!!:):):)

Vekket mannen med gave med babyklær og 3 tester;-) hihi...

Men tør liksom ikke helt glede meg enda..nå fortsatt bikke de skumle 12..

Vedlegg

• 1416037327334.jpg
    1416037327334.jpg
    24,9 KB · Visninger: 153
Klarer ble de!! Blir en digital senere!!!:):):)

Vekket mannen med gave med babyklær og 3 tester;-) hihi...

Men tør liksom ikke helt glede meg enda..nå fortsatt bikke de skumle 12..

Hvordan reagerte han? :)

Skjønner den, men vi må jo bare se positivt på det og tro på at spirene holder seg der :D
Da flytter jeg deg på liste da ;) hihi

Har dere ikke vært i kontakt med lege?

Sjokktilstand..samme som meg..:-) Jeg var jo bombesikker på at mensen kom i helgen! Hehe.. Hadde menssmerter igår jeg,og lysebrunt utflod.. Men ja denne skal sitte!!!

Kroppen er flink til å lure oss innimellom :p hehe

Hvordan går det med dere som har passert ikm da?
Tatt noen flere tester? :)

Snartmammatil2?
Kernaw
Svirremor
Hjertebarn <3
Pauline83

Jeg kan settes på tr. Negativ test 13 dpo og nå spotter jeg for fullt. Hun er nok her i løpet av dagen, eller seinest i mårra.

Gratulerer til alle gravide - ble ei super uke dette!

Back
Topp