Æsj
Lykke til i neste pp da. Håper du får en plass på august forumet![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj
Lykke til i neste pp da. Håper du får en plass på august forumet![]()
Det håper virkelig jeg også!Håper du også er av dem som tester positivt seint :-D

Det er jo helt utrolig :-DWeee
Nå er vi 10 stk på gravidlista![]()
Det er jo helt utrolig :-D
Jeg testa positivt i dag. IKM var søndag som var. Trodde TR kom da, murra i flere dager og negative tester..Det håper virkelig jeg også!Var det slik med deg?
Av og til blir menssmertene så sterke at jeg nesten løper avsted til toalettet, men ingenting skjer, heldigvis![]()
Nei ser at det ikke er så tydelig, men er noe på den i virkeligheten.. Skal prøve å holde meg senere i dag, og se om jeg kan ta en test i litt mere konsentrert urin. (Evt i morgen tidelig)
Gratulerer!Jeg testa positivt i dag. IKM var søndag som var. Trodde TR kom da, murra i flere dager og negative tester..
Hvor er den lista hvor ikm datoene står? Og de som er gravide og alt det der?
Jeg er jo gravid nå. Men vet ikke hvor lenge det varer med tanke på at heg frykter det ligger utenfor.
Så fantastisk, gratulerer så mye!Jeg testa positivt i dag. IKM var søndag som var. Trodde TR kom da, murra i flere dager og negative tester..
Lista ligger i første innlegget i denne tråden
Har ikke satt deg opp på gravid lista enda, men vil du jeg skal gjøre det nå?
Håper spire ligger på riktig plass !
Jeg vet ikke. Gravid er jeg vell. Iom at ingen tr har dukket opp og testene er delvis positive.. Men hvor den ligger får jeg vell ikke vite før om et par-tre uker enda![]()
Jeg er to dager på overtid. Mensenmurringer i over en uke, trøtt og uopplagt. Tyngre - men ikke større - pupper. Tre negative tester så langt..
Velkommen
Liker plagene dinehehe
Håper du og bare tester sent da![]()
Huff, må være ille å gå å lure sånn og ikke få vit noen sikre svar enda
Men ja, pr dags dato er du gravid så da setter jeg deg på lista?![]()
Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..Hvordan går det med Siljean?
Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..
Vi går da inn i pp7, men den skal være "prøvefri" blir å ta en pause fra babyverden forum, temping, testing og sex annenhver dag. Blir å ha sex når vi har lyst, og blir ikke å teste før eventuelt mensen uteblir. Oppdaterer ikm gruppa på ikm dagen, og kommer da tilbake på forumet om jeg føler meg bedre. Men ak nå må jeg bare ta en pause og tenke på andre ting. Føler meg rett og slett nedkjørt.