***IKM UKE 46***

Det håper virkelig jeg også! :D Var det slik med deg?
Av og til blir menssmertene så sterke at jeg nesten løper avsted til toalettet, men ingenting skjer, heldigvis:laughing021
Jeg testa positivt i dag. IKM var søndag som var. Trodde TR kom da, murra i flere dager og negative tester..

Hvor er den lista hvor ikm datoene står? Og de som er gravide og alt det der?

Jeg er jo gravid nå. Men vet ikke hvor lenge det varer med tanke på at heg frykter det ligger utenfor.

Hvor er den lista hvor ikm datoene står? Og de som er gravide og alt det der?

Jeg er jo gravid nå. Men vet ikke hvor lenge det varer med tanke på at heg frykter det ligger utenfor.

Lista ligger i første innlegget i denne tråden ;)
Har ikke satt deg opp på gravid lista enda, men vil du jeg skal gjøre det nå?
Håper spire ligger på riktig plass !

Lista ligger i første innlegget i denne tråden ;)
Har ikke satt deg opp på gravid lista enda, men vil du jeg skal gjøre det nå?
Håper spire ligger på riktig plass !

Jeg vet ikke. Gravid er jeg vell. Iom at ingen tr har dukket opp og testene er delvis positive.. Men hvor den ligger får jeg vell ikke vite før om et par-tre uker enda ;)

Jeg vet ikke. Gravid er jeg vell. Iom at ingen tr har dukket opp og testene er delvis positive.. Men hvor den ligger får jeg vell ikke vite før om et par-tre uker enda ;)

Huff, må være ille å gå å lure sånn og ikke få vit noen sikre svar enda :(
Men ja, pr dags dato er du gravid så da setter jeg deg på lista? :)

Jeg er to dager på overtid. Mensenmurringer i over en uke, trøtt og uopplagt. Tyngre - men ikke større - pupper. Tre negative tester så langt..

Jeg er to dager på overtid. Mensenmurringer i over en uke, trøtt og uopplagt. Tyngre - men ikke større - pupper. Tre negative tester så langt..

Velkommen :)
Liker plagene dine :p hehe
Håper du og bare tester sent da :)

Hvordan går det med Siljean?

Huff, må være ille å gå å lure sånn og ikke få vit noen sikre svar enda :(
Men ja, pr dags dato er du gravid så da setter jeg deg på lista? :)

Bare sett meg opp. Så får vi se hva som skjer.

Ja det er fryktelig kjedelig å ikke vite.. I allefall når jeg vet at jeg muligens er gravid utenfor så blir man redd for at egglederen sprekker. Da får vi det travelt! Håper ikke det skjer da, iom at jeg vet det så tidlig eventuelt. ;) men har aldri fått slike rare g-tester ved de normale svangerskapene jeg har hatt, så det er noe muffens her.

Hvordan går det med Siljean?
Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..
Vi går da inn i pp7, men den skal være "prøvefri" blir å ta en pause fra babyverden forum, temping, testing og sex annenhver dag. Blir å ha sex når vi har lyst, og blir ikke å teste før eventuelt mensen uteblir. Oppdaterer ikm gruppa på ikm dagen, og kommer da tilbake på forumet om jeg føler meg bedre. Men ak nå må jeg bare ta en pause og tenke på andre ting. Føler meg rett og slett nedkjørt.

Vært på jobb derfor ikke vært her inne.. Men det går ikke så bra! Tante rød er kommet for fullt, så det var nok en kjemisk. Dritt lei! 6pp og da har jeg hatt 2 kjemiske og 1 MA..
Vi går da inn i pp7, men den skal være "prøvefri" blir å ta en pause fra babyverden forum, temping, testing og sex annenhver dag. Blir å ha sex når vi har lyst, og blir ikke å teste før eventuelt mensen uteblir. Oppdaterer ikm gruppa på ikm dagen, og kommer da tilbake på forumet om jeg føler meg bedre. Men ak nå må jeg bare ta en pause og tenke på andre ting. Føler meg rett og slett nedkjørt.

Sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre :)

Back
Topp